Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
balen van het wachten, en van de ondergeplaste kinderen

hier mocht de apotheek trouwens geen AB met smaakje meer meegeven, zo had mijn zorgverzekering bepaald, want dat is duurder dan standaard en werd niet meer vergoed lekker dan..

Beterschap voor alle zieken, vooral Esmee klinkt naar.. misschien alleen maar even naar Moppie's longetjes luisteren ivm piepje?

Goeie score Ank! En succes met cursus voorbereiden
ben in de pauze nog even aar H&M gegaan om label te laten verwijderen (ging piepen toen ik binnenkwam, gisteren toen ik naar buiten ging niet) uiteraard kwam ik weer nieuwe leuke afgeprijsde dingen tegen en heb die ook gekocht (maar ze hebben eht nodig hoor, wintergarderobe was nog wta magertjes)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch blij dat mijn werk verder van het centrum af ligt, zo komt in niet in de verleiding haha.

Fijn dat Slof de ab slikt. Hoop dat hij snel opknapt. Heeft hij nou kans op herhaling of hoeft dat niet?

Heb afspraak gemaakt om morgen naar Moppie's longen te luisteren inderdaad. Wilde dokter spreken tijdens telefonisch spreekuur, maar dat lukte niet. Had ongeveer RSI van de herhaal toets en kreeg uiteindelijk een assistente in de stress aan de lijn. "Het is nogal hectisch hier." Dat snap ik, maar ik bel niet voor jan met de korte achternaam. Ik wil haar baan ook niet op het moment, maar zij heeft hem nou eenmaal.

Heel druk op het werk, dus toch wat mensen aan het bellen. Die vragen stuk voor stuk of het wel goed met mij gaat. Als bijverdienste kan ik altijd nog een 06-lijn beginnen .
Hema, H&M, Zara, Vero Moda, Bijenkorf, Kruidvat, We, Mexx, Esprit, allemaal om de hoek, ik zit hier goed

mailen is beter voor je stem Esmee..
Arme Slof met zijn bronchitis. Nu maar hopen dat de AB snel aanslaat.

Oef Esmee en jouw nacht klinkt ook niet al te best. Wat irritant trouwens dat ze bellen van het werk. Ik houd daar zelf nooit zo van. Toegegeven, soms kan het niet anders, maar vaak is het ook niet echt nodig (tenminste, dat vind ik dan).

Ik heb nog geen opgaven, maar wel weer stukje presentatie. Vanavond de rest en morgenochtend om 7 uur beginnen zodat ik nog een uurtje extra heb en moet het lukken.

Ik viel net trouwens bijna in slaap, zo moe was ik ineens. Maar in slaap vallen is niet handig met Maby in da house, dus ik ga zo maar aan de koffie. Ik ben nog steeds vreselijk aan het hoesten, weken al (A-man ook trouwens, we steken elkaar duidelijk aan). Maar A-man is vanavond gelukkig weer thuis van dienstreis.
He allemaal zieken! Ik ga gauw weer weg voor jullie me besmetten! :-)

Nee hoor, ik kom er gezellig bij, in de lappenmand. Ik heb ook niet mijn beste dagen. Erg druk i.v.m. afwezigheid oppas, niet zo lekker en ongesteld, maar verder gaat het prima!

Ik denk, ik meld me even. Kusjes!
Werk belt mij niet hoor Anky. Als er iets dringends is, gaat dat via sms. Maar ik moet gewoon wat afspraken maken. Collega zit in buitenland en deadline nadert. En uiteraard verloopt alles dit keer dan net niet soepel, anders was de werklaptop al lang weer uit geweest.

Bij mijn werk alleen 2 dingen waar je (lekkere) lunch kunt halen. Is slecht genoeg voor mij haha.

Heb net ons dagje bij vrienden voor zaterdag maar afgezegd. Moeten bijna 2 uur in de auto enkele reis en dat lijkt mij geen strak plan. Jammer, maar volgende keer beter.
nou, het lijkt idd wel kommer en kwel overal. het weer is er dan ook naar: wat een flutweer. heb minstens 4 keer in de regen gelopen vandaag

besloten toch maar morgen thuis te blijven. bij Sokman kwam het niet zo goed uit, dus nu neem ik de dag vrij.
Jammer Esmee, van je weekendplannen. Maar wel slim dat je even een pas op de plaats maakt.

Jij ook beterschap Esmee!

Ik heb net heerlijk in mijn verse bedje gelegen, zelfs nog even geslapen. Ik ga zo de kinderen halen. Ze hebben vandaag een aantal keer een enorme bui op hun hoofd gehad, dat vind ik wel heel zielig.

Bij mijn werk zit helemaal niks, behalve een supermarkt (dat is dan wel handig soms).

Wat raar Citro, dat ze dat niet meer vergoeden. Juist dat smaakje werkt nogal goed voor kinderen. Goed dat je het zegt trouwens, van de apotheek. Ik wil er ook even langs. Mannie heeft zo'n babyhaler inhalator maar het mondkapje wordt te klein. Ik wil eigenlijk weten of er een grotere versie is. Dat ga ik nu dan maar doen.
Hoop dat je morgen droog heen en weer kunt Sok. Ik had gisteren ook Mini en Moppie helemaal ingepakt op de fiets zitten toen ik Mannie ging halen. (heel soms denk ik op dat soort momenten weleens dat het leven met 1 kind best makkelijk zou zijn)

En Pam, bestaat er een grotere versie?

Ik wil ook een vers bed, maar heb geen puf om het te verschonen. Morgen is Esman vrij, mag hij doen haha.
Voor het eerst in mijn leven een griepprik gehaald net, de mex. variant geven ze pas 3 weken later, tegen die tijd hebben we het allemaal al gehad denk ik.

De kindjes waren heel lief vanmiddag met ophalen, gelukkig. Had voor Limoen nog even een prinsessenbroodtrommeltje en drinkbeker gekocht, het kind was helemaal gelukkig.

Brrr. best spannend, morgen school, vind het geloof ik spannender nog dan dat zij het vind.

Had je blog gelezen Es het zit even allemaal niet mee zo te lezen. Vond die van Annabel d'r ijsje trouwens heel erg lief!

Trouwens goor verhaal, ik pakte vanavond de post en de krant van tafel, zat er poep aan. Ik denk; dat komtvan iemands schoen aan de mat op de post, ga ik kijken, zit er ook poep aan de deurknop van de hal, niet aan de mat, maar wel aan mijn schoen. Maar, man had de post gepakt en was thuis voor mij. Dus het is mij een raadsel waar die poep van de post en de deurknop nou vandaan komt, niet van mijn schoen denk ik, en zo wel.. dan is het mij een raadsel hoe. Maar ik word daar dus een beetje paranoide van, denk dan overal poep tegen te komen.

Goed, ik ga even was op hangen en daarna schoenen schoonmaken denk ik, yuk.
Succes morgen Citro, voor jou dan...voor Limoen veel plezier!

Wat een goor verhaal zeg, bah! Hoop dat de lucht niet blijft hangen.

Mini is vandaag voor de tweede keer zonder luier naar kdv geweest en dat is helemaal goed gegaan! Op vakantie was ze helemaal zindelijk, maar eenmaal thuis moesten we kletsen als brugman om dat ding af te laten. Lukt dus nu weer en gaat heel erg de goede kant op. Wat lijkt mij het fijn om voor de verandering maar 1 kind in de luiers te hebben.
getver, Citro, van die poep. zou ik ook paranoide van woprden. Kat hier had in het verleden nog wel eens wat aan z'n kont hangen en schoof dan het hele huis door om het eraf te krijgen. ik rook dan ook nog dágen poep :puke:

gaat Limoen morgen al naar school? wanneer is ze ook alweer jarig dan? Spannend hoor! completely new life.

en wat goed van mini, dat ze zonder luier naar het KDV kan! idd heerlijk, maar eentje in de luiers. niemand in de luiers lijkt me helemaal het einde
Gatver Citro, en wat raar dat het overal zat. En spannend, Limoentje morgen naar school! Is dit echt de allereerste keer wennen?

Er is geen grotere variant weet ik nu. Maar er is wel een andere variant inhalator die ik al had liggen en die wel past. Alleen weet ik dat de kinderarts dat niet zo'n goede vindt maar goed, ik heb geen keus verder want die babyhaler is echt te klein.

Goed van Mini! Maar waar jullie waren is het natuurlijk ook veel lekkerder om zonder luier te lopen dan hier

Hier was het drama met eten (spinazietaart), ik ben echt zo volledig ontploft dat ze wél zonder morren gingen eten. Mannie zei beteuterd dat hij het wel lekker vond maar niet wist hoe hij het moest eten. Mini hield wijselijk haar mond

Pamman is met Mini naar bed brengen volledig ontploft en uiteindelijk hebben we haar laten huilen. Het is klaar met dame en wat allemaal wel niet wil. Ze hield snel op en toen ik net ging kijken lag ze helemaal onder de deken verstopt. Maar goed, ze sliep.

Mannie ging zelf Rupsje Nooitgenoeg voorlezen, dat was wel erg lief

Ik heb al een hele strijk weggewerkt en nu doe ik helemaal niets meer. Ik was ook kwaad op Pamman (dat hielp ook niet in mijn humeur). Hij belde om 5 uur om te vragen hoe het met me ging en toen hij hoorde dat het wel ging plakte hij er meteen achteraan dat hij dan wel kon overwerken, en ja, hij zou écht om half 7 thuis zijn. Om half 7 gaat de telefoon, drie keer raden. Jawel, Pamman. Die toch nog niet echt weg is op kantoor

En wat zegt hij net..: 'ik heb echt aan je gedacht vandaag'. Yeah right, zou leuk zijn als ik daar dan ook iets van merk. Net als dat ik gister om 6 uur in bed lig en hij niet eens even komt kijken hoe het gaat of ik nog iets nodig heb. Stomme mannen.
Es, voor je laatste blog een en voor je éénnalaatste blogje Wat onwijs lief van Liz!
je krijgt bijna de neiging om te gaan liegen dan, he? hij snapt echt niet dat als het wel gaat, dat niet betekent dat je weer volledig meedraait en alles in je eentje wil opknappen. jouw exermplaar komt echt van Mars, en ook balen van de drama's met eten. hier ging het redelijk, maar Poek at weinig en wilde niet op haar billen blijven zitten, de draaikont. kan me voorstellen dat je er af en toe he-le-maal klaar mee bent. voor jou.

heb je de babyhaler ingewisseld voor de Aerochamber? babyhales vond ik altijd een onding, aerochamber is veel prettiger. en alle merken aerosolen passen er op itt de babyhaler.

Citro: welk drankje werd dan wel vergoed en welke niet? ik kan me niet voorstellen dat er ab drankjes zijn zónder smaakje btw, want vrijwel alle AB is voor kinderen niet weg te werken zonder smaakcorrectie.
Aan denken heb je niet veel, hij kan er beter naar handelen.

Esman snapt dat ook niet trouwens. (al stuurde hij wel een sms vandaag) Die roept heel leuk dat ze gaan eten. Ja en? Alsof ik aan tafel kom zitten. Hij komt ook geen drinken brengen hoor. Heb sap boven gezet zodat ik voor mijzelf kan zorgen.

Hoop dat ik mij morgen beter voel. Iedereen is thuis en met die herrie is het niet leuk ziek zijn. Vandaag heel relaxed met niemand thuis.
Een smsje had ik al prima gevonden. Als hij ziek in bed ligt breng ik hem af en toe een kopje thee en wat te eten.

Ik heb nu specifieke orders gegeven voor een kopje thee. Wellicht dat het werkt.

Sok, ik had de aerochamber nog liggen. Mannie kan het zelf, moet alleen even meetellen anders is hij wel erg snel klaar.

Is Esman ook thuis morgen Esmee? Is je moeder nog gekomen eigenlijk?

En waar is onze Koekster, die heb ik ook al een hele tijd niet gezien?
Esman werkt niet op vrijdag Pammie. Ik wel, maar dit keer vanuit huis omdat ik geen puf hem om naar kantoor te gaan. Kan prima dingen vanuit bed regelen en slapen als ik daar behoefte aan heb.

Mijn moeder was er dinsdag. Was erg fijn en gezellig. Mannie vond dat oma vaker moest komen, dus oma was ook weer gelukkig . Ik blij want ze heeft een enorme stapel was gevouwen toen wij lagen te slapen.

Dames, ik ga slapen. Tot morgen.
Ik zit Expeditie Robinson te kijken. Daar konden een brief van het thuisfront verdienen met een proef. Als je verloor werd de brief meteen verbrand. Ik vind het echt te ver gaan. En hoe die presentatrice er dan mee omgaat:'tekening van de kinderen van Rita, die krijgt ze nooit te zien'. Belachelijk zeg. Geef ze dan na die expeditie terug ofzo.
Ik ben net ook vreselijk ontploft tegen Pamman. Hij vond dat ik niet moest 'zaniken' om thee, ik vroeg het al voor de tweede keer. Dat had hij niet moeten zeggen.

Nu ga ik naar bed met mijn zelf gezette kopje thee, ik hoef die kerel niet meer te zien vanavond.

Bye.
Ik weet niet meer welke we vorige keer kregen voor Limoen maar het was er 1 zonder smaakje, de assistente zei dat we het wel mochten mengen met siroop als ze het zo niet wegkreeg. Ik heb zelf niet geproefd, dus geen idee. Maar ik vond het wel behoorlijk stom, het is niet de bedoeling dat ze een hekel krijgen aan die drankjes natuurlijk.

Ze gaat nu eerst 2 vrijdagochtenden wennen, en dan op haar verjaardag echt naar school.

Fijn is dat altijd he, Esmee, mams op bezoek die en passant ook nog een was wegwerkt.

Kan me er iets bij voorstellen Pammie, van dat ontploffen. Spinazietaart leidt hier trouwens nooit tot problemen, is juist favoriet.

Wat stom van Pamman, dat ie niet een beetje voor je zorgt en rekening ermee houdt als je niet lekker bent.

Ik was van de week bij gastouder toen ze zo zaten te klieren eerst ook al best boos op ze geworden en ik vond het wel vervelend dat dat daar gebeurde. Ik had het er vandaag nog over met haar, zij kon het zich iig levendig voorstellen. Dat scheelt, voel ik me wat minder ontaard dat ik boos werd en Mandarijn uiteindleijk op zijn sokken meenam

Vanmorgen waren ze weer aan het klieren met wegbrengen en heb ik ze overgedragen aan man om te zorgen dat ik niet verder ontplofte (Limoen en Mandarijn zaten elkaar in de haren, letterlijk, Mandarijn trok heel hard aan Limoen's haar, Limoen brullen, en dat in de toch al te kleine hal tijdens het jassen en schoenen aantrekken, fijn hoor)
Vroeg me laatst ook al af waar Koeky is. Opgegeten door Koekymonster denk ik.

Ook fijn trouwens, Mandarijn vindt het leuk om tegen iedereen dag meneer, dag mevrouw te zeggen, en als ie het daar bij laat ok, maar dan komt er dag meneer, koekepeer, koekemonster... en dan 5x he, zo dat ze het zeker horen

Ik heb last van uitstelgedrag, ik heb geen zin in die poepschoen.
Poepdeurklink lijkt me nog veel erger, Citro. Jasses!

Weltrusten, Pammie. Slaapt Pamman vannacht voor straf in de tuin? Esman is ook al zo'n attente. Misschien moeten Pammie morgen Esman even sms-en dat hij wat beter voor Esmee moet zorgen, dan kan Esmee Pamman net zo'n bericht sturen. Misschien laten ze zich opvoeden.

Ik zet nog even iets in de AK (als ik het hier schrijf, kan ik voortaan net zo goed mijn voor- en achternaam bij mijn berichten zetten )
Herkenbaar Citronella: hier moet ik ook regelmatig bij het ophalen bij de oppas boos worden. Ze zijn bij de oppas en op het moment dat ik (vertrouwd) binnen kom veranderen ze in draken door moeheid. Heel herkenbaar dus (wat het overigens niet minder irritant maakt).

Gaap, ik heb heerlijk geslapen (ik geloof dat de ijzertabletten echt helpen tegen de restless legs), maar het had wel wat langer mogen zijn. Zodadelijk nog laatste dingen voorbereiden op werk, dan een vol weekeinde en maandag weer een dag van 8 tot 21.30 uur werken. Jippie. En A-man is ook al ziekig teruggekomen van werktrip.

Nu snel even een ontbijt voor mezelf fiksen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven