Bar TOO MUCH * 180 *
donderdag 12 november 2009 om 19:56
donderdag 12 november 2009 om 22:03
Nou Yette, kom maar op met de mojito's!
Ik begin me bijna schuldig te voelen dat ik hier zo weinig kom.
Met mij gaat alles verder goed behalve een griepje hier en daar, maar ik ben de enige niet.
Jozoon woont nu op zichzelf. Moet er nog erg aan wennen, het is net of ie gewoon uit logeren is. Komt ook omdat al z'n kleren enzo nog gewoon hier zijn want hij is nog druk bezig met opknappen. En ik mag gelukkig z'n was nog doen
Ik begin me bijna schuldig te voelen dat ik hier zo weinig kom.
Met mij gaat alles verder goed behalve een griepje hier en daar, maar ik ben de enige niet.
Jozoon woont nu op zichzelf. Moet er nog erg aan wennen, het is net of ie gewoon uit logeren is. Komt ook omdat al z'n kleren enzo nog gewoon hier zijn want hij is nog druk bezig met opknappen. En ik mag gelukkig z'n was nog doen
donderdag 12 november 2009 om 22:40
donderdag 12 november 2009 om 22:45
Leuk zo'n Beer! En handig. Je ziet hier tegenwoordig aan alles dat we scharen, koffiemokken, boeken, knikkers en pennen jarenlang alleen maar hebben opgeruimd om te voorkomen dat onze dreumissen en peuters er hele andere gebruiksmogelijkheden aan konden ontdekken. En nu is Miniman een 'grote-basisschooljongen'
Mooie smoes, hè?
Mooie smoes, hè?
donderdag 12 november 2009 om 22:52
Klinkt heftig als je er helemaal wakker van gelegen hebt. Doe je wel een beetje rustig aan en je ziet er prima uit hoor.
(ik ben helderziend weet je nog wel)
Ja, die Miniman op de basisschool. Muk zit sinds vorige week ook op de basisschool. Het gaat allemaal zo vreselijk snel. Ik vond het vroeger altijd zo truttig als mijn moeder dat zei, maar het is wel waar.
(ik ben helderziend weet je nog wel)
Ja, die Miniman op de basisschool. Muk zit sinds vorige week ook op de basisschool. Het gaat allemaal zo vreselijk snel. Ik vond het vroeger altijd zo truttig als mijn moeder dat zei, maar het is wel waar.
donderdag 12 november 2009 om 23:02