vreselijk jaloers!!!!!!!!!

04-11-2009 21:57 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer, nog steeds hartstikke verliefd ,maar nieuwe liefde is vreselijk jaloers of ik moet wennen aan nieuwe partner:

vb we gaan uit eten , ober loopt voorbij ik kijk , en daarna nog een keer omdat ik dacht dat hij iets vroeg, volgens lief zat ik ober na te kijken omdat ik het waarschijnlijk een lekker ding vindt , ik uiteraard in de verdediging en dat viel niet goed. hij vondt het respectloos dat ik ongeneerd zat te kijken , en zo nog wat vb ,maaaaar hij zegt, hij vertrouwd mij wel..........................................snap ik het niet of is hij echt jaloers ingesteld?????????????????/
quote:Mamasaar schreef op 04 november 2009 @ 22:05:

[...]

Iets met een bos dat moet rennen.....
Nauurlijk ontkent hij. Niemand zegt van zichzelf dat hij of zij ontzettend jaloers is.

Wat 'praten' betreft. Die jaloersheid, en dat Is het, is het resultaat van z'n leven, dus niet iets wat je in een therapie, als dat ervan zou komen, even wegpraat.

Jaloersheid is echt een monster dat benauwend op slachtoffers werkt. Vaak weet de jaloerse persoon dat, uiteraard, niet en voelt zich ook nog eens beledigd wanneer hem verweten wordt bezitterig te zijn.
hij vindt dat ik bv andere mannen niet aan kan spreken met schat lieve schat etc etc en dan heb ik het wel over mensen die ik ken, hij vindt mij mannengek, wat op niks is gebaseerd want daar kent hij mij echt te kort voor.daarentegen , wilt hij alles voor mij doen, is heel attent en gaat hij echt voor de relatie , alleen draaft hij daar naar mijn gevoel in door , want naast je partner heb je ook een leven,maar hij wilt dat je voornamelijk alleen aan elkaar aandacht moet besteden, en hij denkt dat ik daarin continue een strijd met hem wil voeren...........................pfffff waarom zou ik dat willen met iemand di ik leuk vindt
Hè, die geile obers ook altijd! Weg relatie!
quote:biboo schreef op 04 november 2009 @ 22:30:

hij vindt dat ik bv andere mannen niet aan kan spreken met schat lieve schat etc etc en dan heb ik het wel over mensen die ik ken, hij vindt mij mannengek, wat op niks is gebaseerd want daar kent hij mij echt te kort voor.daarentegen , wilt hij alles voor mij doen, is heel attent en gaat hij echt voor de relatie , alleen draaft hij daar naar mijn gevoel in door , want naast je partner heb je ook een leven,maar hij wilt dat je voornamelijk alleen aan elkaar aandacht moet besteden, en hij denkt dat ik daarin continue een strijd met hem wil voeren...........................pfffff waarom zou ik dat willen met iemand di ik leuk vindten wat was er ook alweer leuk aan hem? en aan je verse relatie?
quote:biboo schreef op 04 november 2009 @ 22:30:

hij vindt dat ik bv andere mannen niet aan kan spreken met schat lieve schat etc etc en dan heb ik het wel over mensen die ik ken, hij vindt mij mannengek, wat op niks is gebaseerd want daar kent hij mij echt te kort voor.daarentegen , wilt hij alles voor mij doen, is heel attent en gaat hij echt voor de relatie , alleen draaft hij daar naar mijn gevoel in door , want naast je partner heb je ook een leven,maar hij wilt dat je voornamelijk alleen aan elkaar aandacht moet besteden, en hij denkt dat ik daarin continue een strijd met hem wil voeren...........................pfffff waarom zou ik dat willen met iemand di ik leuk vindtOkay, wat was je vraag ook alweer?
er zijn zeker ook eigenschappen die ik heel fijn vindt ,maar die jaloezie ligt wel als donkere wolk erboven
quote:biboo schreef op 04 november 2009 @ 22:34:

er zijn zeker ook eigenschappen die ik heel fijn vindt ,maar die jaloezie ligt wel als donkere wolk erbovenen daar neem jij genoegen mee ? met een donkere wolk die er bovendrijft? Nu al?
Biboo, zoals al eerder werd gezegd (iets met een bos) Run forest Run.

Ook ik heb ooit een jaloers vriendje gehad. In het begin leek het nog schattig, maar naarmate de tijd verstreek werd het gewoon eng. Claimend, bedreigend, eng!!!
tsja genoegen mee nemen is een grooet woord, heb aangegeven dat een relatie voor mij niet werken als ik in een kartlonnen doos moet leven voor een ander
Dat gaat nog leuk worden als hij straks jouw aandacht moet delen met de kinderen. Hij is niet alleen jaloers, hij is ook nog betweterig, onbeschoft en opdringerig. Ik vrees dat dit weinig goeds voorspelt.
quote:biboo schreef op 04 november 2009 @ 22:39:

tsja genoegen mee nemen is een grooet woord, heb aangegeven dat een relatie voor mij niet werken als ik in een kartlonnen doos moet leven voor een ander

Kartonnen doos? gouden kooi bedoel je ....

aangegeven dat dat voor jou niet werkt, en doet hij nu anders?
hij doet zn best ,maar merk wel dat het moeite kost, maar hij blijft aangeven mij vrij te willen laten en dat hij mij vertrouwd
heb jij er vertrouwen in dat hij ooit zich anders opstelt dan?

Niks is zo moeilijk als eenpersoonlijke verandering en daar moet je dan ook nog eens zelf het nut van inzien...

Oftewel i don't buy it...

Maar goed ik heb dan ook geen relatie met deze man... hij was bij de date in het restaurant en de ober al gesneuvelt
Nog een keer dan maar.quote:Mamasaar schreef op 04 november 2009 @ 22:25:

Tja, ik begrijp dat je kinderen hebt. Alleen al voor hun moet je dit soort kerels niet willen. Iets met stabiel (gezins)leven en zonder ruzie en zo.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Chardonnay schreef op 04 november 2009 @ 22:37:

Biboo, zoals al eerder werd gezegd (iets met een bos) Run forest Run.

Ook ik heb ooit een jaloers vriendje gehad. In het begin leek het nog schattig, maar naarmate de tijd verstreek werd het gewoon eng. Claimend, bedreigend, eng!!!Hier idem dito.
Denk er goed over na! Ik krijg de kriebels als ik je bericht lees. Die jaloezie zal niet zomaar ineens minder worden, maar waarschijnlijk alleen maar erger. En verwar jaloezie NOOIT met een soort teken van liefde...!!! (eh, ik ben een beetje bevooroordeeld... maar ik spreek nogal uit ervaring, en de situatie die jij beschrijft is voor mij één en al herkenning. Mijn eerste gevoel: wegwezen bij die vent!)
ik geeft toe dat het restaurant de smaak van het eten absoluut minder maakte dan nog niet te spreken over het gevoel, die ik op dat moment had tov hem, maar ik heb nog niet zoiets van loslaten ,maar wil de situatie zeker niet tot het uiterste drijven
quote:Zamirah schreef op 04 november 2009 @ 22:51:

[...]

Hier idem dito.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven