de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 12:23:

als ik het tegen me man vertel komt het echt nooit meer goed tussen hun het IS en WAS al niet goed tussen hun, anders deed de buurman dit zijn buurman (buum / vriend / hele goede kluskennis / jouw man) dit niet aan.
DTEEZ!
Misschien reageer ik nu een beetje overdreven, maar ik denk dat het wel een goed idee is dat TO eerst iemand vertelt wat er zojuist is gebeurd, voordat ze nog eens bij hem langsgaat. Niet om het een of ander, maar deze buurman lijkt me niet echt het redelijke type.
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 12:25:

Hij kwam binnen en keek me zo walgelijk week aan van..eindelijk en sloeg direct zn armen om me heen om me te zoenen op mn mond..Heeft hij ooit eerder met je geflirt, zo naar je gekeken, etc? Of is dit echt helemaal nieuw voor je??
DTEEZ!
Gatverdamme..... "sla em!" (niet letterlijk advies wel figuurlijk)
Ik heb mn man gebeld....en heb het gezegd..hij zij ik kom nu naar huis schat..doe de deur niet meer voor hem open en hing toen op....

ik hoop dat ik hier goed aan gedaan heb..
Ach, die viespeuk zat vast te wachten tot jij vrij thuis was en jouw man en zijn vrouw naar het werk waren ofzo.... pakte meteen zijn kans.
Ow jee. Als het straks maar niet bij Hart van Nederland is dan, ofzo.
Heel goed van je Choco..

Ik denk dat jou man vooral bezorgd is om jou en daarom meteen naar huis komt.
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 12:27:

Ik heb mn man gebeld....en heb het gezegd..hij zij ik kom nu naar huis schat..doe de deur niet meer voor hem open en hing toen op....

ik hoop dat ik hier goed aan gedaan heb..Dan ben je in ieder geval niet alleen thuis..... en je man weet ook hoe je bent.... en dat buurman misschien zich de pestpokke schrikt....nah dat ben jij ook.
Jij hebt er goed aan gedaan door je man te bellen chocoladereep. Anders kan je buurman nog rare verhalen gaan verzinnen over jou en dat jij het ook wilde ofzo. Nu is je man snel op de hoogte en ik zou me niet druk maken over hun relatie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoi choco, wat een malloot! Ik zou inderdaad mijn man wel op de hoogte stellen, wie weet wat die mafkees nog meer in zn hoofd haalt of wat voor ideeën hij nog meer krijgt. Ruzie tussen buum en man is knudde, maar zoals meerdere mensen al gezegd hebben kan t maar beter de wereld uit zijn, anders wordt jij straks raar aangekeken....
Oe, mosterd! Met pitjes!
jesus wat een verhaal!

ik heb het even gelezen..

hou ons op de hoogte..

hoop voor je buurman dat jouw man hem heel houdt..

:S
Wel aan je man vertellen. Dit is het probleem van de buurman, niet van jou. Als je dit gaat verzwijgen loop je grote kans op een vertrouwensbreuk met je man. Zou jij het fijn vinden als het omgekeerd was, en je wist niks? Dus als je buurvrouw ooit je man heeft besprongen, maar omdat hij niks heeft verteld, zit jij daar nog elke dag thee te drinken?

Dat zou je toch ook afschuwelijk vinden? Wachten tot je man thuiskomt, en dan meteen vertellen. Ik zou hem er niet voor op zijn werk bellen, daar wordt het drama alleen maar groter van.

Maar wel vertellen!
Ik denk dat je hier wel goed aan hebt gedaan. Wat als het een vreemde man op straat was geweest? Dan had je het toch ook verteld.

Leg in ieder geval de honkbalknuppel even op een verborgen plek.
DTEEZ!
shit de bel!!
quote:grijs74 schreef op 13 november 2009 @ 12:23:

Ik zou het in dit geval zelfs geheel normaal vinden als mijn man naar de buurman zou gaan. Het is toch ook niet normaal wat hij gedaan heeft??Ik denk dat mijn man niet zo vriendelijk zou zijn als zoiets bij mij gebeurde.
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 12:31:

shit de bel!!Niet opendoen!
Senf!

En veel sterkte met de komende toestanden, chocoreep!
Oho Delphicat, het is drama nu!
DTEEZ!
Nee, buurman niet meer opendoen.
Meid wat zal jij geschrokken zijn. Ik ken het, had begin dit jaar een handtastelijke zwager. Natuurlijk heb ik het Mr N verteld.

Die is overigens geen verhaal gaan halen, maar de relatie is wel bekoeld zeg maar.

Vanwege het feit dat zijn zus nogal in de knoei zit laten we het rusten.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gatver ik zou het er zeker met mijn man over hebben hoor! Wat een goorlap, stel je voor dat hij dit vaker doet, ook bij jonge meiden die niets durven te zeggen en het laten gebeuren!!

Laat het maar lekker uitlekken... aan jou ligt het niet, jij bent geen gek mens... maar hij!
GOD

Ik vind me dit toch spannend...

WIE IS HET???
DTEEZ!
F5 F5 F5

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven