Verwenweekendje -- tips??
maandag 9 november 2009 om 13:48
Deze week is mijn vriend jarig en nu wil ik hem(of eigenlijk ons:) een weekendje weg geven. Zo'n lekker verwenweekendje met sauna, massage en overnachting(en).
Nou is er veel op internet te vinden, maar ik vroeg me af of jullie ergens goede ervaringen hebben?? Budget is max. 400euro voor ons beiden. (Is dit een realistisch budget?)
Een stukje rijden is geen probleem, Duitsland bijvoorbeeld is ook goed.
Ik ben benieuwd naar jullie tips!
Nou is er veel op internet te vinden, maar ik vroeg me af of jullie ergens goede ervaringen hebben?? Budget is max. 400euro voor ons beiden. (Is dit een realistisch budget?)
Een stukje rijden is geen probleem, Duitsland bijvoorbeeld is ook goed.
Ik ben benieuwd naar jullie tips!
dinsdag 10 november 2009 om 19:12
Bussloo is inderdaad erg fijn, Schuddebuikje! Maar ik wil ook nog graag overnachten en aangezien ik daar uit de buurt kom voelt het dan toch niet echt als een weekendje weg...
Ryokan, ken ik niet, is die nieuw?
Ik heb nu op aanraden van zusterlief Elysium in Bleiswijk gevonden. http://www.elysium.nl/nl/arrangementen/1483,13,,,,,/
iemand hier ervaring mee?
Die klinkt mij als muziek in de oren! Nou nog een hotelletje erbij scoren....
Dat wordt een superkado:D
Ryokan, ken ik niet, is die nieuw?
Ik heb nu op aanraden van zusterlief Elysium in Bleiswijk gevonden. http://www.elysium.nl/nl/arrangementen/1483,13,,,,,/
iemand hier ervaring mee?
Die klinkt mij als muziek in de oren! Nou nog een hotelletje erbij scoren....
Dat wordt een superkado:D
dinsdag 10 november 2009 om 19:18
Wij hadden een weekendje in de Heerlickheid in Ermelo, bij het hotel een kleine, intieme mooie sauna en beautycentrum. Via de site van weekendjeweg vind je hiervoor leuke aanbiedingen.
Mijn vriend is niet zo´n sauna ganger maar vond deze ontzettend leuk en de sfeer prettig.
Elysium wonen we dichtbij, ben ik wel eens geweest, erg massaal maar wel heerlijk! Leuke hotels in Scheveningen, Den haag, Nootdorp, Zoetermeer
Mijn vriend is niet zo´n sauna ganger maar vond deze ontzettend leuk en de sfeer prettig.
Elysium wonen we dichtbij, ben ik wel eens geweest, erg massaal maar wel heerlijk! Leuke hotels in Scheveningen, Den haag, Nootdorp, Zoetermeer
woensdag 11 november 2009 om 12:33
De veluwse bron is een SUPERsauna. Megagroot, kan je je makkelijk meerdere dagen vermaken. Spliksplinternieuw, héél veel mooie sauna's, mooie zwembaden, grote tuin, fijne restaurants... echt heerlijk.
www.veluwsebron.nl
Ben één keer in Elysium geweest, wel fijn maar vond de sfeer niet zo... Bussloo vond ik wel erg fijn, en beautycentrum Peize is ook erg relaxed. Zwaluwhoeve vind ik niets. Maar de Veluwse Bron staat bij ons met stip op nr. 1.
www.veluwsebron.nl
Ben één keer in Elysium geweest, wel fijn maar vond de sfeer niet zo... Bussloo vond ik wel erg fijn, en beautycentrum Peize is ook erg relaxed. Zwaluwhoeve vind ik niets. Maar de Veluwse Bron staat bij ons met stip op nr. 1.
vrijdag 13 november 2009 om 21:42
Alle hotelletjes die mij leuk lijken zitten vol rondom de Veluwse Bron! Hm, hij vond het kado in ieder geval zeer geslaagd! Nu dus alleen nog even goed zoeken naar de definitieve locatie.
Veluwse bron wordt zeker nog een keer aangedaan. De sauna in Bocholt(dld) schijnt ook erg goed te zijn!
@ Vinyl: Bij Bussloo zit geen hotel en moet je dus naar naarbij gelegen steden, die ik wel ken. Bij de Veluwse bron kan je in hotelletjes of huisjes op de Veluwe zitten. Heerlijk lijkt me dat:)
Nu zoeken naar een "resort" waar het hotel en sauna op 1 locatie zitten. Ik zag dat het in Duitsland veel goedkoper is. (Als je gestressed bent wordt je soms door je werkgever een week naar een kuuroord gestuurd in Duitsland...I think I'm moving;) )
Veluwse bron wordt zeker nog een keer aangedaan. De sauna in Bocholt(dld) schijnt ook erg goed te zijn!
@ Vinyl: Bij Bussloo zit geen hotel en moet je dus naar naarbij gelegen steden, die ik wel ken. Bij de Veluwse bron kan je in hotelletjes of huisjes op de Veluwe zitten. Heerlijk lijkt me dat:)
Nu zoeken naar een "resort" waar het hotel en sauna op 1 locatie zitten. Ik zag dat het in Duitsland veel goedkoper is. (Als je gestressed bent wordt je soms door je werkgever een week naar een kuuroord gestuurd in Duitsland...I think I'm moving;) )