3000+ Deel 7 alweer
donderdag 12 november 2009 om 11:05
Nou Zus.. ik heb ook geen overvloed van zelfdiscipline hoor, in tegendeel zelfs! Maar juist daarom hou ik dit wel vol, omdat ik gewoon niet kan smokkelen. Als ik calorieen zou gaan tellen dan zou ik op zeker smokkelen. Nu weet ik precies wat ik wel en niet mag en dat gaat goed. En de motivatie dat er al bijna 2 kilo af is (ook al is het dan maar vocht) werkt ook onwijs goed mee.
donderdag 12 november 2009 om 11:47
He wat goed Bi al twee kilo.. toppie
EN ik huilde niet hoor gister.. was smileys aan het oefenen
Ik heb al lekker gesport.... en nu even tut tijd en dan douchen en echt echt echt strijken... ligt er al van 3 weken terug en mini moet naar haar papa... en er ligt niet veel meer in haar kast
Dusssss geen excuus meer!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 12 november 2009 om 13:52
donderdag 12 november 2009 om 13:55
Nog niet zo best helaas Freak. Ze is wel vannacht naar de wc geweest maar heeft ook overgegeven vannacht en vanochtend. En ze heeft echt nog geen reserves opgebouwd na haar operatie. Ze heeft ook weer geen trek in eten en geen zin om ook maar iets te ondernemen.
Ze zou vanmiddag gaan slapen en me daarna bellen.
Ik hoop maar dat ze wat opknapt doordat ze nu wel naar de wc kan. Zou het kunnen dat ze daar zo misselijk en lamlendig van wordt?
Dinsdag moet ze naar de chirurg en ik ga uiteraard even mee
Ze zou vanmiddag gaan slapen en me daarna bellen.
Ik hoop maar dat ze wat opknapt doordat ze nu wel naar de wc kan. Zou het kunnen dat ze daar zo misselijk en lamlendig van wordt?
Dinsdag moet ze naar de chirurg en ik ga uiteraard even mee