Utrecht hightea/brunch/lunch

09-11-2009 14:32 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Aankomend weekend wil k wat leuks doen met mn lief.

Ik wil hem die zaterdag of zondag verrassen met een lekker uitgebreiden high tea of brunch in Utrecht,

Wie weet een leuk tentje (voor met je geliefde en dus niet 'vriendinnen'leuk? Bakkerswinkel ken ik voor high tea, al te vaak geweest dus dat wordt m niet ;)
Ik vind Broers op Janskerkhof heel okee.
-
Oh, ik dacht gelijk aan de bakkerswinkel!! Maar inderdaad, iets meer een vriendinnen-ding. Misschien is een chique hotel een idee??
Mag het ook in Harmelen zijn? De Kloosterhoeve is leuke locatie. High tea is erg compleet en goed verzorgd.
Ga je nu echt een nieuw topic openen als iemand een idee geeft waar je niks mee kunt?

Verder geen tips.
TO heeft het andere topic onder pijler "overig" gezet en deze onder pijler "eten". Als ik jou was Zazana, zou ik even de angel vragen om beide TO samen te voegen.
Bij Bis op de Lijnmarkt kun je heel erg leuk high tea-en. Ik werd voor mijn verjaardag daarnaartoe meegenomen door mijn vriendinnen. Echt heel leuk, een aanrader!!

Wel van tevoren reserveren.
Wij zijn vorige week bij Bis geweest en de week daarvoor bij de Bakkerswinkel en bij Bis vond ik het veel uitgebreider. Zou zeker voor Bis gaan!
quote:nogeensdan schreef op 09 november 2009 @ 15:00:

Ga je nu echt een nieuw topic openen als iemand een idee geeft waar je niks mee kunt?

Verder geen tips.

Nee, dat is niet de reden, jeetje. :S Meteen zo bot te reageren :S

Ik had dit topic al geopend voor er uberhaupt reacties waren op die andere, omdat ik niet wist of het bij overig of eten moest, en ik kan er wel degelijk wat mee.
Thanks voor de tips! Ik heb een kijkje genomen bij Bis en ga denk ik daar reserveren! Lijkt me erg leuk!
.
Aaargh, Bis zat al vol helaas... Heb nu een high tea gereserveerd bij aperitivo, maar ik lees er nu slechte reviews over. Een van jullie geweest?

Misschien dan maar brunchen bij Broers
quote:Zazana1985 schreef op 10 november 2009 @ 09:07:

[...]

Nee, dat is niet de reden, jeetje. :S Meteen zo bot te reageren :S

Ik had dit topic al geopend voor er uberhaupt reacties waren op die andere, omdat ik niet wist of het bij overig of eten moest, en ik kan er wel degelijk wat mee.Was niet de bedoeling bot over te komen, wel verbaasd. Vind het nl. vreemd om dezelfde topics te openen. Vandaar:-)
Doet Karel V geen high tea, of is dat wat te hoog van de toren?? Wel lekker chique
Computer says nooooo
qwertu, kun je mij de naam van het adres in amsterdam geven??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven