de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
Ik denk dat ze wel open heeft gedaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zeker goed dat je gelijk je man hebt gebeld!
gelukkig komt haar man naar huis
een keer is genoeg.....alsnog wel blij dat je man onderweg is chocoladereep.....
Ehm ja, dit is wel gevalletje soap, inclusief cliffhanger...

Ontzettend vervelend en WAT EEN SUKKEL is die buurman van je. Wel fantasierijk

En dit soort dingen altijd vertellen aan je man, voordat onverwachts de pleuris uitbreekt. Dan staan jullie tenminste aan dezelfde kant.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Maar Mal, dan zal het de buurman wel niet geweest zijn... (Toch??)
Ik weet niet of ik de buren nu wel aan de eettafel wil hebben vanavond, na dit verhaal.
Pff, nu het even stil blijft heb ik gelijk hele taferelen in mijn hoofd waarbij buurman choco bespringt, of buurvrouw haar komt opzoeken, of buurman en man in gevecht zijn...
...
Plieieiezzzz haal ons uit de spanning! Ik móet vandaag een presentatie afmaken, maar dat schiet zo niet op natuurlijk!
Denk dat het de buurman is.

Die is zich natuurlijk rot geschrokken van de afwijzing en wil zich nu gaan indekken. Chocoreep vertelt hem vast dat hij weg moet gaan omdat haar man onderweg is....

Denk ik zomaar even..

Anders is haar man wel heel snel thuis.... toch??
DTEEZ!
Oeeeeeeee.........f5f5 ja, pfff
Wat zijn mannen toch soms ongelofelijke stomme hufters ook.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
het was m hij deed heel walgelijk alsof we wat hebben en ik nu ga doen alsof er niks is..hij zij dat ie benieuwd is wat mn man er van vindt.hebgezegd dat ie gek is en op moet rotten en at ie et zelf straks mn man kan vertellen..sorry voor de spelfouten mara dat is de zenuwen
manlief sleutels vergeten?

Ik had die engerd wel zo in zijn lip gebeten...hahahaha
Pfff, wat een verhaal, zeg!

Ik denk ook dat het de buurman is die z'n gedrag recht wil praten voordat de pleuris uitbreekt.
Jees choco. Hoelang duurt het voor je man er is?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 13 november 2009 @ 12:36:

[...]

Nee. Mr N's zus zit nogal in de knoei, dit kan ze er ff niet bij hebben.

Maar hij doet het nooit meer, daar ben ik van overtuigd. Ben heel duidelijk geweest, geloof me.Hoe ben je duidelijk geweest? Een gesprek met jou en mr. Nilson en hem of jij tegen je zwager? Of?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Nou ja, die is echt gestoord! Ik zou niet meer opendoen als ik jou was.

Komt je man er al aan?
Zo dan, die heeft last van doorgebrande kabeltjes hoor!
AAAA! Wat een k*****kop! hoe komt ie daar nou weer bij! Zichzelf indekken zeker..loser.
Ooh Choco, wat vervelend! Dus de buurman heeft opeens bedacht dat iets Heel Bijzonders is tussen jullie?

Heeft ie hiervoor al eens met je geflirt oid?

Denk je dat ie onder invloed is van het één of ander? (Al is het daar wel een beetje vroeg voor...)
Huuuuu wat een engerd, lees ik het nu goed dat hij van mening is dat er wel iets tussen jullie is? Rare kwast
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 12:31:

shit de bel!![edit door moderator]
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 13-11-2009 12:45
Reden: trollhunting
% gewijzigd
Wat heeft die zich nou toch allemaal in zijn hoofd gehaald?? Heel goed dat je je man hebt ingelicht, want je buurman leeft niet helemaal in dezelfde werkelijkheid zeg maar... Straks gaat hij nog vertellen dat jij het ook wilde enz... Waanideeën
...
oh jee pas toch maar op wat je je man verteld, laat je man eerst wat afkoelen of neem hem ergens mee naar toe (zeg dat je even het huis uit wilt), straks wordt je man zo kwaad dat 'ie de buurman lens slaat en dan heeft je man het natuurlijk weer gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven