3000+ Deel 7 alweer
zaterdag 7 november 2009 om 20:42
hihi ik ook heel lang al niet meer...maar ik wist heel veel vragen goed te beantwoorden...das pas errug..
Nu ligt mini heel tevreden in haar bedje...
mmm leuk hoor met je mini samen op de bank naar de tv kijken.. dat kende ik helemaal niet.. geniet ik errug van realiseer ik me nu...beetje verwennerij.. maar op een leuke manier
Nu ligt mini heel tevreden in haar bedje...
mmm leuk hoor met je mini samen op de bank naar de tv kijken.. dat kende ik helemaal niet.. geniet ik errug van realiseer ik me nu...beetje verwennerij.. maar op een leuke manier
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 7 november 2009 om 20:51
zaterdag 7 november 2009 om 21:01
quote:floor72 schreef op 07 november 2009 @ 20:51:
[...]
ben jij zo streng?Neuh viel uiteindelijk wel mee floor.. vond het zelf ook een leuk programma dus ze heeft het helemaal af mogen kijken..en ze heeft genoten.... was meteen stil boven voor de verandering
[...]
ben jij zo streng?Neuh viel uiteindelijk wel mee floor.. vond het zelf ook een leuk programma dus ze heeft het helemaal af mogen kijken..en ze heeft genoten.... was meteen stil boven voor de verandering
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 7 november 2009 om 21:11
Het is hier inderdaad stil, af en toe kijk ik eventjes en ik heb zonet een elllenlange mail getypt i.v.m. de gemeente, en toen ik hier weer een kijkje nam zag ik dat er nog steeds niet veel gereageerd was. Ach, het is natuurlijk zaterdagavond, of je gaat uit of je bent gezellig met je gezin of je bent eenzaam en zit op het forum zoals ik, hehehehe
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.