Mode & Beauty alle pijlers

Grijze oogmake-up

22-10-2009 17:11 37 berichten
De laatste tijd draag ik veel kleding met grijs erin en gebruik ik ook grijs in mijn make-up.

Oogschaduw in het grijs staat me goed. Maar daarbij moet ik dan ook mascara gebruiken, zonder mascara staat het raar.

Mijn mascara is zwart. Soms in de winter (herst) als ik bleek ben en er moe uitzie, staat die mascara een beetje 'hard'. Er is mij al eens bruine mascara aangeraden, ik heb dat een tijd gebruikt, maar vind het niet geweldig. Zeker niet bij grijze make-up.

Daarom vroeg ik me af: is er ook donkergrijze mascara te koop? En oogpotlood?

Lijkt me leuk om dat eens te proberen.
quote:kiki_twee schreef op 04 november 2009 @ 21:46:

Grijs is gewild en Hema had vandaag koopjes-avond.

Bijna alles in grijs was er niet meer.....

Bij de Hema wel grijze mascara zien liggen van 3,95 en grijze eyeliner. Bij de Etos hebben ze misschien nog wel wat van het eigen merk.

Het scheelt dat ik weet dat het gewild is, dan was het misschien gewoon op in de winkels waar ik kwam.

Zou het liefst van Maybelline hebben, aangezien mijn gewone mascara van dat merk al jaren goed bevalt. Zal gewoon nog een paar keer binnenlopen bij drogist, totdat ik m heb.

Bedankt voor alle tips.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 04 november 2009 @ 20:44:

Ehm... ik heb het nog steeds niet gevonden... dus weer up!Ben je al bij the bodyshop geweest?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Nee. Heeft die een waterproof-versie?
Hier geen donkergrijze mascara maar gewoon zwart. Wist trouwens niet eens dat donkergrijze mascara bestaat.

Ben wel helemaal van de grijstinten oogschaduw Ik had een periode dat ik dat regelmatig opdeed en kreeg zooooooooveel complimenten erover dat ik bijna nooit meer wat anders opdoe. Dikke lik mascara en voel me helemaal gorgeous

Ben fan van de smokey-eye kit van Bourjois. 3 tinten en afhankelijk van de gelegenheid doe ik het luchtig of maak ik me wat zwaarder op.
Grappig dat jullie nu ineens grijze oogschaduw ontdekken, het lijkt wel een revolutie! Terwijl het toch al sinds make-upheugenis bestaat. Gebruik het ook al jaren.
Het gaat mij om de mascara Emaille.

(die ik nog steeds niet heb )
Ik ben ook tijden op zoek geweest naar grijze mascara, is niet echt gemakkelijk te vinden.

Die van de Hema heb ik weggegooid, ik vond het een onding (sorry).

Op de "grijze" van Maybelline staat Volum'Express en dan de kleur "black chrome" maar die zie ik op hun site ook niet meer staan, dus ik vrees dat die ook uit de collectie is/gaat.

Ik gebruik op dit moment zelf de Cils Design Pro van Lancome en dan de nr. 011 Gris noir. Die is mooi maar volgens mij alleen nog in het buitenland te koop (fragrancex en strawberrynet o.a.), Cils Design Pro nr. 011 Gris noir

Succes met je zoektocht!
You only live once, but if you do it right, once is enough.
Vandaag wederom in twee winkels geweest... nog steeds geen grijze mascara...

De schappen waren redelijk leeg, ik kan beter terugkomen als ze net bijgevuld hebben... maar dan nog.

Black Chrome is dus grijs... okee, goed om te weten :-)

Ik ga wel naar het buitenland op korte termijn. Maar weet niet of dat land grijze mascara heeft, de mensen zijn er iets donkerder dan hier.

En om nu al mijn tijd daar te besteden aan het zoeken naar mascara
Even gegoogled voor jullie: Grijze mascara van Givenchy

http://www.elle.nl/beauty/trends/make-u ... inter-2009
Iemand opperde blauw... donkerblauw, is dat dan niet wat? Niet zo hard als zwart, niet zo retro als felblauw, niet zo -eh- bruin als bruin... Geen idee, heb het nooit gezien, maar zou zomaar goed kunnen passen.

Ennuhm... klinkt goed, grijze oogschaduw... misschien begin ik daar ook wel eens aan. Staat het een beetje bij blauwe ogen?
Moonlight, Black Chrome is heel donkergrijs, tegen het zwart aan.

Emma, bedankt voor de tip! (Je bedoelde denk ik Yves Saint Laurent i.p.v. Givenchy)? Ben meteen gaan shoppen en heb hem vandaag gekocht, een heel mooie kleur en een stuk lichter dan de Lancome die ik heb.

Fiorah, donkerblauw gebruik ik ook geregeld, maar bij grijze oogschaduw vind ik grijs toch mooier. En grijze oogschaduw staat zeker bij blauwe ogen, heb ik ook.
You only live once, but if you do it right, once is enough.
Emma bedankt voor de tip.

Als ik grijze mascara zoek, zoek ik grijs, niet blauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven