Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hey Sum..

Mm volgens mij hebben we daar met zijn allen een beetje last van Forum moe zijn..het is best rustig de laatste tijd.

Ik weet even niet wat ik moeten zeggen op je VWM verhaal , jammer dat jullie denken dat het niet gaat werken, waarom is dat zo dan?want jullie willen beide wel als ik je zo lees.

En Pom , lekker aan het klussen geweest wat goed, ik helemaal nog steeds niet en heb al 5 dagen de sleutel en nog niks uitgespookt pfff...maargoed ik ben ziekjes dus krijg mezelf niet van de bank af ..

Van het weekend als ik me beter voel ga ik eens fanatiek aan de slag..

Hoi Sun...
Stroll en NU ga je naar huis!

Potverdriedubbeltjes ik zeg al zeker een week tegen je dat je even lekker moet uitzieken en je doet het gewoon niet!

Je gaat je alleen maar ellendiger voelen zo!

Ten eerste Sum, je hoeft ook nergens op in te gaan.

Het zou toch ook gek zijn als je daar áltijd elke dag zin in zou hebben?

Lekker doen waar jij zin in heb!

En wat betreft VWM, ik snap het even niet.

Het lijkt zo in strijd met je eerdere posts.

Maar wellicht zit het tussen jullie wat ingewikkelder in elkaar dan je op het forum laat weten.

Maakt ook helemaal niet uit, maar ik hoop dat je er voor jezelf uitkomt.

Alleen of met hem, maakt niet uit, zolang jij je er maar goed bij voelt.

Wat ben je ook een stoer wijf Pom!

Wilde dat ik ook zo kon klussen, dan had ik écht geen man meer nodig!

Hoe is het de afgelopen dagen gegaan met (niet) denken?

*spring enthousiast op en neer: Sunny is gespot!*
Hallo Stroller...Hallo andere dames, ik brak even in omdat Sneezeweasel ook had "ingebroken", gezellig!

Ik ben sun, 23 jaar en probeer frizzy van dr bindingsangst af re praten
Meiden, ik lig ziek in mijn bed dus ik probeer alle lettertjes hier in mijn hoofd te krijgen en houden. Moet lukken tussen al dat snot. Als het goed is kan ik morgen naar de huisarts, ik wil weten welke variant van de griep ik heb.

Maar eh, ik moet dus nog even teruglezen. *Gaat eerst een kopje thee zetten en een geroosterde boterham eten*
Madhe heb je het ook te pakken joh!

Balen zeg!

Maar goed, je houdt er sowieso van om je dagen in bed door te brengen, toch?

Hahahahaha goed zo Sunny!

Maar ga nou niet Sneeze ineens de schuld geven, je zat hier sowieso al stiekem te lezen!
Hahaha Frizz, ja, maar nu voel ik me wel heel erg zielig hoor. Mag ik even klagen? Mijn lijf doet pijn, mijn keel en neus zitten dicht dus ik moet om de 2 minuten echt flink naar adem happen en hoesten tot ik bijna kots en ik heb het zooooo koud..

Maar daarentegen heeft Mandhe net kippensoep en heel veel zakdoeken voor me gekocht en zit ik nu flink aan de fruitsap bij mijn geroosterd boterhammetje. Mijn laptop doet het ook in bed, en de tv staat aan mijn voeteneinde. Dadelijk maar eventjes proberen te slapen, dat is me vannacht niet echt gelukt.

Eerst die boterham wegwerken en verder teruglezen ;)
Ja nou Frizzy, dat was ook nooit een geheim hoor!
Aaah Madhe je BENT ook zielig!

Wat in bed liggen zónder snot en pijn is gewoon veel leuker!

Gelukkig heb je je man en laptop én tv.

Nou Sunny, ben je het even eerlijk komen vertellen dan?

Nee Toch?

Nou dan!
Nee dat heeft ze niet want ik heb nooit geweten dat ze meelas..... haha ..

Vraag ik me soms wel eens af , of er mensen meelezen die dan nooit wat zeggen..

Anyways Frizzel ik zit nog steeds op mn werk ,jasses wat heb ik toch een plichtsgevoel .. maar kan het niet maken want dan is er niemand meer .. en dat kan gewoon niet ..

Dus ik zit hier te snotterren en te rillen en te balen als een stekker.. nog eventjes en dan mag ik lekker naar huis , om daarna weer richting Utrecht te moeten rijden om daar mijn via marktplaats gekochte gashaard te gaan ophalen ..

En daar heb ik eigenlijk ook geen zin in , maar moet wel , want morgen heb ik ook geen tijd en zaterdag ook niet ...

Gaan we nu eigenlijk dan dus de 15e naar de tempel ??
Stroll op een gegeven moment moet je ergens een grens stellen hoor.

Als jij jezelf en je gezondheid niet op de eerste plaats wie doet het dan wel!?

Nou ik heb in ieder geval 2 meelezers betrapt, waar Sunny er eentje van is.

Ze praten zichzelf voorbij op een ander topic, haha!

De 15e is wat mij betreft prima, tenzij er meer gegadigden zijn, en zij een andere voorkeur hebben?
Hahaha en wie is de andere ??

Ik lees niet echt veel andere topics de laatste tijd .. kom ook zo veel en vaak het zelfde soort problemen tegen en ik heb even geen fut en zin om dat door te lezen ...

En ja ik weet het ergens moet ik een grens trekken en als de rest er wel was geweest had ik me al lang ziek gemeld ,maarja ...

Nouja dan houd ik de 15e in elk geval vrij leuk heb er zin in ben onwijs benieuwd naar hoe dat er aan toe gaat , heb ook geen idee wat ik zou moeten/kunnen verwachten

Moet bekennen dat ik die boeken ook nog steeds niet besteld heb, ik heb nu toch ook echt geen tijd om dat te lezen , maar straks als mijn huisje klaar is dan ga ik ze bestellen en lekekr op mn bank ze lezen.. in alle rust ( ipv met 2 kids van mn tante om me heen)
Nou ik maakte er geen geheim van in het andere topic Frizzy, lekker puh! Deze win je niet hoor, ik volgde voornamelijk jouw uitpattingen! En die waren HEUL leuk om te lezen!

Nou Stroller bij deze, it's me! En die ander is Driffa hehehe
Wat maakt het nou uit dat de rest er niet is?

Word jij daar minder ziek van?

Heb jij dan minder rust nodig?

Die geijkte onderwerpen laat ik ook voor wat het is hoor.

Heb nu een paar vaste topics, en soms kijk ik een beetje rond.

Lieve Stroll je hoeft mij niks te bekennen, doe lekker waar je zin in hebt.

En je ziet het allemaal de 15e wel joh!

Sunny je bent een sensatiezoeker!

Ik denk dat ik maar heel snel een ideale man aan de haak sla, dan kun je je tenminste ook niet meer zo verkneukelen om mijn uitspattingen!
Jawel, dan heb je uitspattingen met een vaste man, hehehe dat kan ook grappig zijn
Nu we het over mannen hebben ...Heb jij al wat gehoord van DM?
Hallo liefjes,

Zo, ik heb het huis voor me alleen hier en ben er echt blij om. Ik denk namelijk dat ik anders bepaalde mensen letterlijk afslacht. Maar dat even terzijde.

Frizz: DM een ongeluk gehad dus? Hm, niet handig van hem nee als ik 't zo lees. Heb je nog contact gehad met hem?

En kun je me even kort updaten wat betreft MX?

Fijn in elk geval dat je die rust die je nodig had ook echt kon nemen. Heel goed van je!

Sneez, wat gaaf dat je het besluit hebt gemaakt om te vertrekken, super! Hopelijk krijg je gauw een goede uitslag wat betreft alle medische zaken.

Stroll, voel je je al wat beter?

Summeke, jij en VWM geen match? Waarom precies niet? (herinner me trouwens dat jullie het de 'eerste keer' ook al concludeerden..) Wel teleurstellend misschien he? Snap heel goed dat de energie voor het forum er soms even niet is. En gelukkig hoeft het ook niet altijd! Dikke kus!

Pom, wat leuk dat je zo blij bent met je geklus (en dat het mooi is geworden!)!

Sunshine: welkom!

Madh, ziekjes (wat zijn er toch veel mensen ziek in NL trouwens)? Hoe is het nu? Kom je een beetje aan uitzieken toe?

Hier alles ok. Of nou ja, op zich oke, maar toch ook weer niet helemaal. Ik heb echt gezeik met die ene huisgenoot/collega en word zo agressief van die gast dat ik het liefst z'n hersens in zou willen slaan. Dat schijnt niet helemaal een optie te zijn, dus moet ik wat anders verzinnen. Ik ben me ontzettend in aan het houden, terwijl ik 'm de huid zou willen volschelden. Het inhouden lukt alleen door te negeren en niet veel met mijn huisgenoten te zijn. Betekent dus dat ik gisteren na 't werk alleen maar op mijn kamer heb gezeten en niet heb gegeten. Werkelijk totaal geen behoefte om met hem aan een tafel te zitten, eikel. Ik zie het niet zo snel opgelost worden, aangezien hij gewoon echt ongelooflijk asociaal in omgang is en ik dat totaal niet trek. Gezellige boel dus.

Wel weer in hoofdstad nu, wat enerzijds fijn is omdat ik SJ vanavond dan weer zie, maar anderzijds was het hier naar toe gaan dus een medeoorzaak van de bonje met die sukkel van een huisgenoot. Hij is dominant, luistert niet en mega egoistisch.

Naja, anyway, iedereen is lekker naar het strand vanwege een feestdag vandaag en ik geniet van mijn rust hier.

Dat was het wel.
*off topic* Kym: heb je mijn laatste email nog gehad??
quote:magnolia81 schreef op 05 november 2009 @ 16:52:

*off topic* Kym: heb je mijn laatste email nog gehad??Toevallig net gereageerd!
Dank je wel Kym :-)
Maar Sunny, uitspattingen met een vaste man hou je meestal (na een tijdje) voor jezelf, toch?

Heb jou ook nog weinig echte spicy dingen over de jouwe horen vertellen!

Stroll ik heb DM net maar eens even gebeld, en te hebben geconcludeerd dat hij nog leefde hem 3 opties gegeven.

Ik zei:

A: je neemt het mij kwalijk dat jij een ongeluk hebt gekregen;

B: je dubbele armbreuk is uitgegroeid tot iets veel ernstigers;

C: je wil bent niet blij dat ik niet met je wilde zoenen.

Volgens hem was het:

D: overige, nl: ik ben even bezig met een dingetje.

Jaaaaaaah jaaaaaaaah!

Kymski!

Een korte update van MX: Nou ik heb het weer erg leuk met hem gehad, na een tijdje stilte tussen ons.

Was even vergeten dat we het soms ook heel erg gezellig hebben samen (in de zin van kletsen en dollen).

Nadat hij hoorde dat ik een aanbidder (DM) had zei ie direct dat de stekker dan uit 'ons' zou trekken.

Gelukkig heb ik em nog wel kunnen overhalen tot een wilde nacht, waarna hij enigszins gepikeerd is vertrokken omdat ie mij (in zijn ogen) niet voldoende kon bevredigen.

Verder... wil je dat ik meescheld op die collega of wil je een beetje feedback?
Hoooooi Frizz!

God, die DM houdt zich ook lekker van de domme dus? Maare, dat wordt dus sowieso niets met hem, want je hebt het weer erg fijn met MX gehad (en godver, ik wil gewoon dat MX helemaal voor je gaat, zonder al dat genuil, hoppa!)... maar is die stekker er dan nu uit na die seksnacht, of wil ie het nog een keertje goed overdoen?

Uhm, schelden op collega mag. Feedback ook, al kan ik het zelf wel invullen. Maar het lastige is dat de beste tactieken met dit soort figuren niet echt opgaan nu, want ik woon ook met hem samen! Op elkaars lip dus. Lastig dus. Niks aan!
Ach weet je, het boeit me ook niks hoor, waarom ik niets meer van DM hoorde.

Het was meer dat ik een lollige ingeving kreeg toen ik hem aan de telefoon had.

DM is niet geweken voor MX hoor, hij is gewoon niet leuk genoeg.

MX is nog steeds heul uitzichtloos, als we het hebben over de toekomst, en dat zal ook zo blijven.

Rot op, die stekker blijft erin!

Wat denkt ie wel!?

Ahum, ik bedoel, ik ben de enige die hier aan stekkers strekt.

Lieve schat, er moet toch een manier zijn om de situatie tussen jullie ietsje te verbeteren?

In ieder geval een beetje communiceren?

Als het zo erg is dat jij je in je kamer opsluit en niet eet moet er iets gebeuren hoor...
Even snel, lig helemaal in de deuk om het journaal. "De overheid zet een website in om digibeten te kunnen bereiken" , Wat klopt niet aan deze zin?
Hai Liefjes,

Ik ben zo blij.... En ik wil er op het forum ook helemaal niet meer geheimzinnig over doen. Als iemand me herkent, jammer dan! Mijn leidinggevende wil niet dat ik weg ga... maar ja dat gebeurt toch. En ze wil heul graag dat ik terugkom, dus ik ga niet uit dienst. Ik krijg verlof! Die baangarantie vind ik toch wel erg fijn en vooral dat ze zo blij met me is. Ik ben nog wel eens onzeker in mijn functie en dit geeft een goed gevoel. Zo lang verlof zat er in eerste instantie helemaal niet in, maar nu dus toch! Het is niet zeker dat ik meteen weer aan de slag kan in mijn huidige functie, maar het bedrijf is groot en er is altijd wel ergens een plekje! Zodra het visum definitief is, ga ik mijn teams inlichten.

Sum, ik ben een beetje verbaasd over de ontwikkelingen tussen jou en VWM. Lastig hoor, ik hoop dat je je niet te rot voelt! Knuf!
quote:Pompiedoe schreef op 05 november 2009 @ 19:49:

Even snel, lig helemaal in de deuk om het journaal. "De overheid zet een website in om digibeten te kunnen bereiken" , Wat klopt niet aan deze zin? Haha wat een grapjassen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven