Orde van het Open Kruis

06-11-2009 19:54 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net op het topic van Min dat er behoefte is aan een klooster voor Vivazusters die het even helemaal gehad hebben met mannen. De ideeën om dit vorm te geven zijn veelbelovend en ik zet mezelf alvast maar op de wachtlijst, als ik zo vrij mag zijn. Ik ontferm me graag over de kruidentuin en/of de moestuin. Welke afdelingen zijn er nog meer? Moet ik nog een gelofte o.i.d. afleggen?
Ik vind hier dingen van.

Nou, ik heb dus een kroeg. Alwaar ik tussen 18:00 en 22:00 happy hour/spreekuur hou. Daarna wijdt ik mij aan het verorberen van vele hoeveelheden drank. Alvorens naar bed te gaan, alleen.
Je kan het beter gesloten kruis noemen, is beter voor Min.
Ghe

Oh en geen wapens! En helegaar is een volkomen acceptabel woord die in elke gelofte dient voor te komen.
Een klooster is geen klooster zonder zelfgebrouwen of gestookte alcohol, da's waar.
Ik vind hier dingen van.
Precies, dat is goed voor de hogere sferen.
Het oorspronkelijke idee:quote:Met de teloorgang van de religie in dit land staan er zoveel kloostergebouwen leeg, moet een klein kunstje zijn om er één voor een zacht prijsje op de kop te tikken. En dan een Viva-retraite er in maken...

Met aparte cursusruimtes voor de BEO's, ruimte zonder duidelijke bestemming voor de Nietjes, praatruimte voor de 3000+ ers, kindervrije vleugel voor Elninjoo, kamer met mooie uitloop voor de kipjes voor STC, mooie bar (schema opstellen voor wie de barmannen van dienst aan moet leveren) en fijne keuken voor MV.... Uiteráárd is dit een opzetje, een eerste ideetje... Ik denk dat we moeten proberen er een "home away from home" voor alle Vivazusters van te maken... Maar hoe doe je dat?
Iets anders
Hm, ik heb het níet helemaal gehad met Donny, maar deze orde klinkt wel heel gezellig. Mag ik dan toch op de wijn thee komen?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:Babsjuh schreef op 06 november 2009 @ 20:02:

Het oorspronkelijke idee:

[...]

Uiteráárd is dit een opzetje, een eerste ideetje... Ik denk dat we moeten proberen er een "home away from home" voor alle Vivazusters van te maken... Maar hoe doe je dat?

Ik wil ook!!!

Maar geen barMANNEN a.u.b.....gaan mijn hormonen wéér steigeren....
Kun je niet gewoon een groot kippenhok bouwen
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
mag zij ook meedoen?
als jullie hem te erg vinden haal ik hem weg hoor. Maar vond hem wel passend voor de topictitel
Ooit een kippenhok met een cursusruimte enzovoorts een cavia in een kippenhok gezien, Singa?
Ik vind hier dingen van.
Mwaw, ik geloof dat deze zusters niet zo preuts zijn Krokus.
Ik vind hier dingen van.
is er een open kruis award? Dan doet zij aardig mee dacht ik zo.
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 november 2009 @ 20:18:

Ooit een kippenhok met een cursusruimte enzovoorts een cavia in een kippenhok gezien, Singa?Ik hou mij verre van kippenhokken, na traumatische gebeurtenissen in mijn jeugd met reuzekippen , maar het lijkt me toch ruim genoeg voor een cavia
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Zijn jullie wel op de Meet geweest, weet je wel zeker dat het een heel groot klooster is dan....

(ik ben niet geweest maar heb gehoord dat het erg kipperig was)
He getver, wat ontzettend ordinair
van de site: romance-your-wife.com Geweldig, deze werkt toch voor elke vrouw? Geef haar een kruisloos vlinder slipje met belletje en ze wil meteen weer eens sex met je, voor het eerst dit jaar.... (denkt aan "mijn vrouw wil geen sex meer topics, waarbij vermeldt staat: ik heb al spannende lingerie gekocht voor haar )

Hey een vlinder! Dat is die van mij dan

(eng plaatje zo zonder genitaliën trouwens)
Mischien moet er ook maar een herenklooster komen dan:

quote:minny schreef op 06 november 2009 @ 20:30:

Hey een vlinder! Dat is die van mij dan

(eng plaatje zo zonder genitaliën trouwens)Ik wil niet weten wat die twee bandjes met je genitalien doen trouwens
Eh...nee....dat lijkt me echt geen gezicht
Ik wil de bar wel draaien hoor; àls ik tenminste een serveerhabijtje aan mag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven