Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Pieterk,

Mag ik je complimenteren met je prachtige zin over het plafond van die vrijgezellenflat? Ik ben diep onder de indruk. Als het aan mij ligt houden we hem erin. Heet dat niet een tag tegenwoordig???
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Face2 schreef op 10 augustus 2007 @ 23:05:

Ik heb haar overigens geen enkele trap nageggeven,zij hoorde me uit waarop ik zei dan heb je bij je man te zijn.Ben, zo ik al zei niet in details getreden,dat ging me te ver vwb. haar kwetsen.Wat ik dus dacht,dus niet zei als alleen maar oohh?,beaamde ze zelf op het eind v/h gesprek.Ze heeft zichzelf gekwetst door mij uit te nodigen en weinig wijzer te zijn geworden maar evenals mij bedrogen uit komen .

Lieve Face,

Ik bedoel heus niet te zeggen dat JIJ dat gedaan hebt hoor! Ik vroeg me oprecht af of Pieterk het goed zou vinden als minnaressen uit zichzelf contact op zouden nemen met de vrouw van GM als daar geen direct aanleiding voor zou zijn. Zelfs als zij van mijn bestaan af zou weten, zou ik geen contact met haar willen. Niet omdat ik niet haar kant van het verhaal zou willen weten maar omdat ik het rot voor haar zou vinden als ze zou horen wat hij allemaal over haar gezegd heeft. Tuurlijk ben ik nieuwsgierig wat hij over mij gezegd zou hebben maar ik kan, op basis van het feit van zijn handelen, niet meer de pest aan hem krijgen en maak er daar mijn eigen vreselijke verhaal van. Mijn fantasie is denk ik nog erger dan de waardheid.

En afsluiten is volgens mij afsluiten. Als ik ook nog eens telkens met haar in gesprek zou moeten gaan dan blijf ik in de soap verwikkeld en daar heb ik geen zin in. Ik moet daar buiten staan en zeker boven staan. Ik ben zo stom geweest om me in zo'n relatie te storten en moet mijn eigen wonden likken en hij en zij die van hun. Zolang ik met 1 van hen in gesprek zou blijven blijven mijn wonden open en daar heb ik geen zin in. Het moet over zijn. Ik moet verder. Weg met heel die toestand.

Dus Face: was absoluut geen aanval op jou hoor.
Even een off topic vraag Very Cherry: hoe lukt het jou om smileys te plaatsen als je niet citeert? Als ik alleen reageer, krijg ik niet dat icoontje met die dingen. Of doe je net als ik dat je iemand citeert en dan de tekst weghaalt? Snap je wat ik bedoel? Is gewoon een complete studie dat nieuwe topic!
Biga, er staat ook deze regel ergens;

voor uitgebreide mogelijkheden kies REAGEER

En als je je bericht bekijkt voor je hem verstuurd kun je ook smilies toevoegen.

ff een leuke opsnorren.

Ben af en toe net een klein kind.
Biga,

je moet op het rode woord "reageer" klikken, dan krijg je een (ander soort)reageerschermpje. Helemaal rechts zie je dan een vierkantje met een gele smiley erin, hierin vind je veel leuke emoticons.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Biga het was geen aanval hoor.Wilde het gewoon even melden.

Bedenk me dat ik niet eerlijk ben geweest heb haar zelf 2x bezocht.Niet om haar een loer te draaien of te melden wat voor een vent ze wel niet heeft,integendeel zelfs,maar om voor mijzelf ja mijzelf helderheid te krijgen.Geen schoonheidsprijs verdienend.Ze was me achteraf dankbaar.Hoe klote ze zich ook voelde erover.

Pieppetje hoe is het met jou?
Okee ik heb een en ander voor mijn gevoel te verduidelijken opdat de dingen niet anders worden begrepen nav. contact vrouw van..

4,5 jr. terug waren gm en ik net amper 3md. samen prille begin dus.Mijn ex kwam erachter stoof naar gms zijn huis,vrouw deed open ex maakte mega stennis gm ontkende alles en daarna was het dus voor vrouw van de kous mee af.GM had opgebiecht en niets was er meer gaande tussen hem en mij.Dacht zij.Maanden verder sprak ze me wel eens aan hoe het nu met me ging.Dit deed ze wanneer ze me toevallig tegen kwam.Gewoon uit vriendelijkheid.Ze is ook vriendelijk btw.

Na meerdere malen dus door haar begroet en bezorgd vragen hoe het ging werd ik alsmaar raarder.Ze groette me gewoon terwijl alles dus zonder haar medeweten, vanaf de toestand van mijn ex, doorging.tussen gm en mij.Hij zei me constant ze weet het ze is ook niet gek en hij zij dat ze het okee vond.En daar had ik alsmaar meer moeite mee wat ik hem ook zei.Ik geloofde er niet zoveel van dat zij het okee vond, dus dat was voor mij reden om eens helderheid te verkrijgen vwb. de woorden van GM zij zou het goed vinden.Ik vroeg nergens om vwb. GM hij meldde me te vaak dat zij het okee vond en toen dacht ik ,wat ik allang vermoedde,zij weet helemaal van niets.Hij liet mij geloven en vooral zichzelf geloven dat het geoorloofd is wat hij doet.
Sommige mensen blijven na de relatie met een gm in een slachtofferrol zitten. Toen zei hij dit toen deed hij dat en het overkwam mij en ik keek ernaar. Hij ondernam nooit actie beloofde van alles etc. etc. etc.

Niet zo raar eigenlijk voor een aantal is het makkelijker om in die slachtofferrol te blijven zitten dan het heft in eigen handen te nemen en wat te maken van je leven! Want nog steeds er is ook na het leven met een gm een heel leven!

Voer voor psychologen helemaal als je het nog steeds hebt over 4,5 jaar geleden. Dat die psycholoog nog niet doorgedraaid is vraagt menig persoon zich af.
Mooie zaterdag maak er een mooie zaterdag van.

Je oordeeld en dat is jammer.Je verplaatst je niet dat is duidelijk.Mag je het nergens over hebben wanneer het voorbij is?Terwjl het al wel over is?Noit meer over hebben?En hoezo voer voor de psycholoog?Alsof ik daar week in week uit op de stoep sta 4,5jr. lang ofzo.Maar vul vooral in, \\:-)//
Face, negeer dit soort reacties joh. Dat is veel beter voor je gemoedsrust. De moeite van het reageren niet waard! Lekker makkelijk oordelen van een afstandje. Je hoeft heus niet altijd leuk lief en aardig te doen in een post maar als iemand hier normaal nooit post en vervolgens een negatieve reactie plaatst zonder ook maar iets opbouwends erin dan probeer ik daar overheen te lezen en zeker niet op te reageren.

Je gaat de laatste tijd goed vooruit en je hebt zelf het heft in handen genomen Face. Mensen die je verhaal wel (regelmatig of af en toe) volgen zien dit wel!
[quote]Face2 schreef op 11 augustus 2007 @ 12:57:

En hoezo voer voor de psycholoog?Alsof ik daar week in week uit op de stoep sta 4,5jr. lang ofzo.

......Deed je dat maar.......

En slachtofferrol mooiezaterdag?Het zijn gewoon simpelweg reacties nav. Deurtjes confronatie afgelopen week met de vrouw van.Ben ik vrij in lijkt me om daarop te reageren.Zoals jij ook vrij bent je gedachtengang de vrije loop te laten gaan.Het voegd alleen niet veel toe wat je te zeggen hebt tegen mij/over mij./voor mij.
......Deed je dat maar.......Maak ik zelf wel uit.
Mara thnx,

Negeren is ook het beste idd. wanneer iemand plompverloren iets dropt.Ik ben dan toch weer zo dat ik reageer want wie erover of ertegen zwijgt stemt toe.
En over 10 jaar heb jij het er nog over toen deed hij mij dit aan toen deed hij mij dat aan!!! Wanneer gaat iemand nou eens begrijpen dat jij het jezelf ook aandoet dat het wel erg lekker is om in die slachtofferrol te blijven. Je weet immers niet beter (nee dat is niet negatief).
Als je beter leest MZ dan verwijt ik mezelf het meeste.Zo ik al zei mijn post's zijn als reactie op Deurtjes confrontatie.Lees vooral wat je wilt lezn,ik weet zelf beter.
quote:mooiezaterdag schreef op 11 augustus 2007 @ 13:16:

En over 10 jaar heb jij het er nog over toen deed hij mij dit aan toen deed hij mij dat aan!!! Wanneer gaat iemand nou eens begrijpen dat jij het jezelf ook aandoet dat het wel erg lekker is om in die slachtofferrol te blijven. Je weet immers niet beter (nee dat is niet negatief).Zien we dan wel weer dat is nogzover weg.
quote:Face2 schreef op 11 augustus 2007 @ 13:11:

Mara thnx,

Negeren is ook het beste idd. wanneer iemand plompverloren iets dropt.Ik ben dan toch weer zo dat ik reageer want wie erover of ertegen zwijgt stemt toe. Welnee, wie zwijgt stemt toe is onzin. Wie zwijgt staat erboven!!
[quote]Face2 schreef op 11 augustus 2007 @ 13:18:

Als je beter leest MZ dan verwijt ik mezelf het meeste.

En daarom blijf je in die slachtofferrol zitten. Want als je dat ook los moet laten moet je hem ook loslaten en eigenlijk wil je dat helemaal niet. Je wilt lekker kunnen klagen en dat doe je door te reageren op. Je blijft je altijd maar afvragen waarom en hebt het altijd over ik kwam hem tegen. Je blijft dus gewoon met hem bezig. Hoe hard het ook klinkt hij is allang klaar met jou en leeft zijn leven (wat hij waarschijnlijk altijd heeft gedaan) en jij bent niet begonnen met jouw leven hoe zonde vind je zelf niet?
Heel zonde maar dat hoef jij me niet te zeggen MZ.

Mara je hebt gelijk,
He Biga

In jouw geval zou ik er ook zonder meer voor kiezen om geen contact met zijn vrouw te leggen. Persoonlijk heb jij er niets aan en de andere betrokkenen die waarschijnlijk van niets of bitter weinig weten ook niet. Zou zijn vrouw zelf met jou contact zoeken en dat dan op een respectvolle en niet verwijtende manier naar jou doen dan zou het weer anders kunnen liggen. Dat jij zegt "ik ben zo stom geweest" daar ben ik het weer niet mee eens. Bepaalde dingen waarin je met de beste bedoelingen en gevoelens verzeild raakt kunnen achteraf stom lijken maar dat zijn ze toch niet. Zeker niet als de andere partij die meer verantwoordelijkheden naar anderen had er maar al te graag er in mee ging. Lesje geleerd dekt de lading veel beter dan stom.
MZwil dit nog als laatste aan je kwijt.

ik waardeer je reacties hoor,het zou meer op z´n plaats zijn vind ik wanneer je zegt Face je bent er nog niet maar wel op de goede weg oid.Vind je zelf ook niet.
ik heb weer een bericht ziiten schrijven wat me veel moeite kost om goed uit te leggen wat ik doe of bedooel en weer weg onder het mom forum in onderhoud ik post niet meer wijffie
quote:Face2 schreef op 11 augustus 2007 @ 14:08:

MZwil dit nog als laatste aan je kwijt.

ik waardeer je reacties hoor,het zou meer op z´n plaats zijn vind ik wanneer je zegt Face je bent er nog niet maar wel op de goede weg oid.Vind je zelf ook niet.

Ahhh je bent dus steeds op zoek naar bevestiging en naar dat schouderklopje!

Ga van jezelf uit!!!!! Leun niet altijd op een ander wat die ervan zegt. Net zoals de fout die menigeen maakt hij kan mij gelukkig maken..... Correctie het is de enige die mij gelukkig kan maken ben ik zelf de ander kan daar iets aan toevoegen.

Dan heb ik nergens gezegd dat je niet op de goede weg bent ik zeg alleen je vindt jezelf te zielig en je blijft te lang in een slachtofferrol zitten.
Hoi Mooie Zaterdag, ik heb de hele discussie met Face gelezen en ik wil graag even reageren vanuit mijn eigen ervaring.

Ik voel mij allerminst een slachtoffer van mijn GM-relatie (die trouwens in mijn geval een half jaar heeft geduurd). Dat hij mijn gevoelens beantwoordde, overviel me nogal. Maar vervolgens heb ik me willens en wetens in een situatie gestort die alleen maar tot pijn en verdriet kon leiden in the end.

Ik heb enorm veel plezier gehad, het was super om weer te ervaren hoe het is om verliefd en geliefd te zijn, al was dat door de verkeerde persoon, met de verkeerde bedoelingen, onderdeel van bedrog en zonder enige vorm van toekomstperspectief.

Ik heb er zelf een streep onder gezet zonder ruzie en verwijten, hoewel mijn GM graag op de oude voet verder zou willen. Ik heb al een tijdje hulp van een psycholoog om een en ander een plekje te geven. Ik heb nog steeds een zwak voor GM maar weet nu precies wat me triggert in hem dus ik houd de afstand goed vol, al werken we nog steeds samen.

Ik neem de volle verantwoordelijkheid voor mijn eigen handelen en ik weet heel goed waarom ik in de valkuil ben gestapt die GM heet. Dat heeft niets met hem, maar alles met mijzelf te maken. En daar ben ik veel wijzer door geworden en richt me nu op de toekomst.

Hoezo slachtoffer?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven