Bar TOO MUCH * 180 *

17-10-2009 22:00 702 berichten
Ben je geslaagd in je missie, Blues?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt veelbelovend Bloe!

Ik kom even kijken of het zometeen leuk wordt in de Bar. Vind het hoog tijd voor een gezellige donderdagavond waarbij iedereen ineens van de forummoeheid af is.

Maar voor het zover is, ga ik eerst mijn nageslacht opjagen en een hapje eten.

Tot later!
Nou Yette, kom maar op met de mojito's!

Ik begin me bijna schuldig te voelen dat ik hier zo weinig kom.

Met mij gaat alles verder goed behalve een griepje hier en daar, maar ik ben de enige niet.

Jozoon woont nu op zichzelf. Moet er nog erg aan wennen, het is net of ie gewoon uit logeren is. Komt ook omdat al z'n kleren enzo nog gewoon hier zijn want hij is nog druk bezig met opknappen. En ik mag gelukkig z'n was nog doen
Hoi lieve Jo

Je ziet het wel griezelig helder vandaag. Heb voor het eerst sinds augustus of zo mojito's staan maken!
Lekker zeg! Proost meisje.

Ik heb helderziende gaven...........

Hoe is het met je?
Goed hoor. Ben lekker tekeer gegaan de laatste tijd. Zou ook wel goed zijn als ik huishoudelijk eens orde op zaken stelde
Ach dat huishouden......Ben zeker al een half jaar van plan om de ramen te lappen. Schaam me dood als de zon schijnt, maar om de een of andere reden komt het er niet van. Nouja, ik heb gewoon geen zin
Wel lief van die was. Heeft hij ergens gelezen hoe nutteloos moeders met het empty-nest-syndroom zich voelen?
Met ramen lappen kan je het beste wachten tot het lekker weer is. Een graad of 32. Lekker klooien met water.
Zullen we er ook wat bij eten?
Met het empty-nest-syndroom valt het nog wel mee, heb tenslotte nog één kuiken over en in de weekenden een overvol nest met jong grut.

Beer begint alle laatjes open te trekken en alles van tafel te meppen, hij doet echt z'n best dat ik me niet ga vervelen
Lekker zeg!

Ik had toch een idiote week. Ongelofelijk. Soms gaat het leven zo snel. Lag er wakker van. Zie er ook niet uit trouwens. Maar morgen heb ik niks te doen. Kan ik eens bedenken wat het nou allemaal was.
Leuk zo'n Beer! En handig. Je ziet hier tegenwoordig aan alles dat we scharen, koffiemokken, boeken, knikkers en pennen jarenlang alleen maar hebben opgeruimd om te voorkomen dat onze dreumissen en peuters er hele andere gebruiksmogelijkheden aan konden ontdekken. En nu is Miniman een 'grote-basisschooljongen'

Mooie smoes, hè?
Klinkt heftig als je er helemaal wakker van gelegen hebt. Doe je wel een beetje rustig aan en je ziet er prima uit hoor.

(ik ben helderziend weet je nog wel)

Ja, die Miniman op de basisschool. Muk zit sinds vorige week ook op de basisschool. Het gaat allemaal zo vreselijk snel. Ik vond het vroeger altijd zo truttig als mijn moeder dat zei, maar het is wel waar.
Ik bedacht laatst dat het eigenlijk ook raar is om je daarover te verbazen. Over dat het zo snel gaat met kinderen. Andersom kwam ik als puber tot het inzicht dat mensen vanaf hun dertigste toch echt niet meer jong zijn en steeds langzamer gaan. Iets dat ik nu natuurlijk weer ontken.
Rustiger ging even niet Jo, ik had een beerput geopend en in de nasleep gaat veel tijd zitten.
yette wijzigde dit bericht op 12-11-2009 23:08
Reden: censuur
% gewijzigd
Het zal wel nodig geweest zijn dan.

Lieve Yetje maak je niet al te druk. Ik ga nog even tv kijken bij Joman. Tot gauw weer!

Ik zal niet meer zo lang wegblijven
Fijn Het was wel saai zonder jou hoor!

Ik duik mijn bed in. Truste

Zo, ben uitgeslapen...... dus!
Hey Jo, leuk dat je er was
Hey Yet, leuk dat jij er ook was
Hey Mir, heb je m'n kaart wel gekregen?
Hey Winx, knap je lekker op?
Hey Joopperdepoopp, hoe is het met jouw lege nestsyndroom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven