Daten met een onaantrekkelijke man.

04-11-2009 22:15 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Luxeprobleempje:

Ik ga nu een tijdje om met een man. Hij is geslaagd, attent, ontzettend lief en is helemaal weg van me. Dat is wederzijds. Hij accepteert mijn zoontje helemaal en zou hem graag ontmoeten (nog niet gebeurd dus). Het enige probleempje is dat ik deze man volstrekt niet aantrekkelijk vind. Hij is niet afzichtelijk ofzo maar lichamelijk voel ik me totaal niet tot hem aangetrokken, we hebben dus ook nog geen seks gehad.

Uiterlijk heeft geen prioriteit bij mij maar ik weet toch niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan. Ik heb dit namelijk nog nooit meegemaakt.

Hoe ga ik ermee om? Mochten we die stap naar seks willen zetten, hoe doe je dat als je iemand niet aantrekkelijk vindt? Kun je iemand aantrekkelijk gaan vinden?
Hmm... Ik heb over jullie posts na zitten denken. Dank daarvoor!

In ieder geval wil ik (voorlopig) de handdoek nog niet in de ring gooien. Morgenavond ga ik met hem uit eten en kijk het even aan. Ik hoopte eigenlijk dat ik zijn charmes genoeg zou vinden, maar helaas. Eens kijken wat ik morgen van hem vind na een fles wijn .
Na een fles wijn is iederéén aantrekkelijk
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 05 november 2009 @ 19:11:

Na een fles wijn is iederéén aantrekkelijk

En of dat nou de beste oplossing is? Voor je het weet zit je elke dag laveloos gezopen op de bank omdat je je eigen vent anders niet aantrekkelijk vind
Ja, dat vind ik echt.
quote:yasmijn schreef op 05 november 2009 @ 19:11:

Na een fles wijn is iederéén aantrekkelijk En als je dan je ogen een beetje dichtknijpt zijn ze gewoonweg goddelijk!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O.... en kaarslicht, dat scheelt ook de helft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Haha... Meestal vind ik iedereen aantrekkelijk na een fles wijn inderdaad. Da's niet de oplossing, i know, daarom stond er ook een achter..
quote:Mamasaar schreef op 05 november 2009 @ 19:15:

[...]

En of dat nou de beste oplossing is? Voor je het weet zit je elke dag laveloos gezopen op de bank omdat je je eigen vent anders niet aantrekkelijk vind Als hij hetzelfde probleem heeft als ik word dat een gezellige relatie, goede opvoeding voor mijn zoon ook .
Ik ben nog nooit verliefd geweest op mijn vriend. En dan bedoel ik verliefd compleet met vlinders....

Ik weet ook dat als ik hem op een normale manier was tegen gekomen en hij mij dus, dan waren we niet op elkaar gevallen....

We kennen elkaar via i-net, we hebben gechat, gebeld en toen maar eens een keer afgesproken.

Het was heel gezellig, maar echt heel erg knap vond ik hem niet. Bovendien had hij borsthaar en dat vind ik dus niks...

Maar hij was toch wel erg leuk.. en ik bedacht me dat ik hem niet wilde laten lopen omdat ik geen vlinders voelde...

Tot op vandaag heb ik daar geen spijt van....
Ik begrijp je wel hoor! Heb ooit hetzelfde gehad en uiteindelijk is het nooit wat geworden. Ik "dacht" niet eens aan sex met hem, kwam niet eens in me op om het ook maar te proberen. Ik ben heel fysiek en een man moet beslist een lekker ding zijn wil ik het met hem kunnen doen. Nu ben ik zelf ook vrij aantrekkelijk (voordat we gaan roepen, nou dat vindt jij!!! sorry maar mijn genen zijn zo uitgepakt, kan ik ook niets aan doen, en ik ben erg aardig hoor!) dus lukte me het meestal wel een "knappert" aan de haak te slaan. Nu ben ik getrouwd met een hele mooie, knappe, atletische man die ook nog heel lief is, (heb alleen last van zijn moeder), dus allemaal goed uitgepakt. Dussssss.. om weer over jou te beginnen, als t niet gaat, stop er dan zo snel mogelijk mee, kan hij ook zoeken naar iemand die hem wel aantrekkelijk vind fysiek. das wel zo eerlijk. Ga maar eens na, hoe moet hij zich voelen, hij gaat ervan uit dat je hem wel sexueel aantrekkelijk vindt denk ik, anders had je er wel een punt achter gezet. Heeft ie niet gevraagd om sex? Of aanstalten?
quote:noahtb schreef op 05 november 2009 @ 19:20:

[...]

Als hij hetzelfde probleem heeft als ik word dat een gezellige relatie, goede opvoeding voor mijn zoon ook .Leuk als jullie eens op rapport bespreking moeten komen voor je zoon
Ja, dat vind ik echt.
Zo'n relatie kan jarenlang goed gaan. Tot het moment dat het begint te knagen dat je die fysieke aantrekkingskracht mist. En dan komt je iemand tegen bij wie je dat wel hebt.....
quote:Yraatje schreef op 05 november 2009 @ 19:23:

Ik ben nog nooit verliefd geweest op mijn vriend. En dan bedoel ik verliefd compleet met vlinders....

Ik weet ook dat als ik hem op een normale manier was tegen gekomen en hij mij dus, dan waren we niet op elkaar gevallen....

We kennen elkaar via i-net, we hebben gechat, gebeld en toen maar eens een keer afgesproken.

Het was heel gezellig, maar echt heel erg knap vond ik hem niet. Bovendien had hij borsthaar en dat vind ik dus niks...

Maar hij was toch wel erg leuk.. en ik bedacht me dat ik hem niet wilde laten lopen omdat ik geen vlinders voelde...

Tot op vandaag heb ik daar geen spijt van....Oh, dat lijkt me echt heel raar. Daar kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen.
...
Hebben jullie wel al gezoend? En hoe voelde dat dan?

Ik herken het gevoel ook, wilde heel graag verliefd worden op een man die op papier 100% perfect voor me was. Behalve dan dat ik totaal niet op hem viel. Ik heb er dan ook een punt achter gezet. Erg jammer...
Dit topic komt op een goed moment. Zit met hetzelfde. Ik denk dat je gevoelens in een (beginnende) relatie niet moet pushen. Ik merkte bij mezelf dat ik naarstig op zoek ging naar dingen die ik aantrekkelijk aan hem kon vinden (fysiek dus). Aardige vent, voel me op mijn gemak bij hem...behalve dus het gevoel dat hij lichamelijk mijn type niet is. Heb besloten niet verder te gaan. Ik wil toch op een meer ongedwongen manier iemand leren kennen. Het proberen te sturen van mijn gevoel druist daar tegenin.... Hoop dat je hier iets aan hebt!
Hoe zal het dan zijn na de eerste 7 vette jaren?

Dan vind je hem waarschijnlijk nog steeds niet aantrekkelijk, is de sleur aangebroken incl. joggingpakken, bierbuik en onderkin.

jeetje, moet je toch niet aan denken! Ik vond mijn vriend in het begin WAANZINNIG knap. Ik verdronk in hem... kon er geen genoeg van krijgen. Als ik hem nu wel eens gadesla vraag ik me af hoe ik dat ooit heb kunnen vinden. Ik hou van hem hoor, begrijp me niet verkeerd, maar woest aantrekkelijk zoals toen?? Neeeuuuu!!
Eigenlijk is er voor alles wel wat te zeggen. Iemand meteen aantrekkelijk vinden of iemand wat langer en beter leren kennen zodat je 'het' toch een kans geeft. We kunnen hier allemaal onze ervaringen vertellen maar uiteindelijk moet JIJ voor jezelf beslissen wat je belangrijk vindt. Het is niet erg om dit een kans te geven net zo min als het erg is om het NIET een kans te geven. Als ik alleen al lees en hoor hoe relaties tot stand komen of hoe het verschilt per persoon wat men een onder een goede relatie verstaat dan besef ik weer dat het uiteindelijk allemaal draait om hoe ik me er bijj voel. Wat bij mij past etc. Zo moet je ook naar jouw situatie kijken. Goed om advies in te winnen en te horen hoe anderen er mee omgaan/gingen maar uiteindelijk beslis jij wat je hier mee wilt.
quote:Bergje65 schreef op 05 november 2009 @ 20:28:

Hoe zal het dan zijn na de eerste 7 vette jaren?

Dan vind je hem waarschijnlijk nog steeds niet aantrekkelijk, is de sleur aangebroken incl. joggingpakken, bierbuik en onderkin.

Alsof wij vrouwen er soms zélf altijd zo woest aantrekkelijk uit zien.. na een lange drukke dag op de bank met joggingbroek aan, haar in een knot en met HEMA-slip en degelijke BH aan. Mínstens. We kunnen ook zo'n 10 kg zijn aangekomen (want inmiddels kids) sinds begin van relatie. En vanwege die kids en dat gehaaste leven hebben we óók nog 's noooooooit zin in seks.. (even algemeen gesteld en uiteraard wat generaliserend)

Dus.

Het lijkt mij zonde om een leuke man te laten gaan alleen op basis van het missen van seksuele aantrekkingskracht. Het kan ook heel goed zijn dat je een man heel erg leuk een aantrekkelijk gaat vinden vanwege zijn persoonlijkheid. Dat hij op dat vlak je dingen geeft die je bij andere, wel aantrekkelijke mannen, gemist hebt. In the end heb je altijd nog veel meer aan een hele fijne relatie met iemand waarbij je echt die klik voelt op basis van karakter en persoonlijkheid dan op basis van uiterlijk en dat dat karakter 'ook wel aardig is'. Zeg maar.

En wie weet, heel veel mannen drogen echt heel leuk op naar mate ze ouder worden. Die moeten een soort van rijpen ofzo..

Ik zou het even aan kijken, Noahnt.. Gewoon maar zien waar het schip strandt. Als je het leuk met hem hebt, dan heb je het leuk met 'm! Ja toch?
Ook geprobeerd hier.

Werkte voor mij niet.

Het omgekeerde trouwens ook niet, dat je iemand vreselijk aantrekkelijk vindt, maar er niet mee kan leven.
.. tenzij je de rest van je leven in een sexloze relatie wilt zitten, denk ik niet dat dit gaat werken... of je moet er een 'verstandshuwelijk' van maken waarbij jij met andere mannen mag rommelen..
ik begrijp niet hoe iemand ook maar zou kunnen overwegen om een relatie aan te gaan met iemand waartoe hij of zij zich compleet niet aangetrokken voelt

is aantrekkingskracht niet de essentie van een relatie ? zonder aantrekkingskracht kan er volgens mij hoogstens sprake zijn van vriendschap.

ik zeg niet dat je moet wachten op de allesverpletterende spetterende verliefdheid, maar er moet toch IETS zijn, hoe minimaal ook.
quote:witteorchidee schreef op 05 november 2009 @ 23:32:

ik begrijp niet hoe iemand ook maar zou kunnen overwegen om een relatie aan te gaan met iemand waartoe hij of zij zich compleet niet aangetrokken voelt

is aantrekkingskracht niet de essentie van een relatie ? zonder aantrekkingskracht kan er volgens mij hoogstens sprake zijn van vriendschap.

ik zeg niet dat je moet wachten op de allesverpletterende spetterende verliefdheid, maar er moet toch IETS zijn, hoe minimaal ook.Dat vind ik ook. Wat zou je bijvoorbeeld doen als hij je wil zoenen? Je lichaamstaal speelt dan ook mee!
quote:februari schreef op 05 november 2009 @ 23:03:

Het omgekeerde trouwens ook niet, dat je iemand vreselijk aantrekkelijk vindt, maar er niet mee kan leven.

Dat herken ik ook en komt denk ik veel vaker voor. Iemand wel fysiek aantrekkelijk vinden maar dat je na twee dates denkt van "Oh mèn...".

Dan liever iemand met ietsje minder looks en wat meer inhoud.
Clowns to the left of me..
Ik vond mijn huidige vriend in het begin, toen het nog mijn scharrel was, ook alleen maar aantrekkelijk na een fles wijn

Maar op de een of andere manier zijn we langzaam naar elkaar toegegroeid en begrijp er niks meer van dat ik hem ooit niet aantrekkelijk (of was het knap?) heb gevonden!

Heel apart hoe zoiets dan groeit...
Nou... We zijn dus gisteren uit eten geweest. Daarna op stap dus het is een flesje wijn of 3 geworden . Het was leuk!!

In ieder geval, ik heb z'n nieuwe appartement mogen aanschouwen en was om 9 uur vanochtend thuis. Keurig m'n kleren aangehouden maar dat was moeilijk. Of het door de wijn kwam of niet, het was eruuuug gezellig.

We zijn nu een maand of 2 aan het daten. We zien elkaar zo'n drie keer per week, maar alleen in publiek zeg maar. Gisteren was dus de eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, hij is nog niet bij mij geweest (omwille van mijn zoontje wil ik dat niet).
Ik had hetzelfde. Het heeft me 6, bijna 7 maanden gekost.

Nu wil ik niets liever dan de hele dag naar hem kijken, bij hem zijn, en ik vind hem een stuk knapper. Totaal mijn type niet, maar het draaide zoo bij. Vreselijk raar! Snap het zelf nog niet.

Hij is niet lelijk, maar ook niet het type man waar ik op straat 3x voor om zou kijken. Nee, hem zou ik gewoon voorbij gelopen zijn! Sterker nog, bij de eerste paar dates was ik ontzettend blij weer thuis te zijn. En nu...

Moet er wel bij zeggen dat er wel altijd een bepaalde chemie was. Ik viel vooral op zijn scherpzinnigheid, dat vond ik aantrekkelijk, en zooo lief.

Overigens (nog) geen relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven