Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Wat heftig Mamz

Ook voor Druifje die ik niet ken..
Ploezeke

Je hebt me gelezen in een tijd dat het echt veel slechter ging. Rationeel gezien: er is toen ook geen melding gedaan, of uithuisplaatsing, of wat dan ook. Het is alleen zo eng, al die ogen dichtbij, en afhankelijk zijn van het oordeel van iemand anders.
Mamz, heftig hoor

Rainz, ik heb niet zo'n goed gevoel bij je verhaal op de BH. Let je erop dat voor je ook maar iets doet je contract goed nageplozen is (bel desnoods de bond als er iets onduidelijks in staat)

Ik ga morgen een dagje thuis leren, dan maandag weer naar de zaak, eea voorbereiden voor andere trainingen (er zit zo'n mega gave tussen!!!!) en een planning maken om het voorbereiden daarvan en mijn eigen studie (tje) te combineren.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Geloof in jezelf Mamz. Je bent een sterke vrouw en hebt al zoveel meegemaakt. Je komt er wel. Echt waar
Gold, haal jij morgen bij de thuiszorg gewoon een lamp. Meid, wat loop je te tobben. Goed, het is een uitgave, zo'n 150 euro, maar wat zul je je beter voelen! Een vakantie naar de zon is duurder hoor, prent dat je man maar in

Nu zonder dollen, doe het nou meis. Sommige dingen zijn gewoon nodig. Je gaat toch ook naar de diëtiste om je beter te voelen? Nou, dan dit ook doen.

MissM, heb je nog gebeld?

Boor, die rode draad is idd mooi om je aan vast te houden. Was je meet gezellig?

Mamz, heftig vandaag las ik elders!

Coetje, dus toch meer rust pakken. Albert.nl, enzo gewoon weer doen.

Doet een dikke knuffel aan de rest want die vergeet ik weer

Oh ja, Rainz, hoe is het gegaan?

Mensenkinderen, lekker dagje weer hier. Eerst gewerkt (nieuwe functie, leuk!) en daarna op huisbezoek. Door files te laat bij BSO (wel gebeld), toen stagiaire afgezet, boodschapjes gedaan en koken. Oftewel om 7 uur zat ik eens op mijn kont! Vanavond maar weer op tijd slapen dus
Stik, weer een bladzijde nog niet gelezen. Mocht ik in post hiervoor stomme dingen hebben gezegd, sorry. Ga even blijlezen nu
ik was er weer

het was erg gezellig vanmiddag

mamz het is heftig en moeilijk lijkt me, maar niet opgeven hoor, je bent echt op de hele goede weg
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zie je wel, ik liep achter de feiten aan. Ik ga zo even BH kijken, voor Rainz.

Mamz, nog een

MissM, da's mooi nieuws over de baby

Zoeb, au au, die knie.
Vergeet ik Druif nog helemaal Dikke voor jou!
ow druifje een dikke knuffel voor jouw. Ik las iets te oppervlakkig terug
Mamz Moeilijk hoor.

Druif Wat erg van de poes. Hoe ging het? 't Is nooit een pretje.

Fussie. Stagiere afgezet? 't Is denk ik niet zoals ik het lees. Toch?

Miss M fijn dat de baby is gedraaid. Hoop dat ie zo blijft zitten. Meestal hebben ze op een gegeven moment te weinig plaats om gekke dingen te doen zoals terug draaien. Fijn. Geniet nog even van je laatste weken.

Gold is de lamp ook gearriveerd?

Vanavond een etentje gehad met collega's. Het was erg leuk en erg gezellig en erg veel gelachen. Ons bint zunig geweest.

Ondanks dat heb ik genoten. Het was heerlijk.

Zaterdag ga ik met 2 andere collega's een dagje naar Maastricht.

Wij schrijven even op 2 dagen 7 pagina's vol. Niet gek dat je er af en toe een mist Fussie.

Wordt er nog gebezemd? Weinig lijstjes gevonden. (Hoor wie het zegt),
Helaas. Gisteravond was de baby heel druk, en volgens mij heeft 'ie zich weer teruggedraaid want ik lig weer wakker met pijn
Ik heb weinig bijgelezen, gisteren lang gewerkt, straks zwemmen.

Maar Duifje wat naar! Ik hoop dat het ging.

En Mamz, een heel dikke Heftig hoor.

Wat balen MissM, ik hoop dat baby niet lang meer op zich laat wachten!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogge! Vandaag een ochtendje werken (normaal altijd vrij op vrijdag) dus al vroeg even bij jullie 'op bezoek'

Mamz, wat een hoop heftige maak jij ook mee zeg.. vind het knap hoe je je staande houdt!!

Zoeb, niet fijn die knie, hoop dat je ergens snel(ler) terecht kunt. Als je dan toch onder t mes moet dan maar zo snel mogelijk, toch?

Druifje.. wat ontzettend sneu dat de kat niet is opgeknapt van de behandeling. Het lijkt me zoooo moeilijk.. heel veel sterkte vandaag!!

Van mijn lijstje van gisteren is helemaal niets terechtgekomen. Gisteren heel lang (tot een uur of elf) zitten kletsen met collega's, was erg gezellig maar van opruimen en mensen bellen is het dus niet gekomen.

Ziedaar ook wat eignelijk mijn 'probleem' is (als je dat zo kunt noemen), ik maak heel veel afspraken met mezelf maar hou me er niet aan.. Tja.. dan werkt het dus niet.

En ja.. die herfst/winterblues werkt ook niet mee hoor. Heb normaal al een enorme hekel aan het huishouden maar heb nu al helemaal geen energie en vooral geen zin.

Maar goed, dit weekend lijkt nog niet zo vol te zitten dus.. tijd om weer een beetje orde te scheppen.

Nu meer koffie en werken!!

Daaaaaag!
Mogguh maisjes..

Even uit het blote hoofd:

Druifje, meid, hoe is het?

MissM, da's balen, weer gedraaid..Wat een ondeugend kindje is er bij jullie onderweg zeg!

Fuss, je klinkt erg druk. En dat ben je ook waarschijnlijk.

Even kort over 'de lamp'.:

Mediamarkt was zo druk, een gekkenhuis dus daar is manlief niet binnen gegaan. Wel toen ie thuis kwam meteen een bestelling via internet gedaan, dus lamp is onderweg!

He he, ik voel me meteen al een stuk beter

Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik net bij de diëtiste op de weegschaal heb gestaan, en toen bleek dat er maar weer mooi een pondje af was! voor mezelf!

To do:

Eerst autootje voltanken

Op wenkbrauw-controle + mijn gezicht eens goed onder handen laten nemen

Dan de stad in om een nieuwe bureauagenda voor 2010.

Even de Action in.

bij thuiskomst: Stofzuigen

Tekst leren

Eten maken.
Goedemorgen allemaal!

Boro, ik vind het ook heel erg knap hoe jij het allemaal aanpakt met A. Wat moet het moeilijk en frustrerend zijn om zo'n jochie zo te zien..! Fijn dat jullie steeds meer inzichten krijgen en fijn dat jullie zo goed voor hem zorgen!!

Goldie, heb je de lamp al? Ik ben heel benieuwd hoe je je daarbij voelt!!

Zoeb, balen zeg van je knie! :( Heb je er veel pijn aan?

Rainz, jou lees ik van het weekend even na op de BH!

Mamz, heel erg heftig van die spv-er!!! Ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt! Hoe vind je zelf dat je functioneert?

Druifje, wat verdrietig van je kat zeg..! Hoe was het gister, en hoe voel je je nu?

MissM, sterkte met de pijn!! :( Dattie zich maar snel weer om mag draaien!

Hier een leuk weekend voor de boeg. Nu rennen naar de trein, vanmiddag met mijn nichtje van 2,5 in de trein (leuk!!), en de stad in, en morgen weer naar die ene leuke, lieve en knappe (zo beter Pips? )...

Nu dus opschieten!!!! Fijn weekend!
Goedzo Goldie!!!

En: kom op Gelfling!! You can do it!
MissM, Druif, Mamz

Zoeb, kusje op je knie

Thuis leren begint goed; ik werd om 9:00 uur wakker en zit nu aan de koffie.

En raar gedroomd, heel veel over een broer van me. Die ga ik maar ff sms-en straks, kijken of ie in NL is (hij is internationaal chauffeur) en vragen of hij komt eten.

Lijstje

Vanaf 10:00 uu beginnen met leren.

Eerste 2 hoofdstukken lezen en samenvatten (dat is 40 pagina's, moet lukken toch?)

Beetje aankeutelen met Mr N

Vanavond

Zumba (jippie!!!!!!!!)

Fitness

Eerst nog een bakkie
goedemorgen

vandaag een rustige ochtend, want vanavond oppassen tot morgenmiddag. Heb er zin in

mijn lijstje

- naar de gemeente voor het verlengen van mijn rijbewijs

- op de terug weg langs de naambordjes maker

- opruimen

- tas inpakken

- boodschappen doen voor het oppassen
Moggûh!

Rainz, succes en ik duim voor je!

Gold, mooi!

Gelfling, werkze vandaag!

Hips, leerze!

MissM, wat een dwars kind Hopen dat ie er niet te lang meer mee wacht om naar buiten te komen.

Hizzel, leuke middag! En een fijn weekend!

Ik ga zo druppels vangen en even de stad in. De roze koekepan bevalt zo goed dat ik er nog een bij ga kopen. Of zal ik een aqua- blauwe doen?

Geniet!
Goedemorgen allemaal!

Terug van weggeweest, heb een paar dagen geen tijd gehad en ik had een paar dagen een raar forum... Ik kon niet reageren, dat veld onderaan de pagina was weg...

Gisteren veel gebezemd in huis dus vandaag niet zo veel te doen...

- Eerst nog een bakkie koffie

- Boodschappen voor het weekend doen.

- Was wegwerken.

- Borrelen (want vrijdag en mijn schoonouders komen langs)

Het is een beetje veel om bij te lezen dus iedereen een die em kan gebruiken...

X. Lau
Mogu allemaal!

Net ukkie naar de creche gebracht,hij huilde niet eens!Tssk!:)

Hier is de hulp de badkamer aan het poetsen,verder mag ze nog stofzuigen en dweilen.

Gold,Marjolein is eruit!Hoera!Nu volgende week spannend want het is Kurt of Jeroen die er dan uitmoet.Dennis had immuniteit deze ronde.En Esmeralda wederom geen stemmen.Mistery guest was trouwens de vrouw van Kurt.Hij moest zo huilen,mocht Dennis met haar een middag bij het zwembad doorbrengen met hapjes en drankjes.

Tot zover ER voor Gold!

Voor iedereen een dikke groeps
Goede morgen kindjes .

Vandaag:

* verder met de was ( door drukte 2 dagen stil gelegen en ik wil zondag echt de laatste was in de machine doen, dus wassen maar vandaag *

* routine beneden

* routine boven

* hokken cavia's en hamsters schoonmaken.

voor iedereen .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zo hoofdstuk 1 gelezen. Nu ff ontbijten met Mr N (vers fruit, gekookte eitjes, beschuit) dan hoofdstuk 2 lezen, douchen en dan allebei samenvatten.

Droge taaie saaie kost is het.
mijn lijstje

- naar de gemeente voor het verlengen van mijn rijbewijs correctie afspraak gemaakt, stomme openingstijden

- op de terug weg langs de naambordjes maker

- opruimen

- tas inpakken

- boodschappen doen voor het oppassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven