de buurman wil meer!!
vrijdag 13 november 2009 om 12:07
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...
We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.
Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.
Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.
In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.
Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.
Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.
In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
vrijdag 13 november 2009 om 12:26
vrijdag 13 november 2009 om 12:26
vrijdag 13 november 2009 om 12:27
vrijdag 13 november 2009 om 12:29
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 12:27:
Ik heb mn man gebeld....en heb het gezegd..hij zij ik kom nu naar huis schat..doe de deur niet meer voor hem open en hing toen op....
ik hoop dat ik hier goed aan gedaan heb..Dan ben je in ieder geval niet alleen thuis..... en je man weet ook hoe je bent.... en dat buurman misschien zich de pestpokke schrikt....nah dat ben jij ook.
Ik heb mn man gebeld....en heb het gezegd..hij zij ik kom nu naar huis schat..doe de deur niet meer voor hem open en hing toen op....
ik hoop dat ik hier goed aan gedaan heb..Dan ben je in ieder geval niet alleen thuis..... en je man weet ook hoe je bent.... en dat buurman misschien zich de pestpokke schrikt....nah dat ben jij ook.
vrijdag 13 november 2009 om 12:29
vrijdag 13 november 2009 om 12:30
Hoi choco, wat een malloot! Ik zou inderdaad mijn man wel op de hoogte stellen, wie weet wat die mafkees nog meer in zn hoofd haalt of wat voor ideeën hij nog meer krijgt. Ruzie tussen buum en man is knudde, maar zoals meerdere mensen al gezegd hebben kan t maar beter de wereld uit zijn, anders wordt jij straks raar aangekeken....
vrijdag 13 november 2009 om 12:30
Wel aan je man vertellen. Dit is het probleem van de buurman, niet van jou. Als je dit gaat verzwijgen loop je grote kans op een vertrouwensbreuk met je man. Zou jij het fijn vinden als het omgekeerd was, en je wist niks? Dus als je buurvrouw ooit je man heeft besprongen, maar omdat hij niks heeft verteld, zit jij daar nog elke dag thee te drinken?
Dat zou je toch ook afschuwelijk vinden? Wachten tot je man thuiskomt, en dan meteen vertellen. Ik zou hem er niet voor op zijn werk bellen, daar wordt het drama alleen maar groter van.
Maar wel vertellen!
Dat zou je toch ook afschuwelijk vinden? Wachten tot je man thuiskomt, en dan meteen vertellen. Ik zou hem er niet voor op zijn werk bellen, daar wordt het drama alleen maar groter van.
Maar wel vertellen!
vrijdag 13 november 2009 om 12:31
quote:grijs74 schreef op 13 november 2009 @ 12:23:
Ik zou het in dit geval zelfs geheel normaal vinden als mijn man naar de buurman zou gaan. Het is toch ook niet normaal wat hij gedaan heeft??Ik denk dat mijn man niet zo vriendelijk zou zijn als zoiets bij mij gebeurde.
Ik zou het in dit geval zelfs geheel normaal vinden als mijn man naar de buurman zou gaan. Het is toch ook niet normaal wat hij gedaan heeft??Ik denk dat mijn man niet zo vriendelijk zou zijn als zoiets bij mij gebeurde.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 13 november 2009 om 12:32
Meid wat zal jij geschrokken zijn. Ik ken het, had begin dit jaar een handtastelijke zwager. Natuurlijk heb ik het Mr N verteld.
Die is overigens geen verhaal gaan halen, maar de relatie is wel bekoeld zeg maar.
Vanwege het feit dat zijn zus nogal in de knoei zit laten we het rusten.
Die is overigens geen verhaal gaan halen, maar de relatie is wel bekoeld zeg maar.
Vanwege het feit dat zijn zus nogal in de knoei zit laten we het rusten.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 13 november 2009 om 12:32