Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Dan kunnen we elkaar een handje geven Allis,hier ook een damesplasserdag!

Moest vandaag van alles regelen voor een inkomen.Ik verdien wel wat maar wat ik tekort kwam legde vriend bij en ik vertik het op mijn hand bij hem op te houden.Bij mijn oude baas geweest en voorlopig kan ik thuis werken voor hun.Joepie!!

Weten jullie nog dat ik maandag vertelde over moeder van school die is overleden.Ik dacht haar niet te kennen,totdat ik gisteravond de rouwkaart in de bus kreeg.Het is mijn oude klasgenootje B.Hakt er even lekker in.

Qua gezondheid gaat het de goede kant op,ik laat gewoon de boel de boel,en neem zoveel mogelijk rust.Hulp is vandaag ook geweest voor het zware werk.En mijn moeder is weer thuis!

Heb net een lekker cdtje(metallica))opgezet en even flink gejankt,nu wil ik weer in de positief modus!
Oei wat een hoop ellende vandaag. Dan ben ik blij dat we weer wat horen van Liev en Allis, maar geen echt goeie berichten dus.

Allis als het is wat ik denk is het echt rot. Verdikkeme wat jammer. Ga zo even de BH lezen.

Liev het zal best nog wel wat tijd nodig hebben voor je daar over heen bent. Het is ook niet niks zeg. Gooi het anders ook op de BH. Ben je in ieder geval al wat kwijt.

Coeberghje. Doe ook rustig aan. Ook erg dat het een oud klasgenoot van je is.

Wij kregen gisteren het bericht dat er een man is overleden die samen met manlief de chemokuren heeft gekregen. Dezelfde chemo en dezelfde kanker in dezelfde periode. Ik heb het onbewust heel erg ver weg zitten duwen. Er gisteravond wel nog uitvoerig met manlief over gesproken. Die heeft er een klap van gekregen. Net nu het een klein beetje beter gaat en hij weer wat vertrouwen in zijn lijf terug begon te krijgen.

Maar verdikkeme ik wil geen stap terug doen. Ik wil twee stappen vooruit. Als we steeds dit soort berichten krijgen moeten we er mee om kunnen gaan. En ik kan dat wel, nu manlief nog.

Ik heb spierpijn. Ik ben op de Wii aan de gang gegaan. Ben al 4 kilo aangekomen door het niet roken.
Och meisjes toch..! Een dikke knuffel voor iedereen!

En, om iedereen een beetje op te vrolijken, een stukje songtekst van Guus Meeuwis (geen idee of jullie daarvan houden, maar deze is wel even toepasselijk voor dagen als vandaag):

Want vanavond schijnt de zon

Vannacht verdwijnt de regen

Hemel vol met sterren

Alle wolken naar de maan

Vanavond zie ik jou

Is deze lange dag vergeten

Vanavond zie ik jou

Want vanavond wordt het eindelijk vandaag
Ach lieve Zoeb!Dat zal idd niet makkelijk zijn.Onbewust ga je dan toch van alles denken lijkt me.

En Allis,voor jou ook een dikke knuf!Hopelijk hebben jij en Brit wel steun aan elkaar.

En verder voor iedereen een hele dikke knuffel!!Steeds weer besef ik wat voor bijzonders dit toch is

Niks te :het is maar internet.
Pfoeh, die brit komt ook geen moment te vroeg, Allis. Het is je ook niet gegund he, pleewise. Hoop dat je kansen zich keren.

Coebergh, top van oude baas! Voor de rest heb je hier (samen delen met Allis) een dikke knuffel

HappyMe, als Xsje wat groter is komt er ook vanzelf meer zooi jouw kant op waaien ;)
Als Xsje wat groter is gaan wij samen voetballen en dan moet Oma de modderkleren wassen, denk ik zo.

Hij had net zichzelf en zijn bed met etensresten besmeurd....verteerde etensresten wel te verstaan, en in dusdanige hoeveelheden dat de luier het niet aankon. Opa was druk aan de telefoon
Opa wel

Allis en Coe

Zoeb meid, dat zijn zulke nare berichten. Ik denk dat je man nu pas beseft wat een mazzel hij heeft gehad (voor zover je van mazzel kunt spreken natuurlijk) Dat is schrikken hoor.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Doet opa dan de vieze luier verschonen?Mijn vader was een keer hier aan het oppassen op oudste,toen die gepoept had is hij de buurvrouw gaan halen...

Mamz,als er echt nood aan de man is,ik ben binnen kwartier bij je he.Niet dat ik nu zoveel kan maar misschien een geruststellend idee.
Daar zit opa helemaal niet mee. Luiers, flessen, bad of wat dan ook. Ik ben de oudste van 4 en werd al jong met het verschonen van de luiers van mijn broers opgezadeld.....daar hebben zij nog heel lang last van gehad, vooral toen zij hun eerste vriendinnetjes kregen
Goed zo opa
Lieve ladies en heer (echt wel leuk, een heer erbij )

Een megaknuffelgroupshug voor jullie!

Ben te moe om te reageren, ik lees en leef mee, maar moet even op de bank uitrusten Vanavond weer werken namelijk!

Pips ik denk eerder dat manlief weer gaat prakkiseren wat er ook kan gebeuren. Dat de kanker niet weg is.

Happy_Me, Oei wat klinkt dat gemeen naar je broertjes toe.

Maar ik peste er mijn broertjes ook altijd mee als ze moeite hadden de luier van hun eigen kind te verschonen. Dusssss.......

Het klinkt wel erg bekend.
Zwaaizwaai lieve Fuss,rust maar lekker uit!
Ja dat klinkt leuk hè een heer erbij.

Het Kindjes van Bor kan nog wel. Maar mijn Môggê meissies moet nu veranderen. 'k Ga er nog over denken wat ik er van ga maken.

Hèhè je komt toch altijd weer voor dilemma's te staan met die mannen.

Fus lekker op de bank. Samen met alle andere meissies van het bezemertstopic. (nee Happy_Me niet jij, jij wil te graag).

Ik ga nog even met manlief op de fiets. Ehhh naar buiten echt fietsen bedoel ik dan.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 november 2009 @ 13:48:

Gayl, kom dan lekker hier mee bezemen Oh dat vind ik leuk! Wie weet ontdek ik dan huisvrouw talenten waar ik niet van wist dat ik ze had.

Maar het gaat hier wel heel erg snel hé, zal kijken of ik dat bij kan houden!

Leuk Mamzelle dat jij dan wel mijn "naam" weet ipv alleen m'n zak op m'n hoofd!

Zo dat was even vlug tussen door, nu rap terug naar de keuken, er zal toch ook gegeten moeten worden!
Leuk gayl!
Maisjes (en menneke ) ik gooi er even een grouphug tegenaan hoor. Ik hoop dat de nieuwelingen onder ons (Welkom Gayl en HM!) ook meedoen met huggen.

Livre, fijn je toch weer even te lezen meid.

Tuurlijk heeft zoiets een grote impact.

Komt ie: Group !!!!!!!!!!!!!

Mijn dag is tot nu toe wonderbaarlijk goed verlopen.

Leuke bespreking gehad.

Was is droog maar moet nog opgevouwen.

Ik heb het bij 1 plakje chocoladecake kunnen houden en heb een week uitstel bij de diëtiste, dus schouders eronder.

We beginnen nu: Vanavond woensdag eens GEEN frietdag, maar heel gezond: (veeeel) broccoli, aardappeltjes en een schitzeltje (ongepanneerd uiteraard...)

En als het droog blijft na het eten nog een fikse wandeling met lopende haarbal. (= hond).
Fijn dat je een goede dag hebt GL!
Goldie, is de cake op?

Coe, je bent echt lief.

Vandaag lekker middagje met de kinders, en leenkinders, gehad

Kinderen zijn wel erg stoer sinds vijf uur vanavond.
Is ex al geweest Mamz?

Ik hoop dat buienradar gelijk heeft en dat het rond 2015 droog is want ik wil naar de sportschool. Volgende maand ben ik niet meer afhankelijk van het weer dan stap ik gewoon in mijn auto!
Zo is dat Pips!!
MissM, inlezen over voorweeen ed is op zich prima, maar pin je niet te veel vast op de tijd die gemiddeld genomen wordt gegeven voor een bevalling, dan kom je namelijk voor net zo'n onaangename verrassing te staan als ik.

Gayl, leuk dat je mee komt schrijven, gezellig!

Z&Z, hoe is het nu met zoon (of heb ik er overheen gelezen?)

Allis, heb de BH gelezen, hoop dat alles goed gaat. En fijn dat de Brit weer komt.

Vandaag een hele drukke dag gehad op het werk, dus nu gaar.
Voorlopig bliksemt het hoer nog als een tierelier dus ik heb er een hard hoofd in :(
Joehoe, ik ben weer thuihuis! Net lekker gelopen met de Buuf. Lekker veilig op de dijk in het donker met mooie bliksem voor ons.

Nu douchen, koken, eten en bijlezen.

De wasmachine en droger staan al aan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven