Wie is er ook verliefd?
zaterdag 17 oktober 2009 om 17:58

maandag 19 oktober 2009 om 21:23
Ik kan aan niemand anders meer denken dan aan mijn date van afgelopen weekend. Eindelijk, eindelijk, eindelijk iemand met wie het super klikte (voor mijn gevoel) en voor wie ik vooraf zó getekend had. Zucht. Maar nu geen reactie meer. Dus in vroegtijdig stadium gesmoord dit. Ober; mag ik nog een drankje? Doe maar een dubbele..
dinsdag 20 oktober 2009 om 08:27
quote:qthee schreef op 19 oktober 2009 @ 21:23:
Ik kan aan niemand anders meer denken dan aan mijn date van afgelopen weekend. Eindelijk, eindelijk, eindelijk iemand met wie het super klikte (voor mijn gevoel) en voor wie ik vooraf zó getekend had. Zucht. Maar nu geen reactie meer. Dus in vroegtijdig stadium gesmoord dit. Ober; mag ik nog een drankje? Doe maar een dubbele..Wacht maar eens af, het kan best even duren.
Ik kan aan niemand anders meer denken dan aan mijn date van afgelopen weekend. Eindelijk, eindelijk, eindelijk iemand met wie het super klikte (voor mijn gevoel) en voor wie ik vooraf zó getekend had. Zucht. Maar nu geen reactie meer. Dus in vroegtijdig stadium gesmoord dit. Ober; mag ik nog een drankje? Doe maar een dubbele..Wacht maar eens af, het kan best even duren.

dinsdag 20 oktober 2009 om 13:38
aah, wat een leuk topic! Moet zeggen dat ik wel een klein beetje jaloers wordt van al die liefe leuke wederzijdse verliefdheden. (schaam, schaam, schaam *jaloers zijn is geen goede eigenschap*
) Ik ben namelijk ook straaaaaaal verliefd, kan aan niemand anders meer denken, mijn werk begint er gigantisch onder te lijden (is eigelijk best een wonder, dat de wereld draaiend blijft met al die emotioneel-labiele-verliefde mensen die zich niet kunnen concenteren) Alleen het probleem is, ik durf niks, hem niet te benaderen etc. Ik ben gewoon bang voor afwijzing. Ik probeer nu maar te genieten van dit blije gevoel en te accepteren dat het wel een keer overgaat.

donderdag 22 oktober 2009 om 09:24
nou Druifje... ik herken je verhaal! ik bleef maar aan m denken. wat je zegt: een fijn gevoel. het zou alleen nog fijner zijn als ik weet, of die klik wederzijds was of niet.
als ik niks doe dan blijf ik me lang afvragen "wat als". dus gisteren heb ik de stoute schoenen aan getrokken en een briefje bij hem in de bus gedaan! (ik heb geen nummer van hem, en zelf geen hyves, kom m ook eigenlijk alleen tegen als de kinderen erbij zijn... vandaar een briefje).
eerlijk is eerlijk... het viel niet mee een leuk los briefje te schrijven omdat ik nog in mijn angst voor afwijzing zat hoor. ik ging daardoor namelijk na de uitnodiging, ook uitleggen dat het niet erg is als hij niet mee uit zou willen. dat is natuurlijk helemaal niet nodig, wat kan me gebeuren! niks toch? als hij het niet ziet zitten om contact met me te hebben draait mijn wereld echt wel door .
dusse tsja afwachten nu he! spannend wel!
als ik niks doe dan blijf ik me lang afvragen "wat als". dus gisteren heb ik de stoute schoenen aan getrokken en een briefje bij hem in de bus gedaan! (ik heb geen nummer van hem, en zelf geen hyves, kom m ook eigenlijk alleen tegen als de kinderen erbij zijn... vandaar een briefje).
eerlijk is eerlijk... het viel niet mee een leuk los briefje te schrijven omdat ik nog in mijn angst voor afwijzing zat hoor. ik ging daardoor namelijk na de uitnodiging, ook uitleggen dat het niet erg is als hij niet mee uit zou willen. dat is natuurlijk helemaal niet nodig, wat kan me gebeuren! niks toch? als hij het niet ziet zitten om contact met me te hebben draait mijn wereld echt wel door .
dusse tsja afwachten nu he! spannend wel!
donderdag 22 oktober 2009 om 14:20
OOOOOOOH, lady_vagebond! Wat ontzettend goed! Echt respect dat je het gedurft hebt! (klinkt een beetje stom, maar ik weet hoe moeilijk het is om "een eerste stap" te zetten) Ik hoop voor je dat hij reageerd! (heeft hij al gereageerd?
) Ik ben het wel met je eens met dat van "de wereld draait echt wel door" alleen ik heb gewoon niet genoeg lef vrees ik, denk dat hij "te leuk' voor mij is.
Oef, zou het niet gewoon veel makkelijker zijn als je aan iemand kon vragen : "Hé. vind jij mij leuk?" en zo niet, volgende keer beter.. (genoeg vissen in de zee, mannen op het land etc.
) Ach, ik vrees dat ik maar gewoon lekker door blijf dromen.

Oef, zou het niet gewoon veel makkelijker zijn als je aan iemand kon vragen : "Hé. vind jij mij leuk?" en zo niet, volgende keer beter.. (genoeg vissen in de zee, mannen op het land etc.

dinsdag 3 november 2009 om 21:39
Wat een goede verhalen allemaal!
Ik ben ook verliefd, op een Engelsman die in NL woont. We gaan met elkaar sinds juni en het voelt zo goed. Natuurlijk is er ook een 'maar'
In januari gaat hij 13 weken naar Azie om vrijwilligerswerk te gaan doen. Natuurlijk vind ik dit heel leuk voor hem, maar ik ga hem ook vreselijk missen! En daarna gaat ie misschien weer in UK wonen
...
Ik ben ook verliefd, op een Engelsman die in NL woont. We gaan met elkaar sinds juni en het voelt zo goed. Natuurlijk is er ook een 'maar'
In januari gaat hij 13 weken naar Azie om vrijwilligerswerk te gaan doen. Natuurlijk vind ik dit heel leuk voor hem, maar ik ga hem ook vreselijk missen! En daarna gaat ie misschien weer in UK wonen

woensdag 4 november 2009 om 11:13
Hier nog iemand die super verliefd is!
We kennen elkaar inmiddels 1.5 jaar en zijn al sinds die periode aan het daten. Het begon heel vrijblijvend als scharrel de scharrel (lees: bindingsangst van beide kanten), maar is nu uitgegroeid tot iets magisch-moois! Afgelopen weken zijn we heel sterk naar elkaar toegegroeid en hebben uiteindelijk aan elkaar durven toegeven hoe gek we op elkaar zijn en dat we "verslaafd" aan elkaar zijn geraakt. Ik kan aan niets anders meer denken dan aan hem... Ik heb hem nu 2 dagen niet gezien en verlang zoooo naar het moment dat ik hem weer in m'n armen kan sluiten...
Die vlinders; ze laten me maar niet met rust!
We kennen elkaar inmiddels 1.5 jaar en zijn al sinds die periode aan het daten. Het begon heel vrijblijvend als scharrel de scharrel (lees: bindingsangst van beide kanten), maar is nu uitgegroeid tot iets magisch-moois! Afgelopen weken zijn we heel sterk naar elkaar toegegroeid en hebben uiteindelijk aan elkaar durven toegeven hoe gek we op elkaar zijn en dat we "verslaafd" aan elkaar zijn geraakt. Ik kan aan niets anders meer denken dan aan hem... Ik heb hem nu 2 dagen niet gezien en verlang zoooo naar het moment dat ik hem weer in m'n armen kan sluiten...
Die vlinders; ze laten me maar niet met rust!
maandag 9 november 2009 om 18:16
Haha, heerlijk om dit te lezen.
Zelf was ik al jaaaaren niet meer echt verliefd geweest. En het stomme is nu dat ik gisteren bij een man was, die qua uiterlijk niet mijn type is, een stuk ouder is en ga zo maar door (allemaal dingen waar ik dus nooit op zou vallen). We hebben een heel gezellige avond gehad, waarbij allerlei persoonlijke onderwerpen de revue passeerden. Op het moment dat ik thuis de deur instapte werd ik helemaal hyper. M'n benen trilden, m'n maag deed raar en vervolgens heb ik GEEN OOG dichtgedaan. Oh ohhhhh, VERLIEFD. Alleen heb ik geen enkel idee wat zijn gevoelens zijn. Vind het erg fijn om eindelijk weer eens verliefd te zijn, maar oh zo bang dat het niet wederzijds is ....
C.
Zelf was ik al jaaaaren niet meer echt verliefd geweest. En het stomme is nu dat ik gisteren bij een man was, die qua uiterlijk niet mijn type is, een stuk ouder is en ga zo maar door (allemaal dingen waar ik dus nooit op zou vallen). We hebben een heel gezellige avond gehad, waarbij allerlei persoonlijke onderwerpen de revue passeerden. Op het moment dat ik thuis de deur instapte werd ik helemaal hyper. M'n benen trilden, m'n maag deed raar en vervolgens heb ik GEEN OOG dichtgedaan. Oh ohhhhh, VERLIEFD. Alleen heb ik geen enkel idee wat zijn gevoelens zijn. Vind het erg fijn om eindelijk weer eens verliefd te zijn, maar oh zo bang dat het niet wederzijds is ....
C.
maandag 9 november 2009 om 18:30
maandag 9 november 2009 om 18:52
Ik had me al op een toekomst als oude vrijster voorbereid (ben op zich pas 22, maar toch). Totdat mister Vriend langskwam. Nooit verwacht dat het wederzijds zou zijn
Ik smelt helemaal als hij, terwijl hij denkt dat ik slaap, me lief aait over mijn arm...
*zucht, dit is toch beter dan 80 katten of een klooster *
(ik heb veel te veel koffie gedronken, vandaar mijn rare post )
Ik smelt helemaal als hij, terwijl hij denkt dat ik slaap, me lief aait over mijn arm...
*zucht, dit is toch beter dan 80 katten of een klooster *
(ik heb veel te veel koffie gedronken, vandaar mijn rare post )
maandag 9 november 2009 om 19:27
Inderdaad een heerlijk topic. Ben zelf ook verliefd, denk ik, maar weet nog niet of het wederzijds is, dus nog maar even voorzichtig zijn. Voor degenen die niet weten of ze de gok moeten wagen om 'm te vragen: ik kan alleen maar zeggen: DOEN! Heb het zelf ook gedaan en na een leuke date, lijkt het de goede kant op te gaan. Verliefd zijn is geweldig! Alleen die onzekerheid had voor mij niet gehoeven
maandag 9 november 2009 om 20:00
Hier nog een verliefde en ook wederzijds.... Echt totaly in love Sinds augustus, nu dus bijna 3 maanden. Onze verliefdheid begint een beetje te veranderen. De onzekerheid verdwijnt (een beetje), --> de sex frequentie daalt.
Ik vind hem steeds leuker en mis hem steeds meer. Hij mij ook en dat laat hij me ook weten, dat is zo fijn. Gewoon helemaal happy!
Ik vind hem steeds leuker en mis hem steeds meer. Hij mij ook en dat laat hij me ook weten, dat is zo fijn. Gewoon helemaal happy!