Orde van het Open Kruis

06-11-2009 19:54 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net op het topic van Min dat er behoefte is aan een klooster voor Vivazusters die het even helemaal gehad hebben met mannen. De ideeën om dit vorm te geven zijn veelbelovend en ik zet mezelf alvast maar op de wachtlijst, als ik zo vrij mag zijn. Ik ontferm me graag over de kruidentuin en/of de moestuin. Welke afdelingen zijn er nog meer? Moet ik nog een gelofte o.i.d. afleggen?
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 november 2009 @ 21:23:

Goed gesproken zuster Minny. Wij motten geen mannen, laat staan dat we ze gaan aanbidden.Psies, mannen aanbidden, das net zo logisch als zure regen aanbidden
Boogje trekt gewoon een jurk aan.
Boogje trekt gewoon een jurk aan.
2 zelfs.
o, ik pas me wel aan hoor.. alleen dat 'open kruis' dat gaat het denk ik wel verraden denk ik.. ;)
Ziet niemand Boog, zelfs met het zwemmen houden we ons habijt aan...

en aan de bar valt het ook al niet op:

Ach, de mensen die Jezus aanbidden, die jagen hem blijkbaar gewoon weg. Hij is niet voor niks nog niet terug op aarde gekomen he? Misschien dat dat met alle mannen zo werkt?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Het is het proberen waard natuurlijk...
Dacht bij het lezen van deze titel aan een heel ander "open kruis".... haha
Vertel Kroes?
Wij zijn gewoon 24 uur per etmaal open.
Ik vind hier dingen van.
zag er op pagina 2 of zo al 1 voorbij komen

Vrijdag avond he Dan mogen de mooie/ sexy plaatjes weer!
quote:Kroes schreef op 06 november 2009 @ 22:27:

Dacht bij het lezen van deze titel aan een heel ander "open kruis".... hahaWat dan?
Oeh, mag ik ook intreden in jullie klooster? Voor mij dan graag het deel waarin géén ontvangst is voor mijn mobiele telefoon en géén internetverbinding, zodat ik niet afgeleid word door onzedige gedachtes over overzeese mannen! Want daar heb ik het mee gehad!

Wat ik wel heel goed kan: honden trainen zodat ze mannen bij het klooster wegjagen en instemmend knikken bij de door Bonny gegeven adviezen!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
*Klopt Spijker bemoedigend op de schouder*

Kom maar kind, jij mag in ons speciale Amish-hoekje, waar geen elektriciteit te vinden is, laat staan andersoortige moderniteiten.
Spijker

Zullen wij dan een therapeutisch spreekuur inlassen na dat van Minny?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Ben G&%(&#domme 100 jaar single geweest en op zoek naar een klooster als deze. En nét op het moment dat ik serieus aan de man ben openen jullie er eentje?!
quote:Spijker schreef op 06 november 2009 @ 22:55:

Wat ik wel heel goed kan: honden trainen Neem ik de mijne mee, n zwart kleedje heeft ie al aan.
quote:Lunax schreef op 06 november 2009 @ 23:08:

Ben G&%(&#domme 100 jaar single geweest en op zoek naar een klooster als deze. En nét op het moment dat ik serieus aan de man ben openen jullie er eentje?! *oppert heel voorzichtig 'beter laat dan nooit'?*
Nee, we stíchten er eentje.
Ik vind hier dingen van.
Excuses STC..... Stichten. Niet openen. Natuurlijk

@Bonny: *mompelt iets over story of my life etc*
Zal ik dan vast beginnen met de fondsenwerving?

We moeten wel inkomsten hebben, dus wie gaan er kleedjes weven en jam maken? Verkoop ik mijn zelfgestookte Minnytequila wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven