Good Luck
woensdag 11 november 2009 om 11:49
Als wij met zijn drietjes boven zijn, dan gaat hij heel hard staan miauwen bij het traphekje. Hij snapt nog steeds niet dat hij via de zoldertrap heel makkelijk erover kan springen, net als de andere 2 doen. Zit hij in een kamer met de deur op een kier, begint hij ook keihard te janken, want hij snapt niet dat hij dat zelf open kan doen met zijn pootje .
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 11 november 2009 om 12:38
Hello,
Goed Kokos! Even op zijn tanden bijten na de operatie, maar dan vast helemaal beter. Reageer zijn werk ook een beetje lief?
Star, wat goed van de bv. Was al benieuwd wat Cee zou zeggen, ze vindt het goor dus haha!
Ik heb de oppas op vriendinnetje CG. Contact maken onderling verloopt voor geen cm, dus ik moet 5 uur lang begeleiden. Vermoeiend..
Ben helemaal blij met 167 cm hoor, om misverstanden te voorkomen! Teleurstelling ging over het kleine koppie.
Goed Kokos! Even op zijn tanden bijten na de operatie, maar dan vast helemaal beter. Reageer zijn werk ook een beetje lief?
Star, wat goed van de bv. Was al benieuwd wat Cee zou zeggen, ze vindt het goor dus haha!
Ik heb de oppas op vriendinnetje CG. Contact maken onderling verloopt voor geen cm, dus ik moet 5 uur lang begeleiden. Vermoeiend..
Ben helemaal blij met 167 cm hoor, om misverstanden te voorkomen! Teleurstelling ging over het kleine koppie.
woensdag 11 november 2009 om 12:39
Zo, even terug zitten lezen (ik was wandelen met jongste) en jullie gezellige ge-o-h gezien. Dat Sint Maarten klinkt wel leuk. Hier vorig jaar niks dus ik verwacht dit jaar ook niks. Heb er van andere moeders ook niks over gehoord. Volgend jaar doe ik een dagje Hellus want dat klinkt echt leuk daar in durp! Noteer maar vast in agenda Hel, gezellig
woensdag 11 november 2009 om 12:52
woensdag 11 november 2009 om 12:55
Ja, Mr J is weer 2 dagen weg. En dat is maar goed ook, want de opdrachten stromen ineens binnen. Heb net de brochure van Jaguar klaar, moet ik nu meteen al weer een full colour advertentie bedenken voor milieubewuste jeugd en hun leraren (leeftijd 10 tot 12) leuk!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 11 november 2009 om 13:08
En daar kan je dan weer mooi hoge Uggs van scoren
Compu nee, ik ben te weinig van de details denk ik want dat is me dus nog nooit opgevallen en aangezien ik werk in GGZ (waar is de schaamsmiley als je hem nodig hebt???).... Ik wil je niet bedelven onder de hugs
dus nu even niet maar ik denk wel veel aan jou en je lieve moppie.
Compu nee, ik ben te weinig van de details denk ik want dat is me dus nog nooit opgevallen en aangezien ik werk in GGZ (waar is de schaamsmiley als je hem nodig hebt???).... Ik wil je niet bedelven onder de hugs
woensdag 11 november 2009 om 13:37
Compu, ik zie het wel eens bij kindjes en mensen met down syndroom, een opvallend klein hoofd. Weet niet waarom het bij CG niet opvalt (mij was het iig ook niet speciaal opgevallen). Misschien door haar gezichtje, of door de verhouding met een peuterlijfje. De vorm van haar hoofdje is ook mooi... Oe, vijf uur entertainen/vrede bewaren is lang. En diarree, juk. Is van je eigen kind al niet feestelijk; van een ander kind is het gewoon vies. Sterkte...
Suus, gezellig, volgend jaar Sint Maarten. Kunnen we wel een meet van maken. Ik wilde het eigenlijk eens met je over je avatar hebben. Vind hem wel mooi maar ook een beetje somber. Past 'ie nog wel bij je huidige gemoedstoestand?
Star, vergeet het bijna, maar Mare laat Ceetje uitgebreid danken voor de gave stickers. Ze is gisteravond (postbode was de weg ws beetje kwijt geraakt...) erg zoet geweest met de glow in the draks (en vanochtend helemaal teleurgesteld dat ze "het niet meer deden" )!
Suus, gezellig, volgend jaar Sint Maarten. Kunnen we wel een meet van maken. Ik wilde het eigenlijk eens met je over je avatar hebben. Vind hem wel mooi maar ook een beetje somber. Past 'ie nog wel bij je huidige gemoedstoestand?
Star, vergeet het bijna, maar Mare laat Ceetje uitgebreid danken voor de gave stickers. Ze is gisteravond (postbode was de weg ws beetje kwijt geraakt...) erg zoet geweest met de glow in the draks (en vanochtend helemaal teleurgesteld dat ze "het niet meer deden" )!