Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
donderdag 5 november 2009 om 20:13
Sneeze wat superstoer!
Ben trots op je meissie!
Hahahaha ongelofelijk wat ze alweer niet verzinnen in ons Nederlandje.
Schrijf een brief Pom!
Hoest verder lekker dingen van me?
Nou eeuhh... Sun, niet perse iets heul geks hoor, maar gewoon een leuk avontuur, een gekke anekdote of iets dergelijks.
In return voor de sappige verhalen die jij stiekem zit mee te lezen!
Stekker erin?
Jij bent errug hoor!
Aan zulke dingen dacht ik natuurlijk helemaaaaaaal niet!
Ben trots op je meissie!
Hahahaha ongelofelijk wat ze alweer niet verzinnen in ons Nederlandje.
Schrijf een brief Pom!
Hoest verder lekker dingen van me?
Nou eeuhh... Sun, niet perse iets heul geks hoor, maar gewoon een leuk avontuur, een gekke anekdote of iets dergelijks.
In return voor de sappige verhalen die jij stiekem zit mee te lezen!
Stekker erin?
Jij bent errug hoor!
Aan zulke dingen dacht ik natuurlijk helemaaaaaaal niet!
donderdag 5 november 2009 om 20:36
Ben er weer! Ga wel vanavond met een half oog naar de verrichtingen van mijn clubje kijken, maar ik kan dat wel met forummen tegelijk.
@Sneeze, wat fijn van die baangarantie! Nu ga je zeker meer relaxed verder met plannen maken?
@Kym, ik snap iets niet. Jij hebt voortdurend botsingen met je huisgenoot en hij zoekt ruzie met je omdat je vanavond niet thuis bent? Lees ik nu verkeerd of ben ik gewoon dom?
Wil je met liefde en plezier feedback geven, maar dan moet dit schaap het eerst snappen, haha.
@ Frizz, x-je omdat je me schijnbaar gemist hebt!
@ Madhe, beterschap en zorg goed voor jezelf!
@ Stroll, dat geldt ook voor jou. Neem je rust!
@ Sum, doe het rustig aan met VWM, dan komt er voor jullie vanzelf een manier waarop het misschien wel gaat werken. En als jij geen zin hebt om alles hier te spammen, dan doe je dat toch gewoon niet? Als je maar wel af en toe laat weten dat alles goed met je is.
Hehe, niemand vergeten?
Zit er nog schot in een nieuwe date met Sam en Kym deze keer?
@Sneeze, wat fijn van die baangarantie! Nu ga je zeker meer relaxed verder met plannen maken?
@Kym, ik snap iets niet. Jij hebt voortdurend botsingen met je huisgenoot en hij zoekt ruzie met je omdat je vanavond niet thuis bent? Lees ik nu verkeerd of ben ik gewoon dom?
Wil je met liefde en plezier feedback geven, maar dan moet dit schaap het eerst snappen, haha.
@ Frizz, x-je omdat je me schijnbaar gemist hebt!
@ Madhe, beterschap en zorg goed voor jezelf!
@ Stroll, dat geldt ook voor jou. Neem je rust!
@ Sum, doe het rustig aan met VWM, dan komt er voor jullie vanzelf een manier waarop het misschien wel gaat werken. En als jij geen zin hebt om alles hier te spammen, dan doe je dat toch gewoon niet? Als je maar wel af en toe laat weten dat alles goed met je is.
Hehe, niemand vergeten?
Zit er nog schot in een nieuwe date met Sam en Kym deze keer?
Huts!
donderdag 5 november 2009 om 20:51
Ja hallo Frizz, ik heb niets geks hoor qua leuke anekdotes. Telt het ook dat we een keer zijn broer niet thuis hebben horen komen en toen nogal eh, gezellig aan het sporten waren?! Ik ben de hele avond die slaapkamer niet meer uitgekomen
Dussss hoe relativeer je dat!? Kledingstukken die in het rond vliegen maken tenminste geen lawaai
Maar ja stekker erin, dat is helemaaaaaal niet gek hoor. Jij zegt dat jij de enige bent die aan de stekker trekt...uhh ja daar bedoel je vast ook niets mee of wel?
Dank je Sneeze, dat voelt meteen een stuk prettiger. Nu durf ik hier te typen
Dussss hoe relativeer je dat!? Kledingstukken die in het rond vliegen maken tenminste geen lawaai
Maar ja stekker erin, dat is helemaaaaaal niet gek hoor. Jij zegt dat jij de enige bent die aan de stekker trekt...uhh ja daar bedoel je vast ook niets mee of wel?
Dank je Sneeze, dat voelt meteen een stuk prettiger. Nu durf ik hier te typen
donderdag 5 november 2009 om 21:17
Bell het gaat goed met me hoor.
VWM en ik zijn wel gegroeid merk ik de afgelopen maanden.
Maar we denken beide dat het ons niet dichter naar elkaar toe brengt.
We staan beide op een pad en de kans dat we via een zijweggetje samen op een nieuw pad gaan komen zien we gewoon op dit moment niet gebeuren.
Wat we wel doen is leren van elkaar, en dat maakt het moeilijk om los te koppelen zeg maar
Dus verdrietig...zeker niet.
Ik vind dit iets heel moois wat er aan het gebeuren is
Al is het misschien niet helemaal de afloop die we beide graag hadden gezien.
Hoe is het trouwens met de ambulance man van je cluppie???
VWM en ik zijn wel gegroeid merk ik de afgelopen maanden.
Maar we denken beide dat het ons niet dichter naar elkaar toe brengt.
We staan beide op een pad en de kans dat we via een zijweggetje samen op een nieuw pad gaan komen zien we gewoon op dit moment niet gebeuren.
Wat we wel doen is leren van elkaar, en dat maakt het moeilijk om los te koppelen zeg maar
Dus verdrietig...zeker niet.
Ik vind dit iets heel moois wat er aan het gebeuren is
Al is het misschien niet helemaal de afloop die we beide graag hadden gezien.
Hoe is het trouwens met de ambulance man van je cluppie???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 5 november 2009 om 21:25
Hey Sum, wat goed dat je er zo over denkt! Erg knap en volwassen, daar kan Bel nog wat van leren!
Pfff...de eerstvolgende thuiswedstrijd is niet dit weekend, niet het volgende maar pas daarna!! Dat duurt lang he...
Maar mijn vriendinnetje is nog op speurtocht.
*Had al gedacht nog eens van de motor te vallen en dat ie me dan wel zou meenemen in z'n grote gele M ambulance, maar dat lijkt me ietwat rigoreus*
Pfff...de eerstvolgende thuiswedstrijd is niet dit weekend, niet het volgende maar pas daarna!! Dat duurt lang he...
Maar mijn vriendinnetje is nog op speurtocht.
*Had al gedacht nog eens van de motor te vallen en dat ie me dan wel zou meenemen in z'n grote gele M ambulance, maar dat lijkt me ietwat rigoreus*
Huts!
vrijdag 6 november 2009 om 00:45
He lekker Bel, zo'n kus!
Zeg kan je vriendin niet iets sneller zoeken naar dat nummer?
Ik heb niet zo'n zin om je hier te moeten missen omdat hij halsbrekende toeren hebt uitgehaald speciaal voor hem!
Roep jij eens een datum voor een nieuwe date dan?
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Sunny dat van die thuiskomende broer is wel een leuke ja.
Net zoiets als de big smile van het broertje van MX (die ik al kende vóór MX) toen ie me in hun huis spotte en ons duidelijk maakte te zullen vertrekken en de rest van de nacht niet terug te komen?
Ik kan er nóg van blozen!
Potverdrie die stekker...
Ik zal hém eens vragen wat hij ermee bedoelde!
Is Sunman nog lief voor je geweest vandaag?
Of heeft ie het echt verpest?
Ik heb niet zo'n zin om je hier te moeten missen omdat hij halsbrekende toeren hebt uitgehaald speciaal voor hem!
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Sunny dat van die thuiskomende broer is wel een leuke ja.
Net zoiets als de big smile van het broertje van MX (die ik al kende vóór MX) toen ie me in hun huis spotte en ons duidelijk maakte te zullen vertrekken en de rest van de nacht niet terug te komen?
vrijdag 6 november 2009 om 07:52
Goedenmorgen ........
Gefeliciteerd Sneeze.. das lekker zeg voor je ..
Bell das ook balen , dat het nog zo lang duurt dan,met geen mogelijkheid aan zn nummer te komen ?
Weet je zn naam is ie niet te googelen??
En Sum , je klinkt er vrij rustig onder ,ondanks dat je het toch niet echt leuk zal vinden..
Allemaal al leuke plannen voor het weekend ?? Ik ga maar eens aan de klus eindelijk van het weekend,en zaterdag avond heb ik een leuk feestje van / met mn werk
* zo nu ga ik eerst eens koffie drinken *
Gefeliciteerd Sneeze.. das lekker zeg voor je ..
Bell das ook balen , dat het nog zo lang duurt dan,met geen mogelijkheid aan zn nummer te komen ?
Weet je zn naam is ie niet te googelen??
En Sum , je klinkt er vrij rustig onder ,ondanks dat je het toch niet echt leuk zal vinden..
Allemaal al leuke plannen voor het weekend ?? Ik ga maar eens aan de klus eindelijk van het weekend,en zaterdag avond heb ik een leuk feestje van / met mn werk
* zo nu ga ik eerst eens koffie drinken *
vrijdag 6 november 2009 om 07:59
vrijdag 6 november 2009 om 08:20
vrijdag 6 november 2009 om 08:55
quote:frizzy schreef op 06 november 2009 @ 00:45:
He lekker Bel, zo'n kus!
Oh zo ken ik er nog 1...Mijn zwager uit Belgie was over, en hij ging midden in de nacht om 2 uur "sigaretten" halen...Ooooh nu ik achteraf weet waarom hij is ' weggestuurt ' schaam ik me diep!
Ik wens alle zieke dames hier veel beterschap! Ik krijg volgende week een griepprik. Hoop niet dat ik er juist ziek van word!
En nee Sunman was wel lief, maar niet lief genoeg naar mijn zin. Dus ik blijf nog even koppig. Ben ik goed in
He lekker Bel, zo'n kus!
Oh zo ken ik er nog 1...Mijn zwager uit Belgie was over, en hij ging midden in de nacht om 2 uur "sigaretten" halen...Ooooh nu ik achteraf weet waarom hij is ' weggestuurt ' schaam ik me diep!
Ik wens alle zieke dames hier veel beterschap! Ik krijg volgende week een griepprik. Hoop niet dat ik er juist ziek van word!
En nee Sunman was wel lief, maar niet lief genoeg naar mijn zin. Dus ik blijf nog even koppig. Ben ik goed in
vrijdag 6 november 2009 om 09:20
Aaarrgghhhh!
Stond ik na 5 minuten tandarts weer buiten!
Ik dácht al dat ie weinig kon doen vandaag, waarom wilde de assistente dan een uur inplannen?
Lag ik nog maar in bed!
Laat Sunman maar een poepie ruiken!
Ik heb trouwens een bestwel lastige casus op het werk...
Jammer dat ik het hier niet kwijt kan ivm herkenbaarheid!
Stond ik na 5 minuten tandarts weer buiten!
Ik dácht al dat ie weinig kon doen vandaag, waarom wilde de assistente dan een uur inplannen?
Lag ik nog maar in bed!
Laat Sunman maar een poepie ruiken!
Ik heb trouwens een bestwel lastige casus op het werk...
Jammer dat ik het hier niet kwijt kan ivm herkenbaarheid!
vrijdag 6 november 2009 om 09:55
Hmmm ja Sunny dat is lief.
Ik zal straks even kijken.
Het is niet echt een leuke casus hoor, het is een heel triest verhaal over een meisje dat ik begeleid, en ze heeft helemaal niemand behalve mij.
Vind het zo treurig dat ik de enige ben die betrouwbaar is in haar omgeving en dat ze alleen maar vrolijk wordt als ze mij spreekt!
Kun je voorstellen dat de enige persoon die dat voor jou is er nota bene voor betaald wordt om er voor je te zijn?
Ik zal straks even kijken.
Het is niet echt een leuke casus hoor, het is een heel triest verhaal over een meisje dat ik begeleid, en ze heeft helemaal niemand behalve mij.
Vind het zo treurig dat ik de enige ben die betrouwbaar is in haar omgeving en dat ze alleen maar vrolijk wordt als ze mij spreekt!
Kun je voorstellen dat de enige persoon die dat voor jou is er nota bene voor betaald wordt om er voor je te zijn?
vrijdag 6 november 2009 om 09:58
vrijdag 6 november 2009 om 10:04
Natuurlijk is het mijn werk.
Gelukkig is het maar een enkele keer dat iemand zo'n afschuwelijk levensverhaal heeft dat ik er buiten mijn werk aan denk.
Nu ik erover nadenk, ik heb het eerder ook met een jongen gehad, en wat zij beiden gemeen hebben is dat ze ondanks alles wat is gebeurd zij nooit bij de pakken neerzitten.
En dat ze allebei nog steeds heel lief en gevoelig zijn (en dus kwetsbaar!).
Ik heb daar ook zoveel bewondering voor...
Anyway, ik ga het nu weer even loslaten!
Gelukkig is het maar een enkele keer dat iemand zo'n afschuwelijk levensverhaal heeft dat ik er buiten mijn werk aan denk.
Nu ik erover nadenk, ik heb het eerder ook met een jongen gehad, en wat zij beiden gemeen hebben is dat ze ondanks alles wat is gebeurd zij nooit bij de pakken neerzitten.
En dat ze allebei nog steeds heel lief en gevoelig zijn (en dus kwetsbaar!).
Ik heb daar ook zoveel bewondering voor...
Anyway, ik ga het nu weer even loslaten!
vrijdag 6 november 2009 om 10:29
Hai!
Bel, leuk je weer te lezen, hoe is het met je? En met je zus?
Ik heb weinig zin om verder inhoudelijk in te gaan op De Huisgenoot, zeker niet omdat me gister werd gezegd dat mensen vermoeden dat ie eigenlijk gewoon stinkend jaloers en gek op me is. Vreemde boel dus.
Sum, ik vind je nuchter klinken, maar ook als iemand die duidelijk niet gaat voor deze man, realiseer je je dat?
Frizz, heb jij een abonnement op de tandarts ofzo? Djiezus! Wat is er nu weer keburt?
Lastig he, van die 'clienten' soms... maar hopelijk ben je je er ook van bewust dat jij juist een hele mooie rol voor haar kunt hebben Frizz. Namelijk het haar coachen en sterken in haar sociale vaardigheden en wie weet wat haar dat in de toekomst zal opleveren! Maar het is heel treurig, dat soort dingen raken je gewoon.
Mijn nacht was te kort. Met SJ was het te fijn. Vanochtend wilde ik echt niet gaan en heb het dan ook even strategisch gerekt met de chauffeur (lees: telefoon uitzetten doet wonderen, hehe )
God, wat ben ik gek op SJ. Het houdt niet op! Sterker nog: het wordt alleen maar leuker! Ik raak er steeds meer van overtuigd dat er misschien wel een toekomst inzit...:-0
Vandaag een laatste dagje werken en dan weer weekend, heerlijk bakken op 't strand (ik ben al bruin joh!)!
Bel, leuk je weer te lezen, hoe is het met je? En met je zus?
Ik heb weinig zin om verder inhoudelijk in te gaan op De Huisgenoot, zeker niet omdat me gister werd gezegd dat mensen vermoeden dat ie eigenlijk gewoon stinkend jaloers en gek op me is. Vreemde boel dus.
Sum, ik vind je nuchter klinken, maar ook als iemand die duidelijk niet gaat voor deze man, realiseer je je dat?
Frizz, heb jij een abonnement op de tandarts ofzo? Djiezus! Wat is er nu weer keburt?
Lastig he, van die 'clienten' soms... maar hopelijk ben je je er ook van bewust dat jij juist een hele mooie rol voor haar kunt hebben Frizz. Namelijk het haar coachen en sterken in haar sociale vaardigheden en wie weet wat haar dat in de toekomst zal opleveren! Maar het is heel treurig, dat soort dingen raken je gewoon.
Mijn nacht was te kort. Met SJ was het te fijn. Vanochtend wilde ik echt niet gaan en heb het dan ook even strategisch gerekt met de chauffeur (lees: telefoon uitzetten doet wonderen, hehe )
God, wat ben ik gek op SJ. Het houdt niet op! Sterker nog: het wordt alleen maar leuker! Ik raak er steeds meer van overtuigd dat er misschien wel een toekomst inzit...:-0
Vandaag een laatste dagje werken en dan weer weekend, heerlijk bakken op 't strand (ik ben al bruin joh!)!
vrijdag 6 november 2009 om 10:36
Er is niks gebeurd, het is nog steeds die afgebroken kroon die nog vervangen moet worden.
Zucht.
Het moeilijke is (soms) dat mijn werk niet ophoudt nadat ik ben vertrokken van werk.
Dus ik ontvang ook weleens een telefoontje als ik in het cafe zit, zoals gister.
Potverdrie Kym, daar zeg je wat: haar coachen in haar sociale vaardigheden...
Was het maar zo simpel!
Maar ik ga straks eens even goed met mijn leidinggevende praten, wie weet heeft zij een idee wat ik kan doen (meisje heeft teveel psychiatrie voor gewone opvang, maar te weinig voor opname en verblijft nu dus bij mishandelende vriend).
Wat klink je lekker relaxt Kym!
Kun je je één-na-laatste alineaatje even knippen-plakken en ergens bewaren?
Altijd handig voor een onzeker momentje!
*zegt niks over de huisgenoot*
Zucht.
Het moeilijke is (soms) dat mijn werk niet ophoudt nadat ik ben vertrokken van werk.
Dus ik ontvang ook weleens een telefoontje als ik in het cafe zit, zoals gister.
Potverdrie Kym, daar zeg je wat: haar coachen in haar sociale vaardigheden...
Was het maar zo simpel!
Maar ik ga straks eens even goed met mijn leidinggevende praten, wie weet heeft zij een idee wat ik kan doen (meisje heeft teveel psychiatrie voor gewone opvang, maar te weinig voor opname en verblijft nu dus bij mishandelende vriend).
Wat klink je lekker relaxt Kym!
Kun je je één-na-laatste alineaatje even knippen-plakken en ergens bewaren?
Altijd handig voor een onzeker momentje!
*zegt niks over de huisgenoot*
vrijdag 6 november 2009 om 10:44
Snap dat het lastiger gedaan dan gezegd is Frizz, maar het zal 'm echt moeten gaan zitten in dat sterken van haar persoonlijkheid. Tenzij de psychiatrie inderdaad momenteel teveel op de voorgrond staat, dan zal ze een veel intensiever programma in moeten gaan. En trouwens, zolang ze nog bij die vriend zit gebeurt er weinig natuurlijk. Kortom: heel ingewikkeld, snap ik!
Hah, ja zal 'm kopieren, uitprinten en op m'n muur hangen. Als reminder
Hij is lief! En leuk! En ZO lekker!
Hah, ja zal 'm kopieren, uitprinten en op m'n muur hangen. Als reminder
Hij is lief! En leuk! En ZO lekker!