Bezemtopic deel 4
donderdag 5 november 2009 om 08:31
Goedemorgen dames,
Ben de dag weer begonnen met een glaasje melk als ontbijt, de koffie komt zo. Ook ik ben alweer aan het werk, en dat doe ik regelmatig thuis op de bank i.p.v. na eerst anderhalf uur in de auto vriendelijk naar mijn mede-weggebruikers te knikken en te zwaaien.
En het is inderdaad butweer.
Ben de dag weer begonnen met een glaasje melk als ontbijt, de koffie komt zo. Ook ik ben alweer aan het werk, en dat doe ik regelmatig thuis op de bank i.p.v. na eerst anderhalf uur in de auto vriendelijk naar mijn mede-weggebruikers te knikken en te zwaaien.
En het is inderdaad butweer.
donderdag 5 november 2009 om 08:42
HPL, misschien dat het woord 'dames' niet helemaal de lading dekt......het is ook meer een betiteling voor die types met grijze knotjes en bloemetjesjurken. Maar ik moet nog even een modus vinden tussen het begroeten van één van jullie bezemerts en de rest.....en die ene begroet ik altijd op een hele speciale manier. In beide gevallen sla ik een beetje door
donderdag 5 november 2009 om 08:46
Mogguh maisjes en menneke...
We gaan er weer tegenaan, niks terug naar bed!
Hier trouwens ook niks lekkers voor handen om dat samen mee te doen, dus laat dan maar...
Straks tennis.
Stofzuigen
Dweilen is een heel goed idee...
Was vouwen en opruimen
Wasmachine en droger alweer laten draaien.
Vanavond frieten bakken, popcorn maken (Niet voor mijzelf!) en samen met kleine Troela en vriendin Robinson kijken. Manlief en oudste werken tot laat.
Nu eerst koffie en wat te ontbijten.
We gaan er weer tegenaan, niks terug naar bed!
Hier trouwens ook niks lekkers voor handen om dat samen mee te doen, dus laat dan maar...
Straks tennis.
Stofzuigen
Dweilen is een heel goed idee...
Was vouwen en opruimen
Wasmachine en droger alweer laten draaien.
Vanavond frieten bakken, popcorn maken (Niet voor mijzelf!) en samen met kleine Troela en vriendin Robinson kijken. Manlief en oudste werken tot laat.
Nu eerst koffie en wat te ontbijten.
donderdag 5 november 2009 om 09:03
quote:borodini schreef op 05 november 2009 @ 09:01:
Ik vind het er heerlijk uitzien buiten.
Zolang ik binnen zit , met de verwarming aan, sloffen aan, koffie erbij, muziekje enzo Ja, is ook wel zo, maar dan besef ik weer dat Troela er wel op har fietsje door heen moet en voel ik me weer schuldig dat ik hier lekker warm en droog binnen zit....
Ik vind het er heerlijk uitzien buiten.
Zolang ik binnen zit , met de verwarming aan, sloffen aan, koffie erbij, muziekje enzo Ja, is ook wel zo, maar dan besef ik weer dat Troela er wel op har fietsje door heen moet en voel ik me weer schuldig dat ik hier lekker warm en droog binnen zit....
donderdag 5 november 2009 om 09:34
ik zei dus nog niet zoveel schrijven
even kijken of ik wat onthouden heb
Mamz, nog een dikke knuffel voor gisteren. Wat een gedoe
Pips, ik vind je een lieve schat. Volgens mij ben jij een supertante
zoeb wat een klote ex-teamleider had jij. Waarom zo moeilijk doen
boro, ik vind het weer ook alleen maar leuk omdat ik niet naar buiten hoef vandaag en ik het gevoel krijg dat ik echt moet opruimen. dus dat ga ik ook maar doen
coe, hoe is het met jouw ondertussen
ik ga eerst even wakker worden, met een kopje thee en dan ga ik mijn lijstje maken. Gisteren was echt supergezellig. We hebben heel erg gelachen en ik heb twee superjurkjes gekocht. Een beetje als die desigual jurkjes maar dan de nep versie en mooier.
even kijken of ik wat onthouden heb
Mamz, nog een dikke knuffel voor gisteren. Wat een gedoe
Pips, ik vind je een lieve schat. Volgens mij ben jij een supertante
zoeb wat een klote ex-teamleider had jij. Waarom zo moeilijk doen
boro, ik vind het weer ook alleen maar leuk omdat ik niet naar buiten hoef vandaag en ik het gevoel krijg dat ik echt moet opruimen. dus dat ga ik ook maar doen
coe, hoe is het met jouw ondertussen
ik ga eerst even wakker worden, met een kopje thee en dan ga ik mijn lijstje maken. Gisteren was echt supergezellig. We hebben heel erg gelachen en ik heb twee superjurkjes gekocht. Een beetje als die desigual jurkjes maar dan de nep versie en mooier.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 5 november 2009 om 09:44
Goedemorgen!
Ik lag nog in bed toen je het schreef HotPip, lekkere vent zat al aan de brinta.
Die is lekker hardlopen in de regen, het plenst echt nu.
Ik weet nog niet of ik ga.
Zoeb, wat galbak was die teamleider, met een beetje 'mazzel' zie je die niet meer terug.
H_M, ik heb een tijdje geleden wel een soort van bloemetjesjurk gekocht, grijze knot begin ik niet aan hoor.
Hoe is het met je hardloopcarriere?
Ik heb pijn in mijn hoofd, nog even vast geslapen en gedroomd, dat de schoonmoeder van mijn broer werd begraven.
Hij stond er alleen met een andere vrouw, zo vreemd.
Nu koffie, water en daarna ga ik de was weer eens opruimen.
Ik lag nog in bed toen je het schreef HotPip, lekkere vent zat al aan de brinta.
Die is lekker hardlopen in de regen, het plenst echt nu.
Ik weet nog niet of ik ga.
Zoeb, wat galbak was die teamleider, met een beetje 'mazzel' zie je die niet meer terug.
H_M, ik heb een tijdje geleden wel een soort van bloemetjesjurk gekocht, grijze knot begin ik niet aan hoor.
Hoe is het met je hardloopcarriere?
Ik heb pijn in mijn hoofd, nog even vast geslapen en gedroomd, dat de schoonmoeder van mijn broer werd begraven.
Hij stond er alleen met een andere vrouw, zo vreemd.
Nu koffie, water en daarna ga ik de was weer eens opruimen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 5 november 2009 om 10:02