Daten met een onaantrekkelijke man.

04-11-2009 22:15 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Luxeprobleempje:

Ik ga nu een tijdje om met een man. Hij is geslaagd, attent, ontzettend lief en is helemaal weg van me. Dat is wederzijds. Hij accepteert mijn zoontje helemaal en zou hem graag ontmoeten (nog niet gebeurd dus). Het enige probleempje is dat ik deze man volstrekt niet aantrekkelijk vind. Hij is niet afzichtelijk ofzo maar lichamelijk voel ik me totaal niet tot hem aangetrokken, we hebben dus ook nog geen seks gehad.

Uiterlijk heeft geen prioriteit bij mij maar ik weet toch niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan. Ik heb dit namelijk nog nooit meegemaakt.

Hoe ga ik ermee om? Mochten we die stap naar seks willen zetten, hoe doe je dat als je iemand niet aantrekkelijk vindt? Kun je iemand aantrekkelijk gaan vinden?
Noah, precies zoals jij dacht ik ook. Ik wilde ook niet oppervlakkig zijn, ik wilde verder kijken. Maar zelfs als 'verder' alles helemaal goed is en mega klikt (been there) zelfs dán gaat het niet werken.

Juist die chemie, damn, wat is dát belangrijk.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Grappige is, ik wilde hier onlangs zelf nog een topic over openen.

Ik snap je.
Hoe weet je of hij helemaal voor je gaat als jij niet helemaal aan hem gegeven hebt? Niet zozeer seksueel, hij lijkt een goede catch. Accepteert je zoon nu al zonder dat hij hem heeft gezien. je hoeft nu niet op je tenen te lopen... das meestal zo in het begin.

Maar goed, zonder enige chemie zou ik em niet doen.
.
quote:noahtb schreef op 04 november 2009 @ 22:30:

[...]

Hij is lief, leuk, gezellig etc,ect. Hij maakt me blij, ik voel me op mijn gemak bij hem en hij maakt dat ik me prettig voel over mezelf. In de zin van: ik hoef niet op mijn tenen te lopen, ik ben goed genoeg, ik hoef me niet anders voor te doen als ik ben.

Normaal, als ik dat soort kriebels heb, sleur ik de betreffende man het liefst meteen mijn bed in. Nu dus niet...uuuhm je hebt hem toch nog niet ontmoet? Je spreekt op een manier of je al een relatie met hem hebt. Dit zijn toch zaken die je in de praktijk moet ervaren, net als het accepteren van jou zoon.
quote:noahtb schreef op 04 november 2009 @ 22:30:

[...]

Hij is lief, leuk, gezellig etc,ect. Hij maakt me blij, ik voel me op mijn gemak bij hem en hij maakt dat ik me prettig voel over mezelf. In de zin van: ik hoef niet op mijn tenen te lopen, ik ben goed genoeg, ik hoef me niet anders voor te doen als ik ben.

Normaal, als ik dat soort kriebels heb, sleur ik de betreffende man het liefst meteen mijn bed in. Nu dus niet...uuuhm je hebt hem toch nog niet ontmoet? Je spreekt op een manier of je al een relatie met hem hebt. Dit zijn toch zaken die je in de praktijk moet ervaren, net als het accepteren van jou zoon.
Haar zoon heeft hij nog niet ontmoet. Dat is wat ik lees.
Volgens mij heeft de meneer in kwestie haar zoontje nog niet ontmoet, Babado.
Zo'n man zou in de categorie vrienden vallen. Hartstikke leuk en belangrijk, mensen bij wie ik me op m'n gemak voel.

Voor een relatie moet er bij mij fysieke chemie zijn. Wat zeg ik. Vuurwerk!

Als ik met een man 'als de jouwe' een relatie zou hebben, hoe moet dat dan als we een jaar samenzijn en hij dan ook nog steeds met mij naar bed wil en ik heb er zooooooo GEEN zin in? Afschuwelijk. Moet er niet aan denken!
quote:Margaretha2 schreef op 04 november 2009 @ 23:02:

Volgens mij heeft de meneer in kwestie haar zoontje nog niet ontmoet, Babado.oookay! dat was niet helemaal duidelijk :D
Nou ja, eigenlijk wel duidelijk hoor. Lees nog maar eens.
niet goed gelezen inderdaad...

Maar goed HOE begin je een relatie met iemand die je niet aantrekkelijk vind?
Jij noemt het een luxeprobleempje, maar het is in mijn ogen juist een voorwaarde voor een geslaagde relatie dat je elkaar tenminste aantrekkelijk vindt (en dat is iets anders dan of iemand qua uiterlijk je type is).
quote:bergamot schreef op 04 november 2009 @ 23:18:

Jij noemt het een luxeprobleempje, maar het is in mijn ogen juist een voorwaarde voor een geslaagde relatie dat je elkaar tenminste aantrekkelijk vindt (en dat is iets anders dan of iemand qua uiterlijk je type is).Iedere keer als ik jou zie posten denk ik
Ik ben al jaren gelukkig getrouwd met een man waar ik in eerste instantie he-le-maal niet op viel. Hij ook niet op mij trouwens.
Alleen de titel al ' Daten met een onaantrekkelijke man'

Dat is erger dan hem niet aantrekkelijk vinden.

( En heel iets anders dan: Ik vind mijn man niet meer aantrekkelijk.)

In een relatie, zeker in het begin, moet er toch wel een beetje vuurwerk zijn, rook, sterreflikkers en knallen.

Misschien een goede vriendschap?
quote:HansHier schreef op 04 november 2009 @ 23:32:

Alleen de titel al ' Daten met een onaantrekkelijke man'

Dat is erger dan hem niet aantrekkelijk vinden.

( En heel iets anders dan: Ik vind mijn man niet meer aantrekkelijk.)

In een relatie, zeker in het begin, moet er toch wel een beetje vuurwerk zijn, rook, sterreflikkers en knallen.

Misschien een goede vriendschap?sterreflikkers
Noah, I've been there and done that.

En voor mij werkt dat absoluut niet, ik bedoel je kan tijdens de sex je ogen wel dichthouden, maar zodra je ze open doet...
Dit heb ik ook eens gehad. Was een jongen waar ik heel goed mee kon praten, die ik heel leuk vond, maar.....die verliefdheid was er niet. Volgens mij, als je verliefd bent, dan vind je iemand vanzelf op een bepaalde manier aantrekkelijk. Ik vond deze jongen heeeeel erg leuk en wilde heeeeel graag verliefd op hem zijn, maar ik was het gewoon niet. Is uit eindelijk ook niks geworden.
Mijn vriend vond ik in het begin niet heel knap (nu wel, zo mooi hoe dat groeit), maar ik werd wel erg warm van zijn mooie handen, zijn manier van lopen en hoe lekker hij ruikt. Dus ik vond hem niet heel knap, maar wel erg aantrekkelijk. Heel erg voldoende om heel erg fijn mee te zoenen en het bed te delen.

En dat zou ik ook niet anders willen, want dat is voor mij belangrijk.
quote:aikidoka schreef op 05 november 2009 @ 12:16:

Mijn vriend vond ik in het begin niet heel knap (nu wel, zo mooi hoe dat groeit), maar ik werd wel erg warm van zijn mooie handen, zijn manier van lopen en hoe lekker hij ruikt. Dus ik vond hem niet heel knap, maar wel erg aantrekkelijk. Heel erg voldoende om heel erg fijn mee te zoenen en het bed te delen.

En dat zou ik ook niet anders willen, want dat is voor mij belangrijk.

Ik denk dat het idd een groot verschil is tussen niet knap vinden en niet aantrekkelijk. Niet knap geeft niet, als je maar idd dingen aan hem wel aantrekkelijk vind zoals je schets. Maar als je iemand niet aantrekkelijk vindt, komt dat later ook niet meer goed denk ik.

Ik vind George Cloony ook niet knap maar daarom zou ik hem nog niet weigeren
Die laatste zin is hilarisch!
Geen bijzonderheden
Ik zou het niet kunnen. Een man moet voor mij zeker aantrekkelijk zijn, anders wordt het niets.
...
Er moet op zn minst toch een heel klein vonkje zijn om de boel warm te houden...lijkt mij tenminste!
Dat je er al over na moet denken zegt al genoeg toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven