Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Thanks Pip, ik ga voor morgen weer zo'n dag!

en is het droog gebleven?

Hi hi Mamz, nee de cake is nog niet op, maar ik heb net na mijn laatste hap avondeten hardop gemeld dat 'dit het laatste was wat ik vandaag heb gegeten!'

Iedereen in huis is dus op de hoogte van de 'situatie'..

Na het eten zelfs nog een ommetje gemaakt met de haarbal, dus ik ben helemaal trots.

Ik ga nog een wasje opvouwen en wegruimen.

Morgen is er weer een dag.

En die dag begint met tennis en voor de rest wvttk.

Bij nader inzien kan die was ook wel wachten tot morgen.

Ik ga lekker in een warm bad liggen. Zonder zeep ivm de sch.inf. . Nog een weekje en dan moet ik weer helemaal genezen zijn. Dat wordt feest
Ex was even voor twaalven al geweest Pips, reageerde wel freaky (hij kan niet tegen voor hem verontrustend nieuws) maar niet agressief, en was snel weg.

Ik heb geen idee wat hij is gaan doen. En waar. Het zal een paar dagen stilte van zijn zijde nodig hebben voordat ik weer rustig doorslaap.. Tot nu toe sinds 2007 geen narigheid gehad en hou dat graag zo.

Ik las eigenlijk dat je pas in het jaar 2015 verwachtte dat de buien zouden zijn opgehouden

Heb je al een auto?

Nikki, is dat echt veilig op de dijk of doe je ironisch? Wel mooi.

Morgen kennismaken met de pleeggezinnen. Oei, best wel spannend.
Denk niet dat het de meest veilige plek is als het onweert Mamz. Maar daar denk ik altijd pas aan als ik er al loop!

Wat een toestanden met je ex zeg Mamz, ik hoop dat je snel weer lekker en rustig slaapt. En je mannetjes, hoe zijn die daar onder?

Boro, beterschap voor iedereen bij jou thuis!

Ik drink trouw elke avond een vers geperst sapje, hopelijk houd dat de virussen buiten de deur.

Gayl en H_M, leuk dat jullie mee doen. Ik heb jullie zaterdag vast héél even gezien!

Ik ben weer een beetje bij, nu eten. Doperwten (verse) aardappels en een stukje varkenshaas.

Heb best trek nu.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hmm vandaag is niet echt een goeie dag voor de meesten dus... allereerst een hele, grote, dikke, vette, group !!!

Dan is die maar alvast weer binnen

Eigenlijk kom ik me even afmelden voor de komende 4 dagen want we gaan een paar daagjes weg. Ik ben nog steeds een beetje een angsthaas qua herkenning enzo (komt ook een beetje door vriend die steeds maar weer zegt 'realiseer je je dat iedereen kan lezen wat je op dat forum zet??!!' ) dus ik zeg ff niet precies hoe of wat anders ben ik voor bekenden wel heel herkenbaar.

In ieder geval kom ik dus even niet schrijven en kan ik niet eens met jullie meelezen. Zal maandag wel een hoop in te halen hebben want het gaat hard hier!

Gayl & H_M, gezellig dat jullie er ook zijn, welkom!

Allis, ben blij dat je brit nu bij je is! Nog even een extra voor jou.

Goldie, goed bezig met je gezonde plannen. Zo in de herfst/wintertijd vind ik het ook wel veel lastiger om niet te snoepen hoor. Maar.. je kunt het!! Trouwens met zo'n geweldig motto moet het helemaal goedkomen toch?

Mamz, ik hoop dat het allemaal rustig blijft met ex. Ik weet niet wat er speelt maar ik begrijp wel dat het niet vanzelfsprekend is dat dit relaxt verloopt.
De mannen snappen het maar matig. Ik heb ze gezegd dat ik niet wil dat ze de deur open doet als hun vader ervoor staat, iets wat voor hen totaal tegennatuurlijk is. En ook vanuit het niets komt, want papa was toch hartstikke lief tegen mama, al heel lang? En waarom huilde papa?

Ik probeer e.e.a. wel uit te leggen in begrijpelijke taal maar da's knap lastig, ik sta er ook niet om te springen om mijn kinderen uit te leggen waarom ik zo bang van hun papa ben.

Maar goed, afgezien van de nodige vragen zijn ze gewoon lekker gaan spelen en gaan slapen nu.
Veel plezier, Gelfling!
Oeps, iets te snel op verstuur bericht geklikt...

Coebergh, jouw dag klinkt helemaal niet lekker.. Als ik je nou eens een geef, helpt dat dan een heeeeeeel klein beetje??

Boro, ik begrijp dat jullie in de lappenmand zitten? Beterschap voor jou en de jouwen dan maar!!

Meisjes, ik ben vast weer dingen vergeten maarrr.. ik ga nog even wat spullen voor morgen bij elkaar zoeken en dan mn bedje in.

Was gisteren al een beetje brak en eigenlijk is dat nog zo en met een weekend weg in het vooruitzicht kruip ik er dus maar vroeg in.

Liefs voor jullie allemaal en tot over een paar dagen!!
Nee, dat begrijp ik Mamz. Fijn dat zij lekker slapen.

Fijne dagen Gelfling!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nog allen een voor de nacht

Mijn ouderavonden zitten er weer op, hoera Alhoewel het altijd zo leuk is om de ouder(s) achter het kind te leren kennen Oh, en Pips, bedankt voor je compliment

Tot snel, bezems vooruit en lipjes getuit Dat staat er toch wel heel stom, dus ik zeg maar gewoon welterusten
Ik vond hem eigenlijk wel leuk Fus. Weer eens heel wat anders. Fijn dat je ouderavonden weer goed zijn verlopen. Lijkt me erg vermoeiend.

Gelfling fijne dagen. Om de onherkenbaarheid weten we dus niet waar je heengaat. Maar geniet ervan.

Ik lees in Pips berichtje: Hoer, Tierelier, onweer en hard hoofd. Wat moet ik daar nu van denken?

Grapjuh Pips.

Voor iedereen Slaap lekker.
Slaap lekker bezemdames en niet teveel meer schrijven dan kan ik morgen bijlezen

nu ga ik slapen was erg gezellig vandaag maar ik ben wel een beetje moe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Sauna is zooo lekker!!

Hai Gayl! Gezellig dat je mee komt bezemen!

Slaap lekker allen!
Zoeb blijf eens van de drank af!

Nog maar 2 dagen op dit project en geen idee wat m'n volgende project wordt
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ieuw Mr N was zo lief om alvast de koffie klaar te zetten zodat ik het alleen nog maar aan hoefde te doen. Maar wat een slap bakkie, ieuw.
Ach ja nu ik het zo over lees is het wel raar.

Altijd denk ik de eerste te zijn en altijd is die Pipsie me voor.

Mogge jongens en meissies.

Pips wat onzeker dat je nog niet weet wat je volgende project is.

Wat vinden je teamleden ervan dat je bij hen weggaat.

Mijn teamleidster is langdurig overspannen. (Denken we want ze doen er zo geheimzinnig over). En wij hebben nu zo'n schattige teamleider gekregen. Die heeft nog met ons meegewerkt. Je krijgt er alles bij gedaan. Maar andersom ook. Komen ze er eindelijk eens achter dat als een TL iets voor je doet, je ook bereid bent wat terug te doen.
Ik moest erg lachen Zoeb

Ik vind het niet erg dat ik niet wat mijn volgende project wordt, krijg toch wel betaald. Er zitten wel wat kleinere klussen in de pijplijn, trainingen enzo, ook leuk.

Zoeb, het is een wisselwerking, geven en nemen. Een goede TL die zorgt ervoor dat mensen voor hem / haar net wat extra's geven omdat jij dat ook voor hen doet. Simpel
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 november 2009 @ 06:44:

Ik moest erg lachen Zoeb

Ik vind het niet erg dat ik niet wat mijn volgende project wordt, krijg toch wel betaald. Er zitten wel wat kleinere klussen in de pijplijn, trainingen enzo, ook leuk.

Zoeb, het is een wisselwerking, geven en nemen. Een goede TL die zorgt ervoor dat mensen voor hem / haar net wat extra's geven omdat jij dat ook voor hen doet. Simpel Ja Pips maar het heeft even geduurd voordat ze daar op mijn werk achterkwamen. Het klinkt hard maar voor mij hoeft die TL niet meer terug te komen. Als ik met een ernstig zieke man zit en ik vraag of ik om 8 uur mag beginnen omdat ik dan op tijd thuis ben en ze deelt me nog dagelijks in vanaf 9 uur en zelfs dagen vanaf 10 en 12 uur. Tsja dan hoeft het voor mij niet meer. 't Is toen ook een van de redenen geweest dat ik me ziek heb gemeld. Nu ik weer werk mag ik zelf weten wanneer ik ga werken. Ik heb geen rooster. De TL vroeg me gisteren of ik maandagavond wil werken en dan heb ik daar ook geen probleem mee. Ik heb al met hem afgesproken dat ik als ik weer volledig ga werken ik samen met hem een rooster maak aan de hand van mijn agenda. Zodat ik niet steeds vrij hoef te vragen voor ziekenhuisbezoeken. 't Is een schatje die TL.
Jemig Zoeb, het is echt niet meer dan normaal om in dat soort omstandigheden iemands rooster aan te passen, wat een doos zeg.
Mogu Dames

Koffie!
Koffie voor Coeberg!

Goedemorgens!

-bedden opmaken

-vaatwasseruitruimen

- was erin

-was eruit

-strijken......alweer

-stofzuigen

-dweilen aangezien de regen hier echt mee naar binnen wordt gelopen, net als de herfst........

- en werken (5 opvangkindjes maar eentje maar een hele dag dus alleen vanmiddag erg druk)

Als ik tijd over heb:

Linnenkast opruimen

Dit soort werkzaamheden doe ik dus tijdens slaapjes of gewoon heel vroeg, voordat ze komen, de kinderen.
Goedemorgen Kindjes
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogge meissies.

Zit al op mijn werk. Ben ingelogd. Lekker rustig. Stttttt.

Genieten.
Geniet ze Zoeb!! Lekker bakkie er bij..

Hai Boor!!
Oh ja was de koffie vergeten.
Het is weer om in bed te blijven met een lekkere vent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven