Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 10 november 2009 @ 13:16:

Oh leuk, een Sint t-shirt. Straks even naar Kruidvat. Welke kleur is shirt?Op de foto stond een rose (jaja) en voor jongens een groene, maar misschien hebben ze ook wel meer kleuren.
Stressed is just desserts spelled backwards
En voor meisjes staat ZOET in chocoladeletters en het jongen tshirt heeft allemaal pepernoten in de tekst. Ik vind ze (op de foto dan) heel leuk en ze kosten 2 euro.
Jullie denken veels te slecht. Ik zet anders wel even op de groep hoe&wat.
maar die prik geld niet voor andere ziektes, dus dat argument vind ik een beetje lulkoek. Risico op ziek worden loop je altijd. Ent je in tegen de mexgriep krijgje de gewone griep....
quote:Maleficent schreef op 10 november 2009 @ 13:21:

En voor meisjes staat ZOET in chocoladeletters en het jongen tshirt heeft allemaal pepernoten in de tekst. Ik vind ze (op de foto dan) heel leuk en ze kosten 2 euro.Voor 2 euro kan je geen bult vallen..
Ik lees nu steeds dat je de komende 8 weken ook maar beter niet zwanger kunt worden is ook allemaal wel een beetje verwarrend wat we daarmee moeten.
Ik gok het er denk ik gewoon maar op, ik werk thuis en Mr J en Malman hebben de vaccinatie al gehad.
Jij niet enten zou ik doen. Word je wel ziek dan ben je met een goeie week ook weer het vrouwtje, toch?
Denk het ook. Ik ben goed gezond.
Pcies
quote:Suze2 schreef op 10 november 2009 @ 13:08:

Star, ik heb nog een x op hm.com gekeken maar de meeste van die schoenen zijn me echt te sloerie. Die rode zouden nog wel gaan als zwart waren maar verder? Niet iets dat ik aan ga trekken vrees ik. Welke overweeg jij aan te schaffen?Ik heb nog niet eens goed gekeken maar ik zag Jimmy Choo en dacht aan prachtige schoenen met hoge hakken en ik ben gek op hoerenhakken soms
Waarom neigen jullie naar niet inenten?
Muis X-D

Heeft iemand toevallig dit muisje liggen en doet er niks mee?

Het muisje is van buromac.

Juul is die van hem verloren, maar omdat hij het nog steeds veel over dat muisje heeft, wil ik toch zo,n muis hebben.

En aangezien mevr marktplaats niet terug mailt.....
quote:Star schreef op 10 november 2009 @ 13:49:

Waarom neigen jullie naar niet inenten?Omdat je dan overal wel een prik voor kan halen. En ook omdat er niet bekend is wat dat spul later doet in je lijf. Ik vind dat nogal wat voor zo,n klein kinderlijfje!
Die rode vind ik wel erg gaaf
Iemand trouwens nog dwergen nodig? Bij AH hier staat een hele bak uitgepakte dus roept u maar!
Wij zijn dus sinds die bak compleet. Mooi, kan ik nu weer naar Super
Hier geen muis helaas Bam.
quote:Star schreef op 10 november 2009 @ 13:47:

[...]

Ik heb nog niet eens goed gekeken maar ik zag Jimmy Choo en dacht aan prachtige schoenen met hoge hakken en ik ben gek op hoerenhakken soms Ik vind deze echt behoorlijk vooral de eerste:

maar echt te hoog voor mij. Die rode die jij mooi vindt Suus, hebben ze ook in het zwart. Misschien probeer ik de lage sandalen te scoren, die vind ik wel leuk voor in de zomer (over 7 maanden ). Als het maar wel echt leer is (zal wel niet).
Ik ga dus misschien voor deze:

Op de site staat echt leer, dus dan wil ik het er wel op wagen
quote:bambino schreef op 10 november 2009 @ 13:52:

[...]

Omdat je dan overal wel een prik voor kan halen. En ook omdat er niet bekend is wat dat spul later doet in je lijf. Ik vind dat nogal wat voor zo,n klein kinderlijfje!Tja, maar blijvende schade door bijvoorbeeld een longontsteking lijkt mij ook weer niks
Oew, ik zie daar iets met zebraprint? Leuk. Misschien eens voor een heel fout avondje uit ofzo (voor alle andere gelegenheden te hoog). Maar helemaal mijn stijl is het niet.

Niet enten, tja, niet eens zozeer angst voor bijwerkingen hoor, maar we zijn alle drie goed gezond en ik heb liever geen kunstmatig spul in m'n lijf (en dat van m'n kind) als het niet echt nodig is. Maar ik twijfel wel erg. 't Is tenslotte niet voor niks beleid (zo veel vertrouwen heb ik dan nog wel in "het systeem", hoewel ik ook daar wel eens aan twijfel).
Ja ik vind het wel wat Mal.

Maar no way dat ik tussen de fashionista's voor de deur ga liggen.
Je kan het toch online bestellen Star?

Zal er wel uitvliegen deze collectie, vermoed ik.
Mamax, hoe is het daar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven