Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zwanger dus Amalia? Zegt me niks, die namen, maar ik geef toe, ik leef al jaren onder een steen (bevalt best ). Winston is zeker Gerstanovich, ooit soapy?

Bah, moet nog afwassen en vlees aanbraden dat anders morgen in de prullebak moet. Geen zin.
Of nee, Winston Bogarde, voetballer. Maar die is toch met de ex van mijn bijna-buurman Jan S? Hmmm....
Hel, jij moet vaker naar de kapper/tandarts/waarjeookmaarvandieroddelblaadjeskunt lezen want d'r klopt niks van :-)

Zo, mijn eerste ontplofte luier is binnen, overal kak, prima stoelgang die kleine
AAARGH, ik moet vanavond die brochure afmaken en ik krijg er gewoon geen vorm in
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou, naar die nieuwe tandarts van me wil ik wel vaker hoor. En de kapper ben ik het afgelopen jaar ook al vaker geweest dan het hele decennium ervoor. Probeem hier in E is alleen dat je nergens tijd hebt voor die blaadjes want je bent meteen aan de beurt.

Ontplofte luier nummer 1, check!
O, irritant Mal. Waar ligt het aan?
Oh das minder Mal.. Anything we can do?
Oei, laat al, ik ga slapen (koop morgen wel nieuw vlees ). Succes Mal, maak het niet te laat!
Ik ga ook een tukkie doen.

Succes Mal!
Haai en baai allemaal!

Lange dag, oudergesprekken, dus even bijkomen. moet donderdag extra werken dus ga morgen even extra van kindjes genieten...

Heb al het speelgoed genegeerd en de schoenen ook! (schoenen was iets makkelijker dan hihi)

hier wel inenten. Eerste geval MG bij mij op school ook, dus we doen het maar gewoon.

Tot morgen of zo!
Pff, was kwart voor 12 klaar. Maar wel mooi geworden, hoop dat de klant het ook mooi vindt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen,

Zo Mal, hard doorgewerkt! Ik hoop dat je klant er blij mee is!

Lekker genieten dan vandaag Bridges! Als je dan een dag extra werkt, is de week zo voorbij vind ik altijd.

Compu, ah.. 1.67 daar is niks mis mee toch? Mijn collega is ook zo groot en je ziet het er echt niet vanaf. Ik had verwacht dat ze langer zou zijn.

Haha Helen, jij bent goed op de hoogte van de showbizz.

Dus jij hebt een leuke tandarts en kapper? Mhh.. kom ik ook maar even langs bij jou, want hier is het helemaal niks.

Suze, je klinkt zo leuk en blij

Ontplofte luier? Gezellig! Nou ze doet het in iedergeval wel goed.

Amalia, leuk die legotrein! Die wilde ik ook, maar Tobias is ineens helemaal hysterisch dat hij Thomas de trein wilt..zucht..

Star, hoe is het met jou meiden. Gaat de bv nog goed? En hoe vindt Ceetje het eigenlijk, de bv bij Eetje?

Kokos, hoe is het met je man? Nog pijn gehad? Hopelijk mag hij snel naar huis!

Jinny, dus je oudste doet regelmatig of het een gymzaal bij jullie thuis is?

Goed kado dan! Kan hij zn energie kwijt.

Spannend CD, Kevin ook al wennen op school!

Cin, hoe gaat het met je? Kan je alweer je kinderen lekker knuffelen?

Bam, wat leuk dat dat gezegd wordt over je kleine man! Trotse moeder zeker?

Enka, hoe is het met je? Ben je nog druk aan het werk, of is de drukte nu al voorbij, nu alle speelgoedboeken al af zijn?

Mamax, hoe is het met je man? Nog ziek, zwak en misselijk?
Zo ik ben weer een soort van bij.

Oh.. ik was een poging aan het wagen voor het gedicht,maar it sucks...bleggh het wil niet lukken.

Brr.. ik ruik poep, even verschonen.
Renate Verbaan ziet er slecht uit

Klaas Vaak zeker al langs geweest bij jou Amalia.
Hmmmm hebben jullie niks te doen ofzo 's avonds?
Weet je wat lief is? Twee meisjes die tegen elkaar praten. De een hele verhalen, de ander die terugbrabbelt
Mamax, beterschap voor vent.

Hoe is het met Maxi op school?

Compu, kleine hoofdje was mij op foto's ook nooit opgevallen

Wow, CV een lampion gefrobeld!

En is ze 1 meter? Dan is ze nog altijd groter dan Ceetje qua lengte, dus wat dat betreft niet zo'n heel klein ukkie.

Die winkel van Lobbes ziet er lang niet zo gelikt uit als die van Bam, gaaf ding. Verjaarskado voor Juul?

Jin, leuk idee die gymset voor Oudste, maar denk je niet dat het te gammel is als hij zo wild is?

Amaal, spelen jongens bij jou al echt met Lego? Lijkt me zo'n gepriegel nog om iets te bouwen wat ergens op lijkt. Met andere woorden, jij bent de lul

Hel, jij bent snel van gedachten veranderd mbt Mexicaans gedoetje

Winston Bogarde met Yolanthe
Bridge, vergeten je sms te beantwoorden. Al gelukt nu denk ik?
Naat, bv loopt als een tiet

Ceetje vindt het best, ze vraagt gelukkig niet of ze ook mag, wat ze voor geboorte wel had bedacht. Ze heeft wel een paar keer om een afgekolft slokje gevraagd, maar dat vond ze smerig

Gedichten sucken inderdaad ;)
Jemig wat typen jullie al veel op de vroege ochtend.. ik slaap nog half hoor

Dat keukentje ja die is echt erg leuk, ook grappig met dat memobord eraan! Weet ik nog niet. Juul moet ook een nieuwe/andere fiets. Is echt geen pan meer deze fiets.

Smelt Star, dat lijkt me helemaal geweldig om te zien.
Morgen moet ik weer wegen bij de sportschool. Ben erg benieuwd. Ben wel erg mn best aan het doen en ga vanavond weer spinnen.

Ben nu in 3 weken 3.3 kilo afgevallen. Best leuk.

Verder is er vanalles op mn werk aan de hand. Er gaan veel wisselingen met het personeel plaats vinden en daar wordt vandaag vanalles over besloten. Best wel spannend dus, want het gaat ook over wie er dan mijn naaste collega gaat worden.

Ik ga eens even wat nuttigs doen.
Memobord, aaaaaaaaaaaaaargh

Zijn benen zijn te lang voor zijn fiets hè zeker?
Netjes qua afvallen Naat!
Tja hier zit ik ook te dubben of Tobias een nieuwe fiets moet. Maar hij moet eerst maar eens zonder zijwieltjes gaan fietsen.

Ja gaat goed hè Star? Niet te snel, anders zit het er zo weer aan.

Haha.. nu vindt ze de melk vies. Grappig.
ah: Mooi dat ik lobbes zag staan. Had gisteren levering gekregen, maar 2 dingen doen het niet. Krijg nieuwe toegestuurd. Goede service, en vertrouwen zeg. Hoef ze niet terug te sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven