vreselijk jaloers!!!!!!!!!

04-11-2009 21:57 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer, nog steeds hartstikke verliefd ,maar nieuwe liefde is vreselijk jaloers of ik moet wennen aan nieuwe partner:

vb we gaan uit eten , ober loopt voorbij ik kijk , en daarna nog een keer omdat ik dacht dat hij iets vroeg, volgens lief zat ik ober na te kijken omdat ik het waarschijnlijk een lekker ding vindt , ik uiteraard in de verdediging en dat viel niet goed. hij vondt het respectloos dat ik ongeneerd zat te kijken , en zo nog wat vb ,maaaaar hij zegt, hij vertrouwd mij wel..........................................snap ik het niet of is hij echt jaloers ingesteld?????????????????/
Dit is om moeilijkheden vragen.
hanshier,vertel????
nog steeds hartstikke verliefd...? ik zou het een behoorlijke afknapper vinden ....
Jek, ik zou direct op de vlucht slaan als iemand meteen zo zou beginnen.
Ja, dat vind ik echt.
quote:biboo schreef op 04 november 2009 @ 21:57:

snap ik het niet of is hij echt jaloers ingesteld?????????????????/Als dit je vraag is, heb je daar toch zelf al antwoord op gegeven? Klaarblijkelijk is hij zo jaloers ingesteld. De vraag is of jij daarmee kunt leven.
Peas on earth!
Ja, dat vind ik ook echt!
dus het is echt foute boel?
Mijn verliefdheid zou het toetje niet gehaald hebben.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 november 2009 @ 22:04:

[...]

Als dit je vraag is, heb je daar toch zelf al antwoord op gegeven? Klaarblijkelijk is hij zo jaloers ingesteld. De vraag is of jij daarmee kunt leven.Iets met een bos dat moet rennen.....
Ja, dat vind ik echt.
brrrrrrrrr wat zou ik daar jeuk van krijgen zeg!

nee tegen mij moet je niet zo stom jaloers doen, daar is geen reden voor!

Ik zou hem goed duidelijk maken dat hij zich echt geen zorgen hoeft te maken, maar dat dit soort gedrag op de middelbare school thuis hoort! hij mag nooooiiittt meer zo stom tegen je doen!

meteen in de kiem smoren die hap!
quote:biboo schreef op 04 november 2009 @ 22:05:

dus het is echt foute boel?Voor mij absoluut. En voor ieder, zichzelf respecterend persoon, zou dat ook moeten zijn.
Ja, dat vind ik echt.
ja dat weet ik dus niet, ga echt niet de rest van mijn leven met oogkleppen op door, dus die vlieger gaat niet op.maar ik heb wel nog gevoel voor hem
quote:biboo schreef op 04 november 2009 @ 22:06:

ja dat weet ik dus niet, ga echt niet de rest van mijn leven met oogkleppen op door, dus die vlieger gaat niet op.maar ik heb wel nog gevoel voor hemHeeeeeeeel goed en heeeeeeel duidelijk gesprek voeren in dat geval.
Ja, dat vind ik echt.
Dat is foute boel. Plain & simple.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
ja natuurlijk is het gevoel niet weg! ik vind trouwens ook niet dat je hem meteen "weg moet doen"

maar wel dat je hem een flinke trap onder zijn kont moet geven hierover ...
Jeetje......herken de situatie wel een beetje....

Meestal loopt dit niet zo goed af....hoe leuk je lief ook zult vinden. Mijn idee is dat mensen die jaloers zijn dit niet makkelijk los kunnen laten......nogmaals, mijn idee.

Ik zou er niet (meer) mee om kunnen gaan, jij kunt nu zelf nog de keuze maken wat je wil.
Het meest erge wat je nu kunt doen is hierin mee gaan. Excuses geven, begrip tonen. Je zwak opstellen.

Nooit! Fucking nooit!

Laat zien dat dit buiten alle proporties valt en dat je dit never nooit accepteert. En je dus ook aan deze instelling houden.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Hij geeft aan mij niet te willen verliezen en zich anders op te stellen omdat hij het ook kinderachtig gedrag vondt en onnodig ruzien.......maarja voor hoelang
Noem nog eens wat voorbeelden.
quote:biboo schreef op 04 november 2009 @ 22:03:

hanshier,vertel????

Als jaloersheid al bij het begin , (dus tijdens de verliefdheisfase, wanneer alles nog vol roze vlinders hoort te zijn), zich aandient vind ik dat een slecht teken. Als je straks Echt zn vriendin bent, ben je helemaal zijn bezit, en kun je niet eens een leuke man op TV zien zonder dat je daar uitleg over moet geven.

Ik hoop dat ik overdrijf!
vb waarom hij niet kwijt zou willen of het dominante/jaloerse gedrag?
quote:biboo schreef op 04 november 2009 @ 22:22:

vb waarom hij niet kwijt zou willen of het dominante/jaloerse gedrag?Leef jezelf uit..
mijn idee hanshier en vandaar mijn twijfel, hij ontkent dat maar ik weet het niet hoor, zeer moeilijk
Tja, ik begrijp dat je kinderen hebt. Alleen al voor hun moet je dit soort kerels niet willen. Iets met stabiel (gezins)leven en zonder ruzie en zo.
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven