Sint Maarten

10-11-2009 20:49 37 berichten
Even voor degene die in de regio wonen waar morgen Sint maarten word gevierd: wat kopen jullie zelf om uit te delen en waar zie je je kind graag mee thuiskomen?

Afgelopen jaren heb ik mini reepjes, taai taai en manderijnen gedaan.

Mandarijnen worden meestal niet gepakt door de kinderen, taai taai is onverpakt dus vinden mensen vaak niet hygienisch en mini reepjes is zo standaard.

Moet het wel zo kunnen kopen want moet morgen werken

Ideeen graag!
Alle reacties Link kopieren
Tot welke leeftijd vinden jullie het kunnen, die kinderen aan de deur????

Mijn 2 dochters gaan ook (9 en 10) maar denk dat die van 10 rare blikken krijgt, is nogal groot voor haar leeftijd en die van 9 nogal 'schattig" klein......

Snap dat ze graag gaat (snoep is lekker) maar toch.....
Met 10 jaar liep ik ook nog vroeger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:moppetoet schreef op 10 november 2009 @ 21:40:

Het grappige vind ik dat Moppekind twee dagen snoept (twee, drie dingen op een dag) en daarna zijn snoeptrommel vergeet. We hebben van de vorige Sintmaarten tot de zomervakantie nog snoep gehad.

Hier wordt op de avond van Sint Maarten gesnoept tot ze niet meer kunnen en de rest gooi ik weg.

Mijn oudste is 11, die loopt morgen ook nog, maar volgend jaar wrsch niet meer. Dan zit ie op de middelbare school.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb voor de kids die hier langs komen gewoon een zak met allerlei verschillende uitdeel snoepjes gehaald. Hebben ze wat te kiezen en this gewoon verpakt.
quote:happymom schreef op 10 november 2009 @ 22:02:

Tot welke leeftijd vinden jullie het kunnen, die kinderen aan de deur????

Mijn 2 dochters gaan ook (9 en 10) maar denk dat die van 10 rare blikken krijgt, is nogal groot voor haar leeftijd en die van 9 nogal 'schattig" klein......

Snap dat ze graag gaat (snoep is lekker) maar toch.....Het hangt er denk ik niet echt vanaf hoe oud ze is, maar meer hoe ze zich "gedraagt" bij de deur. Als ze daar gewoon leuk een liedje staat de zingen (zeker samen met een jonger en kleiner zusje) dan zou er voor mij (als uitdeler zonder kids) niks aan de hand zijn. Gedraagt ze zich echter een beetje "stoer en ongeïnteresseerd" dan zou het voor mij al een ander verhaal zijn.
Ik vind overigens middelbare school ook wel een soort grens. Maar ja..dat zie je niet altijd aan de buitenkant he?
volgens mij lopen kinderen tot en met lagereschool leeftijd. Mijn dochter zit in groep 8 en loopt vanavond voor het laatst.
Later is nu
Ik koop niks. Tegen de tijd dat ik met kind weer thuis ben hopelijk alles al geweest
Wij gaan voor het eerst met onze dochter van 3. Het zijn hooguit 4 of adresjes. Ik heb zelf spetterpret, snoeprolletjes en schatkistjes.

Hier in de buurt krijg je heel snel al mini snickers, mars enzo dat ik het ook wel leuk vindt om iets anders te doen.

Ik hoop dat mijn dochter met een aantal lekkere dingetjes thuis komt die ze zelf ook lekker vindt. Het is niet zo'n snoepkont dus ben benieuwd.
quote:Star schreef op 11 november 2009 @ 11:43:

Ik koop niks. Tegen de tijd dat ik met kind weer thuis ben hopelijk alles al geweest hahaha.... mijn man blijft met onze jongste thuis om het snoep uit te delen.
Ik heb mini Twix en Skittles.

St. Maarten vind ik heel erg leuk.
Hier wordt jammer genoeg geen Sint Maarten gevierd, heb er erg leuke herinneringen aan van vroeger.

Halloween is hier wel gevierd en hoe! Vorig jaar was het voor het eerst en toen was het al aardig druk. Ik had nu dus ruim ingekocht: 2 zakken yoghurtrozijntjes, zo'n enorme Haribo zak met kleine zakjes, 2x Haribo mini beertjes, 2 zakken Red Band met verpakte dropdingen en nog een zak gewone rozijntjes. En geloof het of niet, alles is gewoon opgegaan!

Onverpakt snoep dat m'n zoon mee naar huis kwam, heb ik inderdaad gelijk weggegooid. Niet eens zozeer vanwege de Mexicaanse griep, maar ik vind het gewoon een vies idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven