Orde van het Open Kruis
vrijdag 6 november 2009 om 19:54
Ik lees net op het topic van Min dat er behoefte is aan een klooster voor Vivazusters die het even helemaal gehad hebben met mannen. De ideeën om dit vorm te geven zijn veelbelovend en ik zet mezelf alvast maar op de wachtlijst, als ik zo vrij mag zijn. Ik ontferm me graag over de kruidentuin en/of de moestuin. Welke afdelingen zijn er nog meer? Moet ik nog een gelofte o.i.d. afleggen?
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 6 november 2009 om 21:08
vrijdag 6 november 2009 om 21:09
Als we nou één kamer ergens in een uithoek reserveren voor de prijswinnaars van Viva? Is Sanoma van 't gedonder af, gewoon maandelijks een vast bedrag overschrijven en ééns per week doormailen wie er komen... Alhoewel: dat laatste hoeven ze ook niet te doen, dat zoeken we zelf wel uit op de site...
Iets anders
vrijdag 6 november 2009 om 21:09

vrijdag 6 november 2009 om 21:16
quote:mamalief schreef op 06 november 2009 @ 21:15:
We gaan Boogje aanbidden, hangen we m op in de kapel en gaan elke dag 3x voor m op de knieen.
(Hoef je niet naar t mannenklooster, Boog) zou ie wel willen!!!!!
We gaan Boogje aanbidden, hangen we m op in de kapel en gaan elke dag 3x voor m op de knieen.
(Hoef je niet naar t mannenklooster, Boog) zou ie wel willen!!!!!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 6 november 2009 om 21:17
quote:mamalief schreef op 06 november 2009 @ 21:16:
[...]
Sjah, nu begin ik te twijfelen over dat wie of wat aanbidden...Ik ook, ik ook.... Keuzes, keuzes, keuzes.... Moet eerlijk zeggen lieve medezusters dat ik er vooralsnog vooral méér stress van krijg, van die rustgevende retraite... Keuzestress heet dat toch?
[...]
Sjah, nu begin ik te twijfelen over dat wie of wat aanbidden...Ik ook, ik ook.... Keuzes, keuzes, keuzes.... Moet eerlijk zeggen lieve medezusters dat ik er vooralsnog vooral méér stress van krijg, van die rustgevende retraite... Keuzestress heet dat toch?
Iets anders
vrijdag 6 november 2009 om 21:21