Orde van het Open Kruis
vrijdag 6 november 2009 om 19:54
Ik lees net op het topic van Min dat er behoefte is aan een klooster voor Vivazusters die het even helemaal gehad hebben met mannen. De ideeën om dit vorm te geven zijn veelbelovend en ik zet mezelf alvast maar op de wachtlijst, als ik zo vrij mag zijn. Ik ontferm me graag over de kruidentuin en/of de moestuin. Welke afdelingen zijn er nog meer? Moet ik nog een gelofte o.i.d. afleggen?
Ik vind hier dingen van.

vrijdag 6 november 2009 om 22:14
Ach, de mensen die Jezus aanbidden, die jagen hem blijkbaar gewoon weg. Hij is niet voor niks nog niet terug op aarde gekomen he? Misschien dat dat met alle mannen zo werkt?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 6 november 2009 om 22:55
Oeh, mag ik ook intreden in jullie klooster? Voor mij dan graag het deel waarin géén ontvangst is voor mijn mobiele telefoon en géén internetverbinding, zodat ik niet afgeleid word door onzedige gedachtes over overzeese mannen! Want daar heb ik het mee gehad!
Wat ik wel heel goed kan: honden trainen zodat ze mannen bij het klooster wegjagen en instemmend knikken bij de door Bonny gegeven adviezen!
Wat ik wel heel goed kan: honden trainen zodat ze mannen bij het klooster wegjagen en instemmend knikken bij de door Bonny gegeven adviezen!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 6 november 2009 om 23:15