Good Luck
maandag 9 november 2009 om 10:24
Heb ik zomaar ineens een kleuter in huis...
Iedereen bedankt voor alle kaartjes, stickers en gelukwensen hier! Maxi heeft net geprobeerd Mal d'r kaarsjes uit te blazen . Feestje gisteren was geslaagd, alleen vent was ziek, dus die heeft de hele dag op bed gelegen. Mannetje is goed verwend, vond het ook helemaal geweldig.
Zo lief, zijn we met z'n allen aan het zingen zegt Maxi er dwars doorheen, Mama, mama, je bent lief!
Kokos, beterschap voor Kokosman! Ik hoop dat hij gauw beter is.
Amalia, klinkt pijnlijk! voortan je plas niet meer zo lang ophouden hè?
Star, beterschap!
Ga even met ventjes met de piratenboot spelen.
Iedereen bedankt voor alle kaartjes, stickers en gelukwensen hier! Maxi heeft net geprobeerd Mal d'r kaarsjes uit te blazen . Feestje gisteren was geslaagd, alleen vent was ziek, dus die heeft de hele dag op bed gelegen. Mannetje is goed verwend, vond het ook helemaal geweldig.
Zo lief, zijn we met z'n allen aan het zingen zegt Maxi er dwars doorheen, Mama, mama, je bent lief!
Kokos, beterschap voor Kokosman! Ik hoop dat hij gauw beter is.
Amalia, klinkt pijnlijk! voortan je plas niet meer zo lang ophouden hè?
Star, beterschap!
Ga even met ventjes met de piratenboot spelen.
maandag 9 november 2009 om 10:41
quote:naatie schreef op 09 november 2009 @ 09:02:
Mal, leuk dat je vij Compu bent geweest. Hoe komt Malman elke keer aan die leuke plaatsen bij AZ?Die krijgt hij van verzekeringsmaatschappijen af en toe (ik denk dat hij 2,3 keer per seizoen gaat hoor) maar hij moet daar ook netwerken en in 3-delig pak naar toe, dus hij kan daar niet de hardcore hooligan gaan uithangen ofzo.
Mal, leuk dat je vij Compu bent geweest. Hoe komt Malman elke keer aan die leuke plaatsen bij AZ?Die krijgt hij van verzekeringsmaatschappijen af en toe (ik denk dat hij 2,3 keer per seizoen gaat hoor) maar hij moet daar ook netwerken en in 3-delig pak naar toe, dus hij kan daar niet de hardcore hooligan gaan uithangen ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 9 november 2009 om 12:30
Morgen eh middag!
Kokos, wat een schrik zeg! Gelukkig in het ziekenhuis. Wat is het laatste nieuws? Heeft hij vandaag veel pijn of helpen de pijnstillers?
Veel sterkte!
Jee, Amalia, dat dat kan zeg. Goed advies van het bad.
Kan het zich herhalen? Hoop van niet voor je!
Mal, gezellig was het!!
CG had de hele middag wel bij je willen zitten, blijkbaar heb jij knuffelaantrekkingskracht haha. Vanmorgen kwam ze beneden en keek ze als eerste of J. er nog was, maar ik moest haar teleurstellen.
J. is echt een schatje, viel me op dat hij gelijk lekker ging spelen. Goed teken dat hij papa mist als hij weg is.
En heb het al gezegd, maar wat ben jij een superlieve, geduldige, zorgzame mama!!
En nu gaan we foto's kijken van J.
Kokos, wat een schrik zeg! Gelukkig in het ziekenhuis. Wat is het laatste nieuws? Heeft hij vandaag veel pijn of helpen de pijnstillers?
Veel sterkte!
Jee, Amalia, dat dat kan zeg. Goed advies van het bad.
Kan het zich herhalen? Hoop van niet voor je!
Mal, gezellig was het!!
CG had de hele middag wel bij je willen zitten, blijkbaar heb jij knuffelaantrekkingskracht haha. Vanmorgen kwam ze beneden en keek ze als eerste of J. er nog was, maar ik moest haar teleurstellen.
J. is echt een schatje, viel me op dat hij gelijk lekker ging spelen. Goed teken dat hij papa mist als hij weg is.
En heb het al gezegd, maar wat ben jij een superlieve, geduldige, zorgzame mama!!
En nu gaan we foto's kijken van J.
maandag 9 november 2009 om 12:50
quote:Maleficent schreef op 09 november 2009 @ 10:41:
[...]
Die krijgt hij van verzekeringsmaatschappijen af en toe (ik denk dat hij 2,3 keer per seizoen gaat hoor) maar hij moet daar ook netwerken en in 3-delig pak naar toe, dus hij kan daar niet de hardcore hooligan gaan uithangen ofzo.Net of ie dat anders wel doet
[...]
Die krijgt hij van verzekeringsmaatschappijen af en toe (ik denk dat hij 2,3 keer per seizoen gaat hoor) maar hij moet daar ook netwerken en in 3-delig pak naar toe, dus hij kan daar niet de hardcore hooligan gaan uithangen ofzo.Net of ie dat anders wel doet
maandag 9 november 2009 om 13:30
Nou Star, daar zou je van staan te kijken hoor. Als hij gewoon tussen de gewone supporters staat dan staat hij echt hard te schreeuwen en schelden, maar echt dingen slopen en met dingen gooien, dat niet.
Compu, terugweg ging goed hoor. Beetje mistig en wat drukker dan de heenweg. Ik liet net de knuffelfoto zien aan onze thuiszorg, hij is echt leuk. Ik krijg hem alleen niet op mijn Imac ik snap er nog helemaal niks van, dat zou toch een beetje compatible moeten zijn (klaag/zeur). Wij vonden het ook erg leuk en fijn dat we zo konden aanschuiven.
Compu, terugweg ging goed hoor. Beetje mistig en wat drukker dan de heenweg. Ik liet net de knuffelfoto zien aan onze thuiszorg, hij is echt leuk. Ik krijg hem alleen niet op mijn Imac ik snap er nog helemaal niks van, dat zou toch een beetje compatible moeten zijn (klaag/zeur). Wij vonden het ook erg leuk en fijn dat we zo konden aanschuiven.
maandag 9 november 2009 om 13:39
Wij hadden net de mevrouw op bezoek die een advies uitbrengt aan de gemeente over de wandelwagen en eventueel andere aanpassingen in de toekomst. Gesprek ging wel goed. Zij gaat nu een positief verslag uitbrengen aan de gemeente en dan worden we binnenkort uitgenodigd bij een leverancier om wat verschillende modellen te zien en uit te proberen.
maandag 9 november 2009 om 13:41
maandag 9 november 2009 om 15:26
Hel is trouwens niet meer geweest sinds de party?!? Die heeft vast 3 memoborden gekocht .
Of is er iets anders Hellus? Alles ok?
Zo, verder rustig hier vandaag. Lekker nuttig aan het zijn allemaal?
Amaal, geen klachten meer plastechnisch?
Star, meisjes weer allemaal opgeknapt?
Ik heb griep-technisch een keuze te maken: bij baas kan ik me volgende week laten vaccineren en vandaag bericht van kdv dat op sommige locaties (nog niet op Jeetjes locatie maar kan je op wachten natuurlijk..) griep geconstateerd is... Ik neig naar doen.
Ik ga maar eens boodschappen doen. We eten pannenkoeken (en bedankt voor die suggestie )
Of is er iets anders Hellus? Alles ok?
Zo, verder rustig hier vandaag. Lekker nuttig aan het zijn allemaal?
Amaal, geen klachten meer plastechnisch?
Star, meisjes weer allemaal opgeknapt?
Ik heb griep-technisch een keuze te maken: bij baas kan ik me volgende week laten vaccineren en vandaag bericht van kdv dat op sommige locaties (nog niet op Jeetjes locatie maar kan je op wachten natuurlijk..) griep geconstateerd is... Ik neig naar doen.
Ik ga maar eens boodschappen doen. We eten pannenkoeken (en bedankt voor die suggestie )