Dr Oetker pizza's in de combi magnetro

09-11-2009 19:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb net 4 kleine pizzaatjes gekocht.. En ik heb echt geprobeerd om ze lekker knapperig te krijgen dmv gebruik van de ovenstand, maar.. nee.. het lukt niet. Wie kan mij helpen?! Wat moet ik doen om een heerlijk krokant korstje bij mn pizza te krijgen?
Uhm op grillstand zetten? Bij mij werken die grote pizzas van Dr Oetker wel samen met mn combi ;) Heb ze er wel gemiddeld 10 minuten langer in dan normaal, misschien een tip? Wel opletten of ze dan niet zwart worden natuurlijk.. Succes! Oh en als t echt niet lukt... 0900-pizza ;)
Heb hetelucht geprobeerd + grill maar er zijn er nu 2 mislukt.. :( Bedankt voor je reactie! Heb uiteindelijk maar pannenkoeken gegeten..
Gewoon zelf je pizza's maken, is echt stukken lekkerder.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
mm nooit geen problemen eigenlijk.

verwarm je wel voor dan?
Ja dat had ik volgens mij wel gedaan!
Die kleintjes kunnen ook in de koekepan. Zo doe ik dat altijd. Wel met deksel erop, en het gas niet te hoog, anders is de onderkant zwart. Als de kaas goed is gesmolten is ie wel klaar.

Eet smakelijk
Bubbelwijn, dat ga ik vanavond eens proberen dan!
Heb heel vaak pizza's klaargemaakt in de combi

Heb je een echte combimag of een met alleen een grillfunctie?

Ik heb er een met speciale stand voor diepvriespizza's,

gaat ie eerst ontdooien an daarna op de ovenstand en grillen voor een knapperig korstje.

Werkt perfect en snel!
Het is een magnetronoven, zoals op de handleiding staat. Ben erachter gekomen dat ik een bruineerbord moet hebben, maar ik zou echt niet weten waar dat ding is?! Is hier een vervanging voor?

Ik kan dus gewoon de 'oven' voorwerwarmen en grillen is ook mogelijk..
ik begrijp niet helemaal wat er moelijk is, maar ik heb een combimagnetron en ik verwamr altijd voor op 200 graden (staa took wel op de pizza) en dan gewoon in de combimagentron, dus gewoon de ovenfuncite gebruiken. gaat altijd goed. Ik ken geen eens een bruineerbord, zou ook niet weten wat dat is.
Nou ik begrijp het blijkbaar niet goed, ik volg de instructies die in het boekje staan en dat geeft dus niet het goede resultaat. Ondanks dat waren mijn pizza's gemaakt in de pan heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven