Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
dinsdag 10 november 2009 om 20:21
Ja, echt, hij is hartstikke leuk hoor!! (maar mensen, vergeet alsjeblieft niet dat ie natuurlijk een beetje gek in elkaar steekt: hij heeft op zeer jonge leeftijd in de oorlogen in zijn land mensen vermoord zien worden, suicides en leeft ook nog eens tussen allerlei culturen in..maakt iemand misschien ook een beetje raar? En nee, dat zie ik niet als excuus, maar ik ben me er wel bewust van, of is dat gek?)
Uh, ja ik weet al wel wanneer ik naar NL kom ja, namelijk vlak voor de kerst en ik blijf bijna 4 weken...
Uh, ja ik weet al wel wanneer ik naar NL kom ja, namelijk vlak voor de kerst en ik blijf bijna 4 weken...
woensdag 11 november 2009 om 09:17
Kym wil je dan daten met ons?!
Stroll een Sneeze, voor mij maakt het helemaal geen hol niets uit.
Het is alleen beide gewoon heel anders!
Kom anders lekker zondag, dan is het wat intiemer zeg maar.
De afspraak met mijn coach is over 2,5e week.
Was blij om haar stem even te horen.
Merk dat ik de laatste dagen mijn tijd in Laos ook erg mis...
Kym, hier een flink potje dat de ketel verwijt: heb tot 2.45 vannacht liggen smsen met MX.
En dat nadat ik hem ook al de hele avond had gezien...
*geeft Bel een dikke knuffel omdat ze gelijk heeft*
Stroll een Sneeze, voor mij maakt het helemaal geen hol niets uit.
Het is alleen beide gewoon heel anders!
Kom anders lekker zondag, dan is het wat intiemer zeg maar.
De afspraak met mijn coach is over 2,5e week.
Was blij om haar stem even te horen.
Merk dat ik de laatste dagen mijn tijd in Laos ook erg mis...
Kym, hier een flink potje dat de ketel verwijt: heb tot 2.45 vannacht liggen smsen met MX.
En dat nadat ik hem ook al de hele avond had gezien...
*geeft Bel een dikke knuffel omdat ze gelijk heeft*
woensdag 11 november 2009 om 09:31
Goedenmorgen...
heb flink geklust gisteravond .. lekker samen staan te verfen zo leuk ..hij kwam ineens heel onverwachts helpen.. leuk he ..Vind hem zooooooooooooooooooo lief...........
Zo nu weer normaal niet zo verliefderig,Frizz en Kym als ik jullie tijden aan zou houden ,stort ik in na een week ik ben echt zo`n iemand die minstens 8 a 9 uur slaap per nacht moet hebben.
Dan vind ik zondag inderdaad handiger , 11 uur begon het zei je he ??, kunnen we dan ergens daarvoor afspreken? moeten we even over Hyven is wat makkelijker misschien..
En verder ga ik ook even klagen ...... het is zo stilletjes....Ik heb tenminste een goed en geldig excuus iedere avond klussen,maar wat is er met de rest ??
heb flink geklust gisteravond .. lekker samen staan te verfen zo leuk ..hij kwam ineens heel onverwachts helpen.. leuk he ..Vind hem zooooooooooooooooooo lief...........
Zo nu weer normaal niet zo verliefderig,Frizz en Kym als ik jullie tijden aan zou houden ,stort ik in na een week ik ben echt zo`n iemand die minstens 8 a 9 uur slaap per nacht moet hebben.
Dan vind ik zondag inderdaad handiger , 11 uur begon het zei je he ??, kunnen we dan ergens daarvoor afspreken? moeten we even over Hyven is wat makkelijker misschien..
En verder ga ik ook even klagen ...... het is zo stilletjes....Ik heb tenminste een goed en geldig excuus iedere avond klussen,maar wat is er met de rest ??
woensdag 11 november 2009 om 09:31
woensdag 11 november 2009 om 09:35
Stroll dat IS ook heul lief!
Ik heb dat ook nodig hoor, 8 uurtjes slaap.
Maar ik kan best af en toe een nachtje met minder, als ik daarna maar inhaal.
Het is inderdaad stil, maar Sum en Pom hebben zich 'afgemeld', even niet zo'n behoefte.
En om heel eerlijk te zijn, ik zal wel blijven komen, maar ga proberen niet standaard die pc aan te hebben.
Kom niet aan mijn rust toe anders.
Waar de rest is weet ik eigenlijk ook niet!
Stroll, elf uur, half twaalf lijkt mij prima.
Maar later kan ook.
*weet nu zeker dat ze weer te laat komt*
Ik heb dat ook nodig hoor, 8 uurtjes slaap.
Maar ik kan best af en toe een nachtje met minder, als ik daarna maar inhaal.
Het is inderdaad stil, maar Sum en Pom hebben zich 'afgemeld', even niet zo'n behoefte.
En om heel eerlijk te zijn, ik zal wel blijven komen, maar ga proberen niet standaard die pc aan te hebben.
Kom niet aan mijn rust toe anders.
Waar de rest is weet ik eigenlijk ook niet!
Stroll, elf uur, half twaalf lijkt mij prima.
Maar later kan ook.
*weet nu zeker dat ze weer te laat komt*
woensdag 11 november 2009 om 17:39
Nou, ik was de hele dag in een workshop en ben bekaf.
En het ging eigenlijk best lekker, tot ik net mijn mail las en me mede werd gedeeld dat ik de komende twee weken niet naar de hoofdstad kan vanwege 'beperken van de movements van de auto'. Ik ben met stomheid geslagen. Mijn vrije tijd wordt gewoon bepaald! *^$#@$%
Frizz. Ik wacht nog steeds op een foto.
Madh. Hallo.
En het ging eigenlijk best lekker, tot ik net mijn mail las en me mede werd gedeeld dat ik de komende twee weken niet naar de hoofdstad kan vanwege 'beperken van de movements van de auto'. Ik ben met stomheid geslagen. Mijn vrije tijd wordt gewoon bepaald! *^$#@$%
Frizz. Ik wacht nog steeds op een foto.
Madh. Hallo.
woensdag 11 november 2009 om 17:48
woensdag 11 november 2009 om 17:53
Is goed Frizz, wat wil je horen
Misselijk zijn kan erbij horen. Zelf ben ik het wel, maar dat komt vooral door de benauwdheid. Vanmorgen lopen kotsen dus het gaat lekker hier.
Welke foto moet er rondgestuurd?
En Kym, hoe bedoel je inderdaad dat die movements beperkt worden? Mag de auto niet meer dan een bepaald aantal km, of wat willen ze nu? Lastig hoor.
Misselijk zijn kan erbij horen. Zelf ben ik het wel, maar dat komt vooral door de benauwdheid. Vanmorgen lopen kotsen dus het gaat lekker hier.
Welke foto moet er rondgestuurd?
En Kym, hoe bedoel je inderdaad dat die movements beperkt worden? Mag de auto niet meer dan een bepaald aantal km, of wat willen ze nu? Lastig hoor.
woensdag 11 november 2009 om 17:56
Shiiiiiiiiiiiiiiit hee!
Is daar niks aan te doen?
Maar zwanger lijkt mij stug.
Ik ben wel 1x de pil vergeten, maar volgens de uitleg op www.anticonceptievergeten.nl kan dat de boosdoener niet zijn (qua welke pil en wanneer gemeenschap).
Is daar niks aan te doen?
Maar zwanger lijkt mij stug.
Ik ben wel 1x de pil vergeten, maar volgens de uitleg op www.anticonceptievergeten.nl kan dat de boosdoener niet zijn (qua welke pil en wanneer gemeenschap).
woensdag 11 november 2009 om 17:58
woensdag 11 november 2009 om 18:07
woensdag 11 november 2009 om 23:37
zo, wat lees ik, na Pom Sum zich ook al afgemeld? Jammer. Ik heb als excuus dat ik de afgelopen dagen van 10,00 tot 22,00 in een theater heb gezeten, met lampjes gespeeld. Morgen premiere en ik ben voor het eerst wel redelijk tevreden over het licht (ben daar nog niet zo lang mee bezig) dus da's leuk.
Moet nog even snel wat doen, en dan duik ik erin, ben bekaf. Bis schnell!
donderdag 12 november 2009 om 11:02
Sjonge ik begin jullie te missen hoor!
Ik heb zojuist een nacht van 11 uurtjes slaap achter de rug, zou ik me nu wat beter gaan voelen?
Moos, wij hadden al geraden dat jij weer ergens in een theater zat!
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat zeg.
Heel veel succes en plezier vandaag met de premiere!
Ik heb zojuist een nacht van 11 uurtjes slaap achter de rug, zou ik me nu wat beter gaan voelen?
Moos, wij hadden al geraden dat jij weer ergens in een theater zat!
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat zeg.
Heel veel succes en plezier vandaag met de premiere!
donderdag 12 november 2009 om 11:39
Ja het is echt erg he ???....
Ik ben druk ook avonds vooral ,dus geen tijd om te forummen en als ik klaar met verfen ben enzo,tja dan is het laat en ben ik moe en wil ik naar bed.........
Voel je je niet zo lekker dan Frizz? nog steeds misselijk enzo ?Das vervelend..op mn spierpijn na ( vraag me af eigenlijk waarom dat zo achterlijk lang duurt) ben ik wel weer fit..
Ik ben druk ook avonds vooral ,dus geen tijd om te forummen en als ik klaar met verfen ben enzo,tja dan is het laat en ben ik moe en wil ik naar bed.........
Voel je je niet zo lekker dan Frizz? nog steeds misselijk enzo ?Das vervelend..op mn spierpijn na ( vraag me af eigenlijk waarom dat zo achterlijk lang duurt) ben ik wel weer fit..
donderdag 12 november 2009 om 12:14
Goedemorgen dames,
Lekker geslapen allemaal en weer hard aan het werk? Zelf ben ik nóg niet fit en ik ben het zo zat. Dit is echt niet leuk meer. Maar goed, het gaat vanzelf over allemaal. Hebben jullie dat ook dat je het tijdsbesef kwijtraakt als je ziek bent? Ik weet gewoon steeds niet welke dag het nu eigenlijk is. Nu wel weer hoor.
Maar hier heb je dus weer een post, Frizz. Gaf ik gisteren teveel info? hahaha, je wilde meer woorden en dat was wat me bezighield. Sorry.
Lekker geslapen allemaal en weer hard aan het werk? Zelf ben ik nóg niet fit en ik ben het zo zat. Dit is echt niet leuk meer. Maar goed, het gaat vanzelf over allemaal. Hebben jullie dat ook dat je het tijdsbesef kwijtraakt als je ziek bent? Ik weet gewoon steeds niet welke dag het nu eigenlijk is. Nu wel weer hoor.
Maar hier heb je dus weer een post, Frizz. Gaf ik gisteren teveel info? hahaha, je wilde meer woorden en dat was wat me bezighield. Sorry.
donderdag 12 november 2009 om 12:32
Madhe ik weet vaak ook niet welke dag/datum het is als ik niet ziek ben.
Is dat erg?
En nee hoor, het was geen kwestie van teveel info, ik kan wel wat hebben hoor.
Jongens ik heb vannacht gewoon gedroomd van dat ene meisje wsaar ik het eerder over had (werk).
Ze belde aan, en stapte later bij me in bed.
Blijkbaar had ze geen andere mogelijkheid om ergens te slapen.
Zegt genoeg he, dat ik erover droom...
Nu gauw naar mijn werk, en op de fiets wat telefoontjes plegen.
Dag lieve schatjes!
Is dat erg?
En nee hoor, het was geen kwestie van teveel info, ik kan wel wat hebben hoor.
Jongens ik heb vannacht gewoon gedroomd van dat ene meisje wsaar ik het eerder over had (werk).
Ze belde aan, en stapte later bij me in bed.
Blijkbaar had ze geen andere mogelijkheid om ergens te slapen.
Zegt genoeg he, dat ik erover droom...
Nu gauw naar mijn werk, en op de fiets wat telefoontjes plegen.
Dag lieve schatjes!
donderdag 12 november 2009 om 13:10
donderdag 12 november 2009 om 13:10