Good Luck
dinsdag 10 november 2009 om 22:07
dinsdag 10 november 2009 om 22:19
dinsdag 10 november 2009 om 22:43
Haai en baai allemaal!
Lange dag, oudergesprekken, dus even bijkomen. moet donderdag extra werken dus ga morgen even extra van kindjes genieten...
Heb al het speelgoed genegeerd en de schoenen ook! (schoenen was iets makkelijker dan hihi)
hier wel inenten. Eerste geval MG bij mij op school ook, dus we doen het maar gewoon.
Tot morgen of zo!
Lange dag, oudergesprekken, dus even bijkomen. moet donderdag extra werken dus ga morgen even extra van kindjes genieten...
Heb al het speelgoed genegeerd en de schoenen ook! (schoenen was iets makkelijker dan hihi)
hier wel inenten. Eerste geval MG bij mij op school ook, dus we doen het maar gewoon.
Tot morgen of zo!
woensdag 11 november 2009 om 08:49
Goedemorgen,
Zo Mal, hard doorgewerkt! Ik hoop dat je klant er blij mee is!
Lekker genieten dan vandaag Bridges! Als je dan een dag extra werkt, is de week zo voorbij vind ik altijd.
Compu, ah.. 1.67 daar is niks mis mee toch? Mijn collega is ook zo groot en je ziet het er echt niet vanaf. Ik had verwacht dat ze langer zou zijn.
Haha Helen, jij bent goed op de hoogte van de showbizz.
Dus jij hebt een leuke tandarts en kapper? Mhh.. kom ik ook maar even langs bij jou, want hier is het helemaal niks.
Suze, je klinkt zo leuk en blij
Ontplofte luier? Gezellig! Nou ze doet het in iedergeval wel goed.
Amalia, leuk die legotrein! Die wilde ik ook, maar Tobias is ineens helemaal hysterisch dat hij Thomas de trein wilt..zucht..
Star, hoe is het met jou meiden. Gaat de bv nog goed? En hoe vindt Ceetje het eigenlijk, de bv bij Eetje?
Kokos, hoe is het met je man? Nog pijn gehad? Hopelijk mag hij snel naar huis!
Jinny, dus je oudste doet regelmatig of het een gymzaal bij jullie thuis is?
Goed kado dan! Kan hij zn energie kwijt.
Spannend CD, Kevin ook al wennen op school!
Cin, hoe gaat het met je? Kan je alweer je kinderen lekker knuffelen?
Bam, wat leuk dat dat gezegd wordt over je kleine man! Trotse moeder zeker?
Enka, hoe is het met je? Ben je nog druk aan het werk, of is de drukte nu al voorbij, nu alle speelgoedboeken al af zijn?
Mamax, hoe is het met je man? Nog ziek, zwak en misselijk?
Zo Mal, hard doorgewerkt! Ik hoop dat je klant er blij mee is!
Lekker genieten dan vandaag Bridges! Als je dan een dag extra werkt, is de week zo voorbij vind ik altijd.
Compu, ah.. 1.67 daar is niks mis mee toch? Mijn collega is ook zo groot en je ziet het er echt niet vanaf. Ik had verwacht dat ze langer zou zijn.
Haha Helen, jij bent goed op de hoogte van de showbizz.
Dus jij hebt een leuke tandarts en kapper? Mhh.. kom ik ook maar even langs bij jou, want hier is het helemaal niks.
Suze, je klinkt zo leuk en blij
Ontplofte luier? Gezellig! Nou ze doet het in iedergeval wel goed.
Amalia, leuk die legotrein! Die wilde ik ook, maar Tobias is ineens helemaal hysterisch dat hij Thomas de trein wilt..zucht..
Star, hoe is het met jou meiden. Gaat de bv nog goed? En hoe vindt Ceetje het eigenlijk, de bv bij Eetje?
Kokos, hoe is het met je man? Nog pijn gehad? Hopelijk mag hij snel naar huis!
Jinny, dus je oudste doet regelmatig of het een gymzaal bij jullie thuis is?
Goed kado dan! Kan hij zn energie kwijt.
Spannend CD, Kevin ook al wennen op school!
Cin, hoe gaat het met je? Kan je alweer je kinderen lekker knuffelen?
Bam, wat leuk dat dat gezegd wordt over je kleine man! Trotse moeder zeker?
Enka, hoe is het met je? Ben je nog druk aan het werk, of is de drukte nu al voorbij, nu alle speelgoedboeken al af zijn?
Mamax, hoe is het met je man? Nog ziek, zwak en misselijk?
woensdag 11 november 2009 om 09:07
Mamax, beterschap voor vent.
Hoe is het met Maxi op school?
Compu, kleine hoofdje was mij op foto's ook nooit opgevallen
Wow, CV een lampion gefrobeld!
En is ze 1 meter? Dan is ze nog altijd groter dan Ceetje qua lengte, dus wat dat betreft niet zo'n heel klein ukkie.
Die winkel van Lobbes ziet er lang niet zo gelikt uit als die van Bam, gaaf ding. Verjaarskado voor Juul?
Jin, leuk idee die gymset voor Oudste, maar denk je niet dat het te gammel is als hij zo wild is?
Amaal, spelen jongens bij jou al echt met Lego? Lijkt me zo'n gepriegel nog om iets te bouwen wat ergens op lijkt. Met andere woorden, jij bent de lul
Hel, jij bent snel van gedachten veranderd mbt Mexicaans gedoetje
Winston Bogarde met Yolanthe
Hoe is het met Maxi op school?
Compu, kleine hoofdje was mij op foto's ook nooit opgevallen
Wow, CV een lampion gefrobeld!
En is ze 1 meter? Dan is ze nog altijd groter dan Ceetje qua lengte, dus wat dat betreft niet zo'n heel klein ukkie.
Die winkel van Lobbes ziet er lang niet zo gelikt uit als die van Bam, gaaf ding. Verjaarskado voor Juul?
Jin, leuk idee die gymset voor Oudste, maar denk je niet dat het te gammel is als hij zo wild is?
Amaal, spelen jongens bij jou al echt met Lego? Lijkt me zo'n gepriegel nog om iets te bouwen wat ergens op lijkt. Met andere woorden, jij bent de lul
Hel, jij bent snel van gedachten veranderd mbt Mexicaans gedoetje
Winston Bogarde met Yolanthe
woensdag 11 november 2009 om 09:11
woensdag 11 november 2009 om 09:12
Morgen moet ik weer wegen bij de sportschool. Ben erg benieuwd. Ben wel erg mn best aan het doen en ga vanavond weer spinnen.
Ben nu in 3 weken 3.3 kilo afgevallen. Best leuk.
Verder is er vanalles op mn werk aan de hand. Er gaan veel wisselingen met het personeel plaats vinden en daar wordt vandaag vanalles over besloten. Best wel spannend dus, want het gaat ook over wie er dan mijn naaste collega gaat worden.
Ik ga eens even wat nuttigs doen.
Ben nu in 3 weken 3.3 kilo afgevallen. Best leuk.
Verder is er vanalles op mn werk aan de hand. Er gaan veel wisselingen met het personeel plaats vinden en daar wordt vandaag vanalles over besloten. Best wel spannend dus, want het gaat ook over wie er dan mijn naaste collega gaat worden.
Ik ga eens even wat nuttigs doen.