3000+ Deel 7 alweer
vrijdag 6 november 2009 om 18:49
quote:stratego schreef op 06 november 2009 @ 18:44:
Bianca, hoi, jij zocht suggesties voor de nieuwe etalage?
Maak jij ook zwarte pieten zeep, chocolade-letterzeep en sinterklaaszeep of nog leuker, pepernotenzeep?
Chocoladezeep daar ga ik maandag mee beginnen, en dan inderdaad chocoladeletters ervan maken.
De pepernotenzeep vind ik een supergoeie!!
Vandaag een bewegende sinterklaas en zwarte piet op Marktplaats gekocht, die gaan we dinsdag ophalen...
we hebben thuis nog een hele ouwe antieke potkachel staan, die komt ook in de etalage, met allemaal (nep) cadeautjes erom heen.
Vandaag heb ik dus nog niks gedaan, maar voor het volgende weekend gaat de etalage zeker wel omgetoverd worden tot sinterklaas-ding.
Nog meer leuke suggesties??
Bianca, hoi, jij zocht suggesties voor de nieuwe etalage?
Maak jij ook zwarte pieten zeep, chocolade-letterzeep en sinterklaaszeep of nog leuker, pepernotenzeep?
Chocoladezeep daar ga ik maandag mee beginnen, en dan inderdaad chocoladeletters ervan maken.
De pepernotenzeep vind ik een supergoeie!!
Vandaag een bewegende sinterklaas en zwarte piet op Marktplaats gekocht, die gaan we dinsdag ophalen...
we hebben thuis nog een hele ouwe antieke potkachel staan, die komt ook in de etalage, met allemaal (nep) cadeautjes erom heen.
Vandaag heb ik dus nog niks gedaan, maar voor het volgende weekend gaat de etalage zeker wel omgetoverd worden tot sinterklaas-ding.
Nog meer leuke suggesties??
vrijdag 6 november 2009 om 19:05
Ah Appeltje, jouw hond heb ik gezien, wat een schatje. Die van mij is ook schattig om te zien en meestal ook qua gedrag, maar vandaag..........:no:
Suggesties? hmmmmmmmmm
Manderijntjes zeep, heleboel bijelkaar, mmmmmmmmmh, kun je dat allemaal zelf maken? wow, dan ruikt het vast heel lekker daar bij jou. Leuk werk trouwens!
Mijn favoriete zeep is nog altijd Zwitsal:)
Suggesties? hmmmmmmmmm
Manderijntjes zeep, heleboel bijelkaar, mmmmmmmmmh, kun je dat allemaal zelf maken? wow, dan ruikt het vast heel lekker daar bij jou. Leuk werk trouwens!
Mijn favoriete zeep is nog altijd Zwitsal:)
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.