is hij vreemdgegaan
vrijdag 13 november 2009 om 12:04
hij ontkent alles. dat hij daar is geweest en zeker over dat bed, hij zegt dat hij haar eeen hele tijd al niet heeft gezien dat liegt hij dus waarom stuurt ze dat smsje dan, en een smsje ervoor met haar adres? Dus denk dat er wel iets in haar bed gebeurd is anders stuur je zo iets niet van het is weer schoon, ja of zij is een viezerik.
vrijdag 13 november 2009 om 12:06
OK, dus het zit zo
- Jullie hebben een relatie.
- Jij vertrouwt hem niet.
- Jij leest in zijn telefoon, een berichtje met haar adres en een berichtje, dat haar bed weer lekker schoon is.
- Hij beweert dat hij haar al heel lang niet gezien heeft. En dat hij daar niet geweest is.
Klopt het zo Kelly?
Advies: eruit trappen. Hij gaat vreemd en hij liegt.
- Jij leest in zijn telefoon, een berichtje met haar adres en een berichtje, dat haar bed weer lekker schoon is.
- Hij beweert dat hij haar al heel lang niet gezien heeft. En dat hij daar niet geweest is.
Klopt het zo Kelly?
Advies: eruit trappen. Hij gaat vreemd en hij liegt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
vrijdag 13 november 2009 om 12:08
Nou Kelly dat lijkt me wel duidelijk... als het idd een of ander stomme samenloop van wattanook zou zijn zou hij er met in jouw oren een of ander belachelijk verhaal komen. Nu zegt hij geen contact te hebben gehad..... waarom dan die sms?
Wat rot voor je meid, dat liegen en bedriegen, wat ga je nu doen?
Wat rot voor je meid, dat liegen en bedriegen, wat ga je nu doen?

vrijdag 13 november 2009 om 12:17
quote:kellly schreef op 13 november 2009 @ 12:04:
hij ontkent alles. dat hij daar is geweest en zeker over dat bed, hij zegt dat hij haar eeen hele tijd al niet heeft gezien dat liegt hij dus waarom stuurt ze dat smsje dan, en een smsje ervoor met haar adres? Dus denk dat er wel iets in haar bed gebeurd is anders stuur je zo iets niet van het is weer schoon, ja of zij is een viezerik.
Klaar ben je Kel.
Verloren zaak meisje, niet vertrouwen is kiling voor je relatie.
Je zult er je redenen voor hebben hem niet te vertrouwen en dan houdt het eigenlijk op, denk je niet?
Klaar ben je Kel.
Verloren zaak meisje, niet vertrouwen is kiling voor je relatie.
Je zult er je redenen voor hebben hem niet te vertrouwen en dan houdt het eigenlijk op, denk je niet?
vrijdag 13 november 2009 om 12:28
vrijdag 13 november 2009 om 13:35
quote:champagne30 schreef op 13 november 2009 @ 12:28:
ik vind het wel raar dat je na het sexen een berichtje stuurt ' met mijn bed is weer schoon" dat vind ik ook stom hoor. Kan ik me dan were bijna niet voorstellen.
Maar als je hem niet vetrouwt dan komt dat waarschijnlijk ook ergens vandaan en wel raar dat ze haar adres mailt. En dat hij liNou ja eigenlijk niet. Ze hebben blijkbaar haar hele bed volgeknoeid en nu is het weer schoon. Als zij hem haar adres mailt, en vervolgens zoiets stuurt en hij zegt dat hij haar in geen tijden gezien heeft: Ja, hij liegt, en JA, hij heeft met haar in bed gelegen. (Is toch makkelijker reageren als een topic wat duidelijker wordt.)
ik vind het wel raar dat je na het sexen een berichtje stuurt ' met mijn bed is weer schoon" dat vind ik ook stom hoor. Kan ik me dan were bijna niet voorstellen.
Maar als je hem niet vetrouwt dan komt dat waarschijnlijk ook ergens vandaan en wel raar dat ze haar adres mailt. En dat hij liNou ja eigenlijk niet. Ze hebben blijkbaar haar hele bed volgeknoeid en nu is het weer schoon. Als zij hem haar adres mailt, en vervolgens zoiets stuurt en hij zegt dat hij haar in geen tijden gezien heeft: Ja, hij liegt, en JA, hij heeft met haar in bed gelegen. (Is toch makkelijker reageren als een topic wat duidelijker wordt.)
vrijdag 13 november 2009 om 13:40
quote:EvyBlissy schreef op 13 november 2009 @ 12:06:
OK, dus het zit zo
Klopt het zo Kelly?
Advies: eruit trappen. Hij gaat vreemd en hij liegt.Klopt precies! ga hem ook eruit gooien hij liegt!
OK, dus het zit zo
Klopt het zo Kelly?
Advies: eruit trappen. Hij gaat vreemd en hij liegt.Klopt precies! ga hem ook eruit gooien hij liegt!
vrijdag 13 november 2009 om 20:28
zondag 15 november 2009 om 16:45
Er stond toch in dat ene smsje ook iets van : Het was een gezellige avond ? En dan zegt hij vervolgens dat hij haar al heeeel lang niet gezien heeft ?? Opzouten zeg ik. Of hij vertelt wat er precies aan de hand was met die smsjes en dat bed, of anders gewoon opzouten... Zo'n leugenaar heb je niks aan Kelly !