Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klinkt erg leuk Hel daar in het durp!
quote:Helenita2 schreef op 11 november 2009 @ 11:13:

Wat een straf Star...
Maar btw met wie is die Yolanthe dan, met een voetballer toch?
Weslie
Owja, Weslie. Nou ja, begint ook met een W. Zat ik er niet heel ver naast toch...

En Renate Verbaan is?

Naja, ik Googel het wel. Misschien. Als ik straks nisk te doen heb. Ofzo.
Waarom wil Julius nou altijd knuffelen als ik keihard aan het werk ben. En als ik niks te doen heb wil hij niet
Stressed is just desserts spelled backwards
Die ligt weer languit op je schoot dus?
Ja, en het past steeds slechter

Hij is Poes D al voorbij in grootte, en hij is nog maar 5 maand *slik*
Als je een propje gooit is 'ie weg, toch?
Hij is heel lief hoor, maar hij heeft niet het licht uitgevonden zeg maar. De andere 2 zijn een stuk slimmer.
quote:Helenita2 schreef op 11 november 2009 @ 11:45:

Als je een propje gooit is 'ie weg, toch?Nee, als hij aandacht wil dan gaat hij niet weg.
Als wij met zijn drietjes boven zijn, dan gaat hij heel hard staan miauwen bij het traphekje. Hij snapt nog steeds niet dat hij via de zoldertrap heel makkelijk erover kan springen, net als de andere 2 doen. Zit hij in een kamer met de deur op een kier, begint hij ook keihard te janken, want hij snapt niet dat hij dat zelf open kan doen met zijn pootje .
Ha ha, ochgos... Nou ja, hij is nog jong, misschien ziet hij het licht nog eens!
Uit de categorie kansloos nu op Telsell: de Snuggie, voor slechts 29,95 te bestellen.... Men, zouden er echt mensen dat kopen???
Hello,

Goed Kokos! Even op zijn tanden bijten na de operatie, maar dan vast helemaal beter. Reageer zijn werk ook een beetje lief?

Star, wat goed van de bv. Was al benieuwd wat Cee zou zeggen, ze vindt het goor dus haha!

Ik heb de oppas op vriendinnetje CG. Contact maken onderling verloopt voor geen cm, dus ik moet 5 uur lang begeleiden. Vermoeiend..

Ben helemaal blij met 167 cm hoor, om misverstanden te voorkomen! Teleurstelling ging over het kleine koppie.
Zo, even terug zitten lezen (ik was wandelen met jongste) en jullie gezellige ge-o-h gezien. Dat Sint Maarten klinkt wel leuk. Hier vorig jaar niks dus ik verwacht dit jaar ook niks. Heb er van andere moeders ook niks over gehoord. Volgend jaar doe ik een dagje Hellus want dat klinkt echt leuk daar in durp! Noteer maar vast in agenda Hel, gezellig
Verwachten ze weinig groei mbt tot koppie Compu? Kan ze niet nog even lekker een groeispurt krijgen?

Ik kan me voorstellen dat 6 mnd wel een erg groot (voornamelijk) cosmetisch verschil wordt en dat je moest slikken.
Oh wat jammer dat het tussen die dames niet loopt. Vermoeiend idd....
Grrrr....vriendinnetje heeft diarree. Lekker dan, ik hoop niet dat ze ons aansteekt. Bah.
Het blijft flink achter en dus te klein Suus. Als je kijkt naar verstandelijk gehandicapten, zie je vaak dat ze een te klein hoofd hebben. Weleens opgevallen?

Goeie nacht man! Heb je poep ruimen graag voor over toch.

Gaat J. gewoon naar kdv momenteel?
Ja, Mr J is weer 2 dagen weg. En dat is maar goed ook, want de opdrachten stromen ineens binnen. Heb net de brochure van Jaguar klaar, moet ik nu meteen al weer een full colour advertentie bedenken voor milieubewuste jeugd en hun leraren (leeftijd 10 tot 12) leuk!!!
En daar kan je dan weer mooi hoge Uggs van scoren

Compu nee, ik ben te weinig van de details denk ik want dat is me dus nog nooit opgevallen en aangezien ik werk in GGZ (waar is de schaamsmiley als je hem nodig hebt???).... Ik wil je niet bedelven onder de hugs :-) dus nu even niet maar ik denk wel veel aan jou en je lieve moppie.
Compu, ik zie het wel eens bij kindjes en mensen met down syndroom, een opvallend klein hoofd. Weet niet waarom het bij CG niet opvalt (mij was het iig ook niet speciaal opgevallen). Misschien door haar gezichtje, of door de verhouding met een peuterlijfje. De vorm van haar hoofdje is ook mooi... Oe, vijf uur entertainen/vrede bewaren is lang. En diarree, juk. Is van je eigen kind al niet feestelijk; van een ander kind is het gewoon vies. Sterkte...

Suus, gezellig, volgend jaar Sint Maarten. Kunnen we wel een meet van maken. Ik wilde het eigenlijk eens met je over je avatar hebben. Vind hem wel mooi maar ook een beetje somber. Past 'ie nog wel bij je huidige gemoedstoestand?

Star, vergeet het bijna, maar Mare laat Ceetje uitgebreid danken voor de gave stickers. Ze is gisteravond (postbode was de weg ws beetje kwijt geraakt...) erg zoet geweest met de glow in the draks (en vanochtend helemaal teleurgesteld dat ze "het niet meer deden" )!
Ik kan je wel dat lieve vogeltje sturen van de geboortekaart van Meetje, die avatar past nu beter bij je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven