de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
Eens en voor altijd duidelijk maken er niet van gediend te zijn en dat je bij een volgende aanstalten tot fysiek contact aangifte zal doen.
Eens en voor altijd duidelijk maken er niet van gediend te zijn en dat je bij een volgende aanstalten tot fysiek contact aangifte zal doen.
Oh chocoladereep, wat naar!

Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent en dat je jezelf afvraagt waarom je dit niet zag aankomen. Probeer het voor nu even van je af te laten glijden. Maak jezelf in geen geval wijs dat je hier zelf iets aan uitgelokt hebt!

Grote vraag is natuurlijk... of en hoe vertel je het je man en de buurvrouw... misschien moet je heel even afwachten of de buurman zelf nog gaat proberen om uitleg te geven en excuses aan te bieden later vandaag.

Voor nu een dikke knuffel.... bah wat naar zoiets!
*oops*
Jezus te paard, dat zal je overkomen!

Vanavond eens met je vriend overleggen hoe of wat.

Succes, neem een chocoladereep!
DTEEZ!
quote:domnaiefmutsje schreef op 13 november 2009 @ 12:09:

Eens en voor altijd duidelijk maken er niet van gediend te zijn en dat je bij een volgende aanstalten tot fysiek contact aangifte zal doen.En dat het liefst in bijzijn van zijn vrouw. Doet ie het nooit weer. En ik zou het er zeker met je man overhebben. Dit valt bij mij in de categorie ongewenste intimiteiten.
Mijn man ga ik het echt niet vertellen..die doet hem wat..en we wonen naast elkaar!! Ik weet niet of hij het hier bij laat.
Jemig das niet niets..

Ik vond al dat ik een erg opdringerige oudere buurman (was toen ook huismeester) had.

Die trouwens wel door woningbouw en politie op het matje geroepen is, bleek bij meerdere meiden dit gedrag te flikken.

Hoe je nu het beste kan reageren weet ik niet..

Denk bespreken met je vriend en voor nu proberen te relaxen.

Kweet het.. das makkelijker gezegd dan gedaan..
Ooh, Choco, ik denk niet dat dit iets is wat je voor je man moet verzwijgen...
quote:Djoels schreef op 13 november 2009 @ 12:13:

Succes, neem een chocoladereep!

Dat dacht de buurman waarschijnlijk ook.

Niet leuk, lijkt me, chocoladereep. Maak hem maar goed duidelijk dat je hier niet op zit te wachten.
Ik zou het dus niet geheim houden voor jouw man.

Dalijk komt het ooit ter sprake en als je man erachter komt dat jij het verzwegen heb, zijn de poppen misschien helemaal aan het dansen. Jij hebt niets te verbergen, laat dit in godsnaam niet tussen jou en je man in staan. Want jij zal voortaan minder gezellig naar de buren gaan, en wat ga je dan doen, smoesjes verzinnen voor je man?

De buurman is heel dom geweest, heel erg dom. Daar kan hij spijt van hebben of niet, maar hij heeft een probleem. Zorg niet dat dit jouw probleem wordt.
DTEEZ!
Is dat niet gewoon de Vinex verveling?
Ik zou die buren iig negeren totdat je weet hoe je dit moet aanpakken. Hem, in ieder geval.

Kun je een reden bedenken waarom je de buurman niet meer wilt zien, die je man wel aanneemt, maar waar hij niet meteen DIT achter zoekt.

Als je weet dat je man er furieus om zal zijn is het misschien beter dat hij niet het echte verhaal kent.
Nog even voor het beeld..

Jij doet de deur open, hij komt binnen en begint je te zoenen? In de zin van zoenen op je wang, zoenen op je mond, tongzoenen? Heeft hij zijn armen om je heen geslagen, of had je hem toen al weer buiten gesmeten?

Heb je eerder gemerkt dat hij wel eens met je flirtte? Of komt het echt als donderslag bij heldere hemel?

Wat een gedoe zeg, vind het heel naar voor je.
DTEEZ!
Lekker lullig voor zijn vrouw ook....
Ik sluit me geheel en al aan bij Djoels, kijk er voor uit dat niet jij de gebeten hond wordt! Als je niet eerlijk bent en het komt toch op de een of andere manier uit, zou het maar zo kunnen zijn dat buurman er een of andere draai aan geeft en dat iedereen scheef naar jou gaat kijken! Eerlijk zijn hoor! Ook zal maak je je zorgen dat je vriend verhaal gaat halen, dat is dan maar zo.
Heeft de man van TO niet álle redenen om furieus te zijn? Ik vind van wel. Hij vertrouwt zijn buurman en ziet hem als goede buur naar ik zo lees en achter zijn rug om wil hij even zijn vrouw pakken. De man van TO heeft álle recht om te weten wat een lamzwans de buurman is.
DTEEZ!
Choco, eens met Artemis, dit is inderdaad echt niet iets om achter te houden, omgekeerd zou jij het ook willen weten, toch?

Wat een engerd zeg! En sneu voor zijn vrouw/vriendin (en voor jou!!!!) Eerlijk gezegd zou ik hier zelf niets meer over tegen hem zeggen, door hem weg te duwen en de deur in zijn gezicht te gooien heb je denk ik wel een redelijk duidelijke boodschap afgegeven. Mocht iets dergelijks nog eens voorkomen, dan is het alleen maar goed als je vriend weet wat er speelt. Poeh. Sterkte!
haha geen vinex wijk...als ik het tegen me man vertel komt het echt nooit meer goed tussen hun en zal de spanning voortaan om te snijden zijn...ik denk dat ik straks bij hem aan ga bellen

niet bij hem naar binnen ga maar aan de deur mn zegje ga doen..
WTF inderdaad. Hij probeert je direkt te zoenen? Wat is dat nou? Als hij nou netjes naar binnen kwam en tijdens de koffie jou de liefde verklaart, ok... Maar dit is toch te gek?

Ik snap dat je je man niet wil vertellen wat er is gebeurd maar je moet je toch wel afvragen of je buurman het hierbij gaat laten.
Ik zou zoiets nooit voor mijn man verbergen. Sterker nog, hij was de eerste geweest die ik had gebeld, in plaats van eerst een forum te raadplegen.
Ik zou het in dit geval zelfs geheel normaal vinden als mijn man naar de buurman zou gaan. Het is toch ook niet normaal wat hij gedaan heeft??
Jeempie wat zal je geschrokken zijn meid, en ben je niet boos???

Luister een ding is duidelijk jij wil dit niet. Als je kan , word heel boos op die man, het liefst nu gelijk.... grijp em an zijn jasje en maak hem heel duidelijk dat hij met zijn achterlijke gedrag jou helemaal pissed-off heeft gemaakt.

Dan vertel je wel aan jeman wat er is gebeurd, jij kan hier niets aan doen en jij hebt de buurman ook al "geregeld".

Sjoh je zal staan te trillen op je benen, wat een mafketel.....
Hij kwam binnen en keek me zo walgelijk week aan van..eindelijk en sloeg direct zn armen om me heen om me te zoenen op mn mond..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven