Bezemtopic deel 4
woensdag 4 november 2009 om 14:38
Dan kunnen we elkaar een handje geven Allis,hier ook een damesplasserdag!
Moest vandaag van alles regelen voor een inkomen.Ik verdien wel wat maar wat ik tekort kwam legde vriend bij en ik vertik het op mijn hand bij hem op te houden.Bij mijn oude baas geweest en voorlopig kan ik thuis werken voor hun.Joepie!!
Weten jullie nog dat ik maandag vertelde over moeder van school die is overleden.Ik dacht haar niet te kennen,totdat ik gisteravond de rouwkaart in de bus kreeg.Het is mijn oude klasgenootje B.Hakt er even lekker in.
Qua gezondheid gaat het de goede kant op,ik laat gewoon de boel de boel,en neem zoveel mogelijk rust.Hulp is vandaag ook geweest voor het zware werk.En mijn moeder is weer thuis!
Heb net een lekker cdtje(metallica))opgezet en even flink gejankt,nu wil ik weer in de positief modus!
Moest vandaag van alles regelen voor een inkomen.Ik verdien wel wat maar wat ik tekort kwam legde vriend bij en ik vertik het op mijn hand bij hem op te houden.Bij mijn oude baas geweest en voorlopig kan ik thuis werken voor hun.Joepie!!
Weten jullie nog dat ik maandag vertelde over moeder van school die is overleden.Ik dacht haar niet te kennen,totdat ik gisteravond de rouwkaart in de bus kreeg.Het is mijn oude klasgenootje B.Hakt er even lekker in.
Qua gezondheid gaat het de goede kant op,ik laat gewoon de boel de boel,en neem zoveel mogelijk rust.Hulp is vandaag ook geweest voor het zware werk.En mijn moeder is weer thuis!
Heb net een lekker cdtje(metallica))opgezet en even flink gejankt,nu wil ik weer in de positief modus!
woensdag 4 november 2009 om 14:52
Oei wat een hoop ellende vandaag. Dan ben ik blij dat we weer wat horen van Liev en Allis, maar geen echt goeie berichten dus.
Allis als het is wat ik denk is het echt rot. Verdikkeme wat jammer. Ga zo even de BH lezen.
Liev het zal best nog wel wat tijd nodig hebben voor je daar over heen bent. Het is ook niet niks zeg. Gooi het anders ook op de BH. Ben je in ieder geval al wat kwijt.
Coeberghje. Doe ook rustig aan. Ook erg dat het een oud klasgenoot van je is.
Wij kregen gisteren het bericht dat er een man is overleden die samen met manlief de chemokuren heeft gekregen. Dezelfde chemo en dezelfde kanker in dezelfde periode. Ik heb het onbewust heel erg ver weg zitten duwen. Er gisteravond wel nog uitvoerig met manlief over gesproken. Die heeft er een klap van gekregen. Net nu het een klein beetje beter gaat en hij weer wat vertrouwen in zijn lijf terug begon te krijgen.
Maar verdikkeme ik wil geen stap terug doen. Ik wil twee stappen vooruit. Als we steeds dit soort berichten krijgen moeten we er mee om kunnen gaan. En ik kan dat wel, nu manlief nog.
Ik heb spierpijn. Ik ben op de Wii aan de gang gegaan. Ben al 4 kilo aangekomen door het niet roken.
Allis als het is wat ik denk is het echt rot. Verdikkeme wat jammer. Ga zo even de BH lezen.
Liev het zal best nog wel wat tijd nodig hebben voor je daar over heen bent. Het is ook niet niks zeg. Gooi het anders ook op de BH. Ben je in ieder geval al wat kwijt.
Coeberghje. Doe ook rustig aan. Ook erg dat het een oud klasgenoot van je is.
Wij kregen gisteren het bericht dat er een man is overleden die samen met manlief de chemokuren heeft gekregen. Dezelfde chemo en dezelfde kanker in dezelfde periode. Ik heb het onbewust heel erg ver weg zitten duwen. Er gisteravond wel nog uitvoerig met manlief over gesproken. Die heeft er een klap van gekregen. Net nu het een klein beetje beter gaat en hij weer wat vertrouwen in zijn lijf terug begon te krijgen.
Maar verdikkeme ik wil geen stap terug doen. Ik wil twee stappen vooruit. Als we steeds dit soort berichten krijgen moeten we er mee om kunnen gaan. En ik kan dat wel, nu manlief nog.
Ik heb spierpijn. Ik ben op de Wii aan de gang gegaan. Ben al 4 kilo aangekomen door het niet roken.
woensdag 4 november 2009 om 14:57
Och meisjes toch..! Een dikke knuffel voor iedereen!
En, om iedereen een beetje op te vrolijken, een stukje songtekst van Guus Meeuwis (geen idee of jullie daarvan houden, maar deze is wel even toepasselijk voor dagen als vandaag):
Want vanavond schijnt de zon
Vannacht verdwijnt de regen
Hemel vol met sterren
Alle wolken naar de maan
Vanavond zie ik jou
Is deze lange dag vergeten
Vanavond zie ik jou
Want vanavond wordt het eindelijk vandaag
En, om iedereen een beetje op te vrolijken, een stukje songtekst van Guus Meeuwis (geen idee of jullie daarvan houden, maar deze is wel even toepasselijk voor dagen als vandaag):
Want vanavond schijnt de zon
Vannacht verdwijnt de regen
Hemel vol met sterren
Alle wolken naar de maan
Vanavond zie ik jou
Is deze lange dag vergeten
Vanavond zie ik jou
Want vanavond wordt het eindelijk vandaag
woensdag 4 november 2009 om 14:58
Ach lieve Zoeb!Dat zal idd niet makkelijk zijn.Onbewust ga je dan toch van alles denken lijkt me.
En Allis,voor jou ook een dikke knuf!Hopelijk hebben jij en Brit wel steun aan elkaar.
En verder voor iedereen een hele dikke knuffel!!Steeds weer besef ik wat voor bijzonders dit toch is
Niks te :het is maar internet.
En Allis,voor jou ook een dikke knuf!Hopelijk hebben jij en Brit wel steun aan elkaar.
En verder voor iedereen een hele dikke knuffel!!Steeds weer besef ik wat voor bijzonders dit toch is
Niks te :het is maar internet.
woensdag 4 november 2009 om 14:59
Pfoeh, die brit komt ook geen moment te vroeg, Allis. Het is je ook niet gegund he, pleewise. Hoop dat je kansen zich keren.
Coebergh, top van oude baas! Voor de rest heb je hier (samen delen met Allis) een dikke knuffel
HappyMe, als Xsje wat groter is komt er ook vanzelf meer zooi jouw kant op waaien
Coebergh, top van oude baas! Voor de rest heb je hier (samen delen met Allis) een dikke knuffel
HappyMe, als Xsje wat groter is komt er ook vanzelf meer zooi jouw kant op waaien
woensdag 4 november 2009 om 15:10
woensdag 4 november 2009 om 15:13
woensdag 4 november 2009 om 15:32
woensdag 4 november 2009 om 15:40
woensdag 4 november 2009 om 15:57
Pips ik denk eerder dat manlief weer gaat prakkiseren wat er ook kan gebeuren. Dat de kanker niet weg is.
Happy_Me, Oei wat klinkt dat gemeen naar je broertjes toe.
Maar ik peste er mijn broertjes ook altijd mee als ze moeite hadden de luier van hun eigen kind te verschonen. Dusssss.......
Het klinkt wel erg bekend.
Happy_Me, Oei wat klinkt dat gemeen naar je broertjes toe.
Maar ik peste er mijn broertjes ook altijd mee als ze moeite hadden de luier van hun eigen kind te verschonen. Dusssss.......
Het klinkt wel erg bekend.
woensdag 4 november 2009 om 17:26
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 november 2009 @ 13:48:
Gayl, kom dan lekker hier mee bezemen Oh dat vind ik leuk! Wie weet ontdek ik dan huisvrouw talenten waar ik niet van wist dat ik ze had.
Maar het gaat hier wel heel erg snel hé, zal kijken of ik dat bij kan houden!
Leuk Mamzelle dat jij dan wel mijn "naam" weet ipv alleen m'n zak op m'n hoofd!
Zo dat was even vlug tussen door, nu rap terug naar de keuken, er zal toch ook gegeten moeten worden!
Gayl, kom dan lekker hier mee bezemen Oh dat vind ik leuk! Wie weet ontdek ik dan huisvrouw talenten waar ik niet van wist dat ik ze had.
Maar het gaat hier wel heel erg snel hé, zal kijken of ik dat bij kan houden!
Leuk Mamzelle dat jij dan wel mijn "naam" weet ipv alleen m'n zak op m'n hoofd!
Zo dat was even vlug tussen door, nu rap terug naar de keuken, er zal toch ook gegeten moeten worden!
woensdag 4 november 2009 om 18:05
Maisjes (en menneke ) ik gooi er even een grouphug tegenaan hoor. Ik hoop dat de nieuwelingen onder ons (Welkom Gayl en HM!) ook meedoen met huggen.
Livre, fijn je toch weer even te lezen meid.
Tuurlijk heeft zoiets een grote impact.
Komt ie: Group !!!!!!!!!!!!!
Mijn dag is tot nu toe wonderbaarlijk goed verlopen.
Leuke bespreking gehad.
Was is droog maar moet nog opgevouwen.
Ik heb het bij 1 plakje chocoladecake kunnen houden en heb een week uitstel bij de diëtiste, dus schouders eronder.
We beginnen nu: Vanavond woensdag eens GEEN frietdag, maar heel gezond: (veeeel) broccoli, aardappeltjes en een schitzeltje (ongepanneerd uiteraard...)
En als het droog blijft na het eten nog een fikse wandeling met lopende haarbal. (= hond).
Livre, fijn je toch weer even te lezen meid.
Tuurlijk heeft zoiets een grote impact.
Komt ie: Group !!!!!!!!!!!!!
Mijn dag is tot nu toe wonderbaarlijk goed verlopen.
Leuke bespreking gehad.
Was is droog maar moet nog opgevouwen.
Ik heb het bij 1 plakje chocoladecake kunnen houden en heb een week uitstel bij de diëtiste, dus schouders eronder.
We beginnen nu: Vanavond woensdag eens GEEN frietdag, maar heel gezond: (veeeel) broccoli, aardappeltjes en een schitzeltje (ongepanneerd uiteraard...)
En als het droog blijft na het eten nog een fikse wandeling met lopende haarbal. (= hond).
woensdag 4 november 2009 om 19:06
woensdag 4 november 2009 om 19:24
MissM, inlezen over voorweeen ed is op zich prima, maar pin je niet te veel vast op de tijd die gemiddeld genomen wordt gegeven voor een bevalling, dan kom je namelijk voor net zo'n onaangename verrassing te staan als ik.
Gayl, leuk dat je mee komt schrijven, gezellig!
Z&Z, hoe is het nu met zoon (of heb ik er overheen gelezen?)
Allis, heb de BH gelezen, hoop dat alles goed gaat. En fijn dat de Brit weer komt.
Vandaag een hele drukke dag gehad op het werk, dus nu gaar.
Gayl, leuk dat je mee komt schrijven, gezellig!
Z&Z, hoe is het nu met zoon (of heb ik er overheen gelezen?)
Allis, heb de BH gelezen, hoop dat alles goed gaat. En fijn dat de Brit weer komt.
Vandaag een hele drukke dag gehad op het werk, dus nu gaar.