3000+ Deel 7 alweer
vrijdag 6 november 2009 om 16:57
quote:Bianca40 schreef op 06 november 2009 @ 16:53:
vind je het hier ook zo ongezellig rustig?
geen idee of het ongezellig rustig is, klikte het per toeval aan terwijl ik ander topic wilde aanklikken (haha, sorry); paar x even 'gespiekt'' maar niet boeiend meer (voor mij). Teveel pagina's met (tel)recordpogingen en lijnen die ik niet kan volgen. Daarbij paar dagen bijna niet online geweest. Andere dingen te doen gehad. Heb btw ook eigenlijk (geloof ik) alleen in 5, 5½ en 6 gepost.
En NU ga ik onder de zonnebank en daarna KEA (koken, eten + afwassen).
vind je het hier ook zo ongezellig rustig?
geen idee of het ongezellig rustig is, klikte het per toeval aan terwijl ik ander topic wilde aanklikken (haha, sorry); paar x even 'gespiekt'' maar niet boeiend meer (voor mij). Teveel pagina's met (tel)recordpogingen en lijnen die ik niet kan volgen. Daarbij paar dagen bijna niet online geweest. Andere dingen te doen gehad. Heb btw ook eigenlijk (geloof ik) alleen in 5, 5½ en 6 gepost.
En NU ga ik onder de zonnebank en daarna KEA (koken, eten + afwassen).
vrijdag 6 november 2009 om 16:59
Misschien (mijn onbescheiden mening) ging het te snel en ging het (vanaf 3e 3000) meer om zo snel mogelijk nieuwe 3000 te halen ipv gezellig kletstopic waar dingen gedeeld werden. Snel succes/scoren is soms ook de reden van succes-einde.
Hoop voor jullie dat het een plek blijft waar jullie je dingen kwijt kunnen.
Hoop voor jullie dat het een plek blijft waar jullie je dingen kwijt kunnen.
vrijdag 6 november 2009 om 17:06
Mooie woorden van een lieve Thee
Zo hehe alle boodschappen voor nu in huis ..nog effe snel hier spieken en dan eten koken... vanavond kom ik wel weer even spieken
Oh en trots op mezelf...ik had voor bijna 66 euro boodschappen en na de bonuspas nog maar voor 47 eurootjes.. kijk daar word ik altijd heeeeel blij van
Zo hehe alle boodschappen voor nu in huis ..nog effe snel hier spieken en dan eten koken... vanavond kom ik wel weer even spieken
Oh en trots op mezelf...ik had voor bijna 66 euro boodschappen en na de bonuspas nog maar voor 47 eurootjes.. kijk daar word ik altijd heeeeel blij van
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 6 november 2009 om 17:07
quote:floor72 schreef op 05 november 2009 @ 23:06:
Héé.. Cé (mag ik je zo noemen?)! Bedankt voor de up-date. Ik heb me echt nog serieus een paar keer afgevraagd hoe het was gegaan.
Terug in anonimiteit is natuurlijk goed! Maarre... echt belangrijke dingen kom je me nog wel ff vertellen toch?
Trouwen, baby's enz...?
Tuurlijk mag je me zo noemen Floor!
Al zullen de belangrijke dingen die je noemt niet van toepassing zijn voor haar, kinderwens is al vervuld met 2 kinderen en ze is al een keer getrouwd geweest en dat was voor haar voldoende....... ze wil alleen nog in zonde samenleven!
Ben dus bang dat er echt geen verder update in zit.
Héé.. Cé (mag ik je zo noemen?)! Bedankt voor de up-date. Ik heb me echt nog serieus een paar keer afgevraagd hoe het was gegaan.
Terug in anonimiteit is natuurlijk goed! Maarre... echt belangrijke dingen kom je me nog wel ff vertellen toch?
Trouwen, baby's enz...?
Tuurlijk mag je me zo noemen Floor!
Al zullen de belangrijke dingen die je noemt niet van toepassing zijn voor haar, kinderwens is al vervuld met 2 kinderen en ze is al een keer getrouwd geweest en dat was voor haar voldoende....... ze wil alleen nog in zonde samenleven!
Ben dus bang dat er echt geen verder update in zit.