Bezemtopic deel 4
donderdag 5 november 2009 om 14:59
Ja Zoeb, da's zeker kutterdekut.
Ik dacht ook altijd na 2 jaar, maar da's dus geen waar? Ik ben ook niet in het wereldje thuis, maar missch dat het deze of gene nog wordt aangevuld ofzo?
Coe, fijn dat je goed hebt gepraat met vriend.
Ik roep ook al jaren dat ik in een volgend leven wil latten, dan kan ik hem buiten gooien als ik heb zat ben.
Fijn dat ukkie naar school mag! Grote jongen!
Geluidsopnames zijn gemaakt, nu kan ik echt beginnen mijn tekst erin stampen.
Jammer dat jullie allemaal ver weg wonen en dus niemand van jullie de uitvoerig gaat zien...
Was is gevouwen
Droger draait
Oh en juliaantjes zijn geraspte worteltjes...
Zo'n ingeburgerde benaming hier dat ik even vergat dat het niet echt bestaat
Ik dacht ook altijd na 2 jaar, maar da's dus geen waar? Ik ben ook niet in het wereldje thuis, maar missch dat het deze of gene nog wordt aangevuld ofzo?
Coe, fijn dat je goed hebt gepraat met vriend.
Ik roep ook al jaren dat ik in een volgend leven wil latten, dan kan ik hem buiten gooien als ik heb zat ben.
Fijn dat ukkie naar school mag! Grote jongen!
Geluidsopnames zijn gemaakt, nu kan ik echt beginnen mijn tekst erin stampen.
Jammer dat jullie allemaal ver weg wonen en dus niemand van jullie de uitvoerig gaat zien...
Was is gevouwen
Droger draait
Oh en juliaantjes zijn geraspte worteltjes...
Zo'n ingeburgerde benaming hier dat ik even vergat dat het niet echt bestaat
donderdag 5 november 2009 om 15:04
Blijkbaar niet Gold. Alleen misschien via belastingteruggave.
Het gekke is dat we het er deze week nog over gehad hebben dat het nu al een jaar is. En dat het na 2 jaar 70% werd. Wij wisten niet beter. Misschien stom, maar je hebt toch ook wel wat anders aan je kop om daar ook nog eens over na te moeten denken.
't Is leuk zo net voor de dure feestmaanden. Wordt dus ook afzien.
Het gekke is dat we het er deze week nog over gehad hebben dat het nu al een jaar is. En dat het na 2 jaar 70% werd. Wij wisten niet beter. Misschien stom, maar je hebt toch ook wel wat anders aan je kop om daar ook nog eens over na te moeten denken.
't Is leuk zo net voor de dure feestmaanden. Wordt dus ook afzien.
donderdag 5 november 2009 om 15:10
Ik heb hard gewerkt. Moeder op bezoek gehad ( Half uurtje, gaat best dan ) en boodschappen gedaan.
Vandaag ga ik met de kinderen koken :
Muffins ( Tut en Terror versieren ze met door Terror uitgezochte princessen spul )
Monchou taart
en hartige pannenkoeken taart.
Of ik moet ongesteld worden ( word ik niet ivm spiraal ) of ik ben zwanger. ( Zwanger = taarten obsessie, terwijl ik niet van taart hou )
Ik gok zomaar op het eerste
Gayl, ook welkom, ik ken je wel. Dacht dat je "veeel" jonger zou zijn
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 5 november 2009 om 15:39
Zoeb, toevallig weet ik er een klein beetje vanaf, omdat mijn ouders in dezelfde situatie hebben gezeten. Mijn vader werd ziek, kreeg toen dus ook een hele berg toeslagen niet meer en na een jaar werd zijn salaris idd gekort tot 70%.
Mijn moeder is daar achteraan gegaan en hoewel de meeste bedrijven idd de 2 jaar volledig betalen, is dat een gunst van de werkgevers. Ze zijn verplicht om het minimaal 1 jaar volledig te betalen, daarna hoeven ze nog maar 70% te betalen. Heeft iets te maken met de vergoeding die zij weer krijgen van het UWV.
Het is overigens wel zo dat als je man gedeeltelijk aan het werk is, dat de uren die hij werkt wel volledig betaald horen te worden en de uren die hij dan nog ziek thuis is, die worden dan nog maar 70% betaald.
Mijn moeder is daar achteraan gegaan en hoewel de meeste bedrijven idd de 2 jaar volledig betalen, is dat een gunst van de werkgevers. Ze zijn verplicht om het minimaal 1 jaar volledig te betalen, daarna hoeven ze nog maar 70% te betalen. Heeft iets te maken met de vergoeding die zij weer krijgen van het UWV.
Het is overigens wel zo dat als je man gedeeltelijk aan het werk is, dat de uren die hij werkt wel volledig betaald horen te worden en de uren die hij dan nog ziek thuis is, die worden dan nog maar 70% betaald.
donderdag 5 november 2009 om 15:40
Zoebie da's echt kl*te zeg, heb er ook te weinig verstand van om er wat over te kunnen zeggen.
Boro, thanx, blijf redelijk "jong" van denkwereld, door mijn heerlijke enthousiaste puber, denk ik.
Coebergh, da's wel prettig dat je vriend je begrijpt in deze, sluit me aan bij Goldie, mocht ik ooit de veroorzaker van een ware vlindertuin tegen komen, blijft het ook latten!
Jonna, afspraken gemaakt en alweer verzet!
Produktief ben ik nog niet geweest vandaag, ben even naar Pa en Ma gereden, daar staat m'n naaimachine, had wat naadjes los van kussentjes.
Verder staat de stofzuiger er nog steeds!
Boro, thanx, blijf redelijk "jong" van denkwereld, door mijn heerlijke enthousiaste puber, denk ik.
Coebergh, da's wel prettig dat je vriend je begrijpt in deze, sluit me aan bij Goldie, mocht ik ooit de veroorzaker van een ware vlindertuin tegen komen, blijft het ook latten!
Jonna, afspraken gemaakt en alweer verzet!
Produktief ben ik nog niet geweest vandaag, ben even naar Pa en Ma gereden, daar staat m'n naaimachine, had wat naadjes los van kussentjes.
Verder staat de stofzuiger er nog steeds!
donderdag 5 november 2009 om 15:41
donderdag 5 november 2009 om 15:50
Zoeb,ik weet er ook te weinig van om je advies te kunnen geven.Maar dat het grote damesplasser is staat buiten kijf!
Enne ik laat jullie dus niet met de feestmaanden op een houtje bijten..dan sponsor ik wel wat!Net nu je denkt dat het leven van alledag weer begint krijg je dit..
Jonna,ik bloos ervan!
Gold,nu snap ik m van de juliaantjes
Bor,wat voor taart gaat t worden?
Enne ik laat jullie dus niet met de feestmaanden op een houtje bijten..dan sponsor ik wel wat!Net nu je denkt dat het leven van alledag weer begint krijg je dit..
Jonna,ik bloos ervan!
Gold,nu snap ik m van de juliaantjes
Bor,wat voor taart gaat t worden?
donderdag 5 november 2009 om 16:09