Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb besloten dat mijn kerel maar gaat. Ik heb er geen zin in.
En nog van je HIEPER DE PIEP HOERRAAAAAA!!!! VOOR MAX! 4 jaar! Al een echte kleuter :-)

Mamax en man, nog gefeliciteerd .
Hoest vrouw?
Ja, manlief weer wat opgeknapt?
Goedeavond.

Zo, rust in huis. En nu jullie eerst:

Mamax, jammer dat man ziek was, maar verder klinkt het feestje zeer geslaagd. En wat lekker spontaan van Max, zo erdoorheen zingen. Erg lief.

Hoe gaat het nu met je man?

Compu en Mal, leuk dat jullie bij elkaar op de koffie zijn geweest!

Mal, hoe gaat het met Malman? Nog steeds aan het sukkelen?

Star, hoesten hoort ook bij de Mexicaanse griep

Suus, wat kom je lekker opgewekt over. Leuk om te lezen!

Amaal, fijn dat je ouders je wat ontlasten. Hopelijk is die vermoeidheid snel over.

Heb je geen buikpijn meer gehad?

Compu, stoere CG met het prikken.
Met man ging het vandaag weer redelijk.

De artsen hadden besloten om het infuus af te koppelen. Om te kijken wat voor pijn Kokosman daadwerkelijk heeft. Hij heeft namelijk constante pijn en bij een galsteen komt dat in pieken.

Hij krijgt paracetamol en dat is te doen, maar hij zei vanmiddag dat als hij zou moeten slapen met paracetamol hij dat niet gaat redden.

Morgen toch maar eens met een vpk gaan praten, tot nu toe heb ik het van Kokosman gehoord.

Lianne gaat en staat op met:"Papa ligt in het zh en heeft buikpijn en papa moet nog blijven. Papa heeft steentjes in zijn buik, geen echte maar nepsteentjes".

Meisje is erg moe van alles maar ze is zo lief.

Met mij gaat het goed. Het is hectisch, maar het is te doen.
Hai Suus en Star
Hiep hiep hoera, Max is al vier jaar!!! Wow, wat een grote vent al. De eerste van het rijtje die al vier jaar is...
Hai Jin, druk bij jou in de stad vandaag?
Sterkte lieve Kokos, knap van je dat je je zo goed staan de houdt .

Compu, voor jou ook een . Had je de metingen anders verwacht? Is toch gek denk ik, zo zwart op wit.

Mal, wat leuk van Jonna, met zo´n mooi bedrag!!!

Suze, die prik valt mee, ook bij de tweede, echt waar! Zet em op!
quote:Kokos2 schreef op 09 november 2009 @ 20:04:

Hai Jin, druk bij jou in de stad vandaag? Jep, enorme drukte hier! Is overal hot he?
Ik zag het op tv. Al een bod gedaan op 1 van de exclusieve stukken muur?
Ja, ik bouw het hier na in het klein in mijn tuin haha.
Dus die galstenen zijn nog niet zeker dan Kokos? Was de pijn weer zo heftig toen hij van het infuus af was? Vervelend.

Sterkte zo met je twee kindertjes, sneu dat Lianne wel een beetje onder de indruk is.
Toch best wel stoer zo'n stukje muur Met een beetje mazzel heeft Sarko er nog in staan te hakken
Kokos, wat naar dat Kokosman nog zo'n pijn heeft. Ik hoop dat ze nu snel doorhebben waar ze de stenen weg moeten halen
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoe is het daar in DLD eigenlijk met griepvaccinaties Jin?
Ik heb de Kinderarzt gesproken en het is nog heel onduidelijk allemaal. Ik houd het nieuws goed in de gaten, maar Nl loopt voor hoor, wat dat betreft (maar ja, ze denken zeker dat ze hier opknappen van Sarko en zo ).
Ik was even op de groep.

Dat is hem nou juist Star, op de echo zijn wel galstenen gezien. Ik snap dus niet waarom ze het infuus afkoppelen om te kijken wanneer de pijn toeneemt.

Ja maar hij had toch pijn op een andere plek dan galblaas? Zijn die dingen wellicht gaan zwerven ook nog ergens? Nou naar allemaal.

Sarko die dingen beter maakt?
Sterkte hoor Kokos. Klinkt vreemd inderdaad.
quote:Star schreef op 09 november 2009 @ 20:33:

Sarko die dingen beter maakt? Nou ja, in vergelijking met wat ze hier allemaal kapot kunnen maken .
Hij heeft pijn rond de navel, de galblaas ligt rechtsboven in de buik. Dat is dus ook de vraag van de artsen, maar tegelijkertijd is er wel die echo die galstenen laat zien. Ik weet ook niet precies waar ze die galstenen hebben gezien, in de galwegen, in de galblaas???

Kortom: morgen met een vpk praten, want ik begrijp het niet meer.

Ik ga lekker relaxen meiden. Goede avond.
Gelijk heb je Kokos, succes!
Vreemd idd Kokos, maar weet uit ervaring dat je niet pijn hoeft te hebben van de galstenen zelf, maar dat er ergens een ontsteking kan zitten die veroorzaakt is door de galstenen.

Ik kan me hun actie dus wel enigszins voorstellen, alleen vind ik het waanzin dat je met de moderne apparatuur van tegenwoordig pijn moet hebben. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven