Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Kijk daar heb je iets aan! Ik heb dat altijd, waar ik werk, van die galbakken om me heen.

Het is alleen wel fijn dat ik ze de deur kan uitwerken ipv andersom.

Ik maak tegenwoordig een hoop vrienden op het werk!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wow, Nikki, da's wel een lekkere bevoorrechte positie!

Zo ben op gang aan het komen!

Koffie drinken, aankleden, stofzuiger door de kamer halen (die staat al klaar, maar dat stond tie gisteren ook )

Durp in om kadootje te halen voor neefje.

Mwaah, klein lijstje, moet te doen zijn!

Doen jullie hier trouwens ook aan voorstelrondjes, als je nieuw binnen komt vallen?

Vraag maar raak, ik kijk of ik er een zinnig antwoord op kan geven
o ja welkom gayl
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:nikkinuts schreef op 05 november 2009 @ 09:44:

H_M, ik heb een tijdje geleden wel een soort van bloemetjesjurk gekocht, grijze knot begin ik niet aan hoor.

Hoe is het met je hardloopcarriere?

Die hardloopcarriere is een beetje in het slop geraakt. Een zweepslag in mijn rechterkuit, en toen dat weer een beetje was hersteld liep ik een vage blessure in mijn schouder op tijdens een partijtje golf.....

En het gevolg was een geïrriteerde tussenwervelschijf waardoor ik niet mocht hardlopen, want de compressie tussen de ruggewervels zouden die irritatie kunnen doen verergeren tot een hernia. Inmiddels alles weer hersteld, na 5 maanden , en een paar weken geleden dus de schoenen weer aangetrokken. Maar waarschijnlijk iets te enthousiast begonnen en nu werken de achillespezen even niet mee en doen een beetje zeer. Ik hoop dat het snel over is want ik mis het gedraaf langs de weg wel een beetje.

quote:_Gayl_ schreef op 05 november 2009 @ 10:49:

Doen jullie hier trouwens ook aan voorstelrondjes, als je nieuw binnen komt vallen?

Vraag maar raak, ik kijk of ik er een zinnig antwoord op kan geven En als dat zo is moet ik natuurlijk ook nog.......
Goedemorgen dames (en heer)!

Ik had nog geen lijstje gepost, maar ben wel al druk aan de bezem geweest. De berging heb ik opgeruimd en alle melen die ik had gesorteerd (weet nu weer wat ik nog kan bakken van dat wat ik nog heb).

De installatie-meneer is geweest voor wat dingen in huis, die gaat nu een offerte maken en dan hopelijk alles repareren (duim maar dat het niet te duur wordt want man had een hele waslijst aan de installatie-meneer gegeven).

De was is al weggewerkt, de vaatwasser uitgeruimd, ik heb al gestofzuigd en gedweild, dus nu even tijd voor mezelf.

Vanmiddag hoef ik geloof ik niet veel meer te doen, dus misschien ga ik toch weer wat broden bakken.

Fijne dag allemaal!
lijstje

-woonkamer opnieuw opruimen

- was vouwen

- tas inpakken voor bewonersvakantie

- fototoestel opladen

- regenjas of grote paraplu halen voor bewonersvakantie

- me voorbereiden op het rijden met een grote bus
Lieffies ik heb hier gister meegelezen maar was even uit reactiemodus. Heb wel gesport, opgeruimt en cadeau voor oma geregeld, dus ik kan zaterdag als ze haar 80e verjaardag viert zonder ontaarde kleindochtergevoelens verschijnen.

Welkom hapy-me en Gayl! We hebben elkaar op de meet even gezien, maar zal me hier nog even voorstellen: MdK, 28 lentes, woont samen met Kees en moet naast bezemen vooral weer werk vinden.

Vandaag staat ie weer hoog op de agenda want het is de laatste tijd niet zo goed gelukt.

Lijstje

Advertenties afspeuren

minimaal 1 brief schrijven

nog steeds(!) rijscholen bellen

rondje was vouwen en in kasten dingesen.

keuken en woonkamer
Zo zo, wat zijn jullie allemaal fanatiek bezig zeg!

Ik heb, op tennis na (wat echt nog niet lekker ging met armpje), nog niet veel gedaan.

Wel ben ik met mijn tegenspeler van toneel begonnen met het maken van een tape met de moeilijkste scenes. Als ik die steeds weer beluister dan blijft het misschien makkelijker hangen, is het idee....

Nu even boterhammetje en salade met tomaat, juliaantjes en komkommer eten, vanmiddag gaan we weer verder.

Toedels lieverrrrdssss !
Oh oke, Gayl:

ik ben getrouwd met manlief, heb twee dochters: Oudste van 17 en Troela van 11.

En we hebben een Golden Retriever, Haarbal.

En een kat, konijn en hamster.

En ik heb geen betaalde baan, en zolang de crisis ons niet treft zoek ik die ook niet.

En nu jij over jezelf!
Hier gaat het weer even klote. Veel rugpijn en buikpijn.

Verder blijk ik in contact te zijn geweest met iemand die de Mexicaanse griep blijkt te hebben. Dat kindje ligt nu in het ziekenhuis aan de beademing

Nu dus maar hopen dat het kind snel opknapt, en dat ik niet besmet ben.

Ondertussen rommel ik voorzichtig door het huis, ben de was op aan het ruimen. James heeft een lijstje achtergelaten met dingen die ik

moet doen, maar daar kan 'ie naar fluiten, daarvoor voel ik me te slecht.
Its waar gaan jullie heen? Of is het geheim.;-)

Rainz bij jou "gesorteerde melen" was ik aan gesorteerde mails aan het denken. Dat krijg je als je de taal zo verruïneert (dat woord bestaat blijkbaar niet) als ik. Zie je wel doe ik het weer.
Goldie, wat zijn juliaantjes?
MissM, je hebt je rugpijn, buikpijn en MG toch wel gemeld aan de vlos, hoop ik?

Itskie, jij mag best vaak op bewonersvakantie.

Allen, zie BH.

Gayl, ik ben 43, moeder van drie jongens, baasje van twee konijnsels, absoluut geen huisvrouwtype, en werk twee middagjes per week, schat ik, bij Vluchtelingenwerk.
ja mamz, er was niemand over en vorige keer waren andere dubbel geweest. We gaan naar Leersum deze keer, want we hebben een wagenzieke bewoner bij.
Hallo MEISJES(ik roep al vanaf het begin dames..zal het nooit meer doen!)

Vandaag met ukkie naar de creche geweest,nu hij hele dag op mijn lip zit word ik af en toe horendol.Bovendien lijkt het me voor hemzelf ook wel fijn om met leeftijdsgenootjes samen te spelen.In ons durpke is een wachlijst waar hij al een half jaar opstaat en nog geen zicht op plaats.Heb dus maar een durpke verderop gepolst en daar kan hij volgende week al naartoe!Hij wilde vandaag al niet mee naar huis:ikke ben een hote jongem en ikke wil naar sool...Vanaf volgende week dus.

Meiden ik heb het gevoel dat ik mijn leven weer terugkrijg!!

Gisteravond veel gepraat met vriend,gelukkig begrijpt hij nu waar ik steeds tegenaan loop.Hij belooft beterschap,maar eerst zien dan geloven.Samenwonen zit er gewoon echt niet in voor mij!Want ongemerkt krijgen alle kinderen veel te veel mee van de spanning die er dan in huis hangt.Omdat we toch ook samen ukkie hebben gaan we lekker latten.Toen ging nl wel alles goed!Snappen jullie het nog?

MissM,is het niet zo dat zwangeren ingeent worden?En ik zou het zeker even melden bij je vlos.

Voor de rest ben ik wat ik gelezen heb alweer kwijt,excuse me!

Gooi er gewoon een groepsknuffel tegenaan!Komt ie.....:)
Zoeb, die kun je maar beter kwijt dan rjk zijn die ex TL

Coe, ik hoop dat je de juiste keuze maakt

Hehe, die sessie is voorbij. Viel alles mee
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik heb een pest humeur, mijn rugpijn is weer terug, maar nu in mijn lies en ik ben al twee keer helemaal doorweekt geregend ....

En allerlei mensen nemen een loopje met me zakelijk, kan ik niet verder over uitwijden maar ben wel flink boos....
Mijn konijnen mogen niet naar buiten vandaag en dat bevalt ze niet. Zitten al een best tijdje aan mijn (zesdehands) houten meubeltjes te knagen.

Coebergh, afwachten dus wat het wordt. Ik hoop dat hij je nu ook bijstaat in plaats van alleen maar baalt dat je niet met hem onder een dak wil. Het was nog steeds je rustigaantijd tenslotte.

Leuk voor ukkie om naar de creche te gaan!
Oké, nu ik dus, komt tie.

Ben Gayl , heb 2 dochters, van 22 en 14, jongste woont bij mij, oudste woont samen met vriend en gaat volgend jaar trouwen. (leuk detail, Jonna gaat dan de foto-sessie doen!)

Mijn veestapel bestaat uit 4 katten en 2 konijnen.

Heb 2 jaar geleden de grote stap genomen om na 20 jaar horeca dat vak uit te stappen en weer terug te gaan in de zorg, waar ik oorspronkelijk mijn opleiding in heb gedaan, en dat bevalt uitstekend!

Dat was um, vragen? Stel ze maar!
Mijn konijnen zitten altijd buiten Mamzelle, heb een grote ren om het hok gebouwd en ze zitten amper nog in het hok!
Ik hoop het ook Pips

Voor mij voelt het als een soort van bevrijding.

Gayl,ik ben Coebergh,coe voor intimi ,34 jaar,3 kinderen,dochter 11,zoon van 7 en 2,5 jaar.Ga maandag weer rustig aan beginnen met werken.Administratief en dat kan ik lekker thuis doen.Huisdieren hebben we niet.En dus een latrelatie ofzoiets.
Zus,ben je boos,pluk een roos,zet hem op je hoed,dan is morgen alles weer goed! Dikke
Gayl, mijn konijnen zijn huisdieren

Heb al een poosje geen geknaag meer gehoord. Ik ga ze eens even ophokken en de koters halen.

Buitenkonijnen zouden voor mij niets zijn, ik ben een koukleum. Een ren zo groot als mijn kamer zit er ook niet in voor ze.
Nou ondertussen zou je wel een pesthumeur krijgen.

Vandaag een brief bij de post dat manlief nu 52 weken arbeidsongeschikt is en vanaf november (DEZE MAAND DUS AL) nog 70% van zijn salaris krijgt uitbetaald. Verdomme zeg, zijn ze nu helemaal belatafeldsodemieterd om ons dat even gewoon maar 2 weken van tevoren mee te delen. Wisten wij veel. Nooit geweten. Wij maar denken dat dit na 2 jaar is. We houden niets meer over op die manier. Jezus zeg. En er staat ook gewoon helemaal niets bij dat het UWV dit aanvult of weet ik hoe of wat. Hij had al dik 400.- per maand minder doordat allerlei extra werktoeslagen wegvielen. En dat is natuurlijk ook terecht. Maar kutterdekut (en ik ga me nu niet in zitten houden) dit is wel erg drastisch zeg.

Hij is er hemelaal kapot van en ik ook.
Heb je de afspraken gemaakt die je wilde maken?

Druk geweest zeg hier! Niet normaal! Alles blinkt en glimt als een Tierelier.

Kamer gestoft, gezogen, gedweild

Keuken gesopt

Afwasmachine uit- en ingeruimd

Wc geboend

Beneden gezogen

Was gedraaid en in de droger

Nu is het wachten op Happy, die zijn oudste en haar vriend van het station heeft gehaald. Naar een auto voor ze heeft gekeken en waar ik uiteraard heel benieuwd naar ben!

Dan naar de huisarts en boodschappen doen.

Gold, wat zijn juliaantjes? Heb al gegoogled, maar daar word ik niet veel wijzer van.

Mamz, ik snap het. Ik geloof als ik in jouw situatie zou zitten en mijn moeder zou zoiets moeten doen, dan zou dat ook op dezelfde manier gebeuren. Maar ja...geen contact meer met ouders.

Coe, wat ontzettend goed dat je voor jezelf kiest op de manier die voor jou goed is en voelt! Het lijkt soms zo makkelijk om het bijltje er maar bij neer te gooien als het niet werkt. Je begrijpt dat ik trots op je ben!

ZeZ, boosheid beetje gezakt?

Dat klinkt niet lekker hoor die rug van jou. Afspraak maken maar weer en desnoods door laten verwijzen naar het ziekenhuis.

Zoeb, ik ben heel benieuwd naar je interview!! Vooral omdat ik je nu echt ken!

Vanmorgen voor het eerst weer op de weegschaal gestaan met de gedachte dat ik wel flink aangekomen zou zijn nu ik niet meer rook, maar zelfs wat afgevallen!! Dus ik ben blij!

Oh en de zon breekt door hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven