Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn kokos! Dat is mooi! En dan snel opknappen na operatie en zo...
Mijn kindjes zijn trouwens zomaar enorm LIEF samen vanmorgen, zo fijn!!!
quote:Star schreef op 11 november 2009 @ 10:01:

[...]

Welke heb je nou besteld? De classic?
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat had je niet moeten zeggen Bridge
Mijne is nu al lastig aan de borst, melk tegen het scherm krijgt zo een heel andere betekenis
Nee vandaag is het echt. gaat niet over. vind ik Nee serieus, echt even opvallend...

Mal: ben jaloers, lekker warm!!!
Ik zit er toch een beetje van te balen eigenlijk haha

misschien zet ik ze op marktplaats en dat ik daar andere van haal
O trouwens Suus, ga nog even navragen hoe het met weerstand is na dktp prik, anders stel ik die ook even week of twee uit.
Mal, wil je toch hoge dan dus?
Ja, ik denk het wel. Maar als ik het zo zie kan ik ze wel met winst verkopen op MP.
Blooming business
Haha ideaal toch Mal!

Zo. Lampionnetjes opgehangen, kind heeft er zin in. Heeft bedacht dat hij vanavond bij opa en oma een lollie krijgt dus heb ze maar alvast ingeseind... Ach zo'n blij kindersmoeltje is toch alles waard!

Mijn lieve ventje heeft iets nieuws: als hij niet zijn zin krijgt roept hij heel hard: aaaaaaaahhhh!

Lief dat jullie zo aan Kokosman denken. Heb hem gisteren ook sterkte gewenst namens de Viva meiden.

Bridges, dat is inderdaad lief om te zien.

En al helemaal bezig met Sint Maarten, leuk!

quote:Star schreef op 11 november 2009 @ 09:13:

Memobord, aaaaaaaaaaaaaargh

Zijn benen zijn te lang voor zijn fiets hè zeker? Ik wou net zeggen, keukentje met memobord, WTF???
We zijn ook best lief hoor Kokos...
Klein hulkje Kokos?
leuk dat Sint maarten, maar hier is dat niet zo volgens mij ( in elk geval niet hier in de wijk te zien aan de voorafgaande jaren!

Bij Jullie dus wel veel lopers? wie gaat er allemaal lopen vanavond?

Hoe zit dat in B Amalia?

ik ga straks toch maar even voor de zekerheid een zak snoep halen......
Dat mag ook wel gezegd worden

Ik ga boodschappen doen voordat meisje van psz komt. Altijd een heel geworstel met Tim, hij draait alle kanten op als ik zijn jas probeer aan te trekken. Zelfde met luiers verschonen en hem in de wandelwagen/autostoel zetten: echt een strijd. Als hij eenmaal vast zit dan is het weer goed.
Nee, hij wordt niet groen Star ;)

Maar het komt in de buurt.
Arm jochie.

Wij gaan lopen, Ceetje wilde vanmorgen al weten wanneer het donker zou worden
Bam, bij vriendin is Halloween het helemaal. De kinderen mogen dan bij de winkels binnen, die 's avonds open zijn en roepen dan:"Trick or treat!" (ik weet niet of ik het goed opschrijf....) en dan krijgen ze snoep.

Ik ga boodschappen doen.
Ceetje
Opa belde net dat ik maar wat moet kopen voor de meisjes voor Sinterklaas. Nog meer verzinnen dus
Ojee, protesten van de kleine man, Kokos? Fijn dat man weer thuis is. Snel aktie dus, gelukkig, dat hoor je wel eens anders. Hopelijk verder geen pijn meer. Lianne ook blij dat papa er weer is?

Naat, doe je goed, dat afvallen! Trek je het nog een beetje met (niet) eten? En hou je je aan dat drinkadvies? Was heel veel toch?

Compu, 1.67 is toch helemaal goed? Ik ben bij 1.61 blijven steken, gaat prima.

Suus, wow, supernacht. Dan is een ontplofte luier een feestje, haha!

Mal, uggs-handeltje on the side?! Da's irritant, dat je elke ker als je ze aandoet denkt dat je toch eigenlijk die andere had gewild. Dus ik zeg: op MP die hap! Waar had jij ze nou besteld? Nog voor 12 klaar, goehoed! Al reactie van klant gehad?

Star, schattig, dat geklets!

Bridges, da's genieten, lieve kindjes samen!

Hier ook al helemaal in Sint Maarten sfeer. Gaan bij ons niet de huizen langs, maar een grote optocht. Met onderweg straattheater, muziek en snoep uitdelen. De hele stad is dan donker, dus dat is vast een prachtig gezicht met al die lampionnetjes. Mare had vorige week al een mooie lampion gemaakt op het KDV, gisteren waren ze ermee aan het "oefenen" toen ik haar kwam ophalen. Leidsters hadden het lokaal helemaal donker gemaakt, kindjes allemaal met hele serieuze gezichtjes rondjes aan het lopen met hun kunstwerken, schattig. Ben benieuwd vanavond.
Wat een straf Star...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven