verliefd op een ander

13-11-2009 22:07 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal

ik en mijn vriend hebben nu 2,5 jaar een relatie ..

we hebben samen ook een zoontje van 17 maanden

nou is het zo,dat mijn vriend elke dag blow ,alleen maar naar zijn vrienden gaat, en helemaal geen tijd heeft voor mij en ons zoontje..

het enige waar ik goed voor ben is om te zorgen dat het huis aan kant is en dat zijn eten optijd op tafel sta..

voor dat ik mijn vriend leerde kennen ,leerde ik een paar maanden daarvoor een andere jongen kennen , en daar is het toen niks mee geworden maar heb altijd contact gehouden met hem ..

en sinds 2 maanden begin ik steeds meer voor die andere jongen te voelen ..

maar ik weet gewoon niet wat ik nou moet doen..

hoe het nou gaat met mijn vriend ben ik gewoon niet gelukkig

we hadden afspraken gemaakt over het blowe en het weggaan naar vrienden...maar hij heeft er gewoon schijt aan ..

als hij blow op een dag dat we afgesproken hadden dat hij het niet zou doen en ik zeg er wat van , dan is het van ja en als ik zin heb in een jointje dan rook ik die gewoon ..

ik weet gewoon niet meer wat ik er mee aan moet , nou helemaal niet meer omdat ik die andere jongen steeds leuker begin te vinden ,,

ik hoop dat jullie het een beetje snappen en zou graag jullie meningen willen horen
ik heb nooit geen andere topics geplaatst maar goed bespaar de moeite om te reageren ik ga opzoek naar een ander topic waar de mensen wel fatsoenlijk kunnen reageren fijne avond allemaal
Dahaag!
quote:angelaaa schreef op 13 november 2009 @ 22:47:

ik heb nooit geen andere topics geplaatst maar goed bespaar de moeite om te reageren ik ga opzoek naar een ander topic waar de mensen wel fatsoenlijk kunnen reageren fijne avond allemaal

Dan zou ik je vriend maar een draai om z'n oren geven, dat hij van jouw login af moet blijven en lekker zelf een nick aan moet maken als hij hier wil forummen.

Of je andere persoonlijkheid tot de orde roepen.

Of zelf wat minder blowen.

Maar dat andere topic is echt van jou, niet zo flauw doen.
Iets anders
quote:Chardonnay schreef op 13 november 2009 @ 22:39:

[...]

Lieverd, ik mis je op het topic van Elske.Elske, WTF is Elske? Ik kan niet alles bijhouden, Char, enlighten me..
Een van de eerste 5 topics op deze pijler. TO is Elske.
Angelaaa, ik vind je dom.

Je bent een paar maanden samen, wordt zwanger en binnen 2,5 jaar ben je verliefd op een ander en zeik je over je vriend.

Ben dan ook zo groot om eerst je relatie te verbreken als het niet meer werkt en bezig te gaan met allereerst je kind en jezelf. Daarna kun je eventueel verder gaan kijken voor een toekomstige partner. Het is namelijk niet verstandig alles zoals jij doet in sneltreinvaart samen te voegen.
Ik hoop dat de Angel die de nick Angelaaa tweemaal heeft uitgegeven ontslagen wordt. Schande!

Tot ziens.
Aaaangeelaaaa, lullig dat we je betrapt hebben, maar niet zo slim dat je je niet eerst hebt verdiept in hoe een forum werkt voordat je een profiel aanmaakt en dan maar lukraak topics opent
Dag mevrouw merkel
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-07-2010 21:55
Reden: privacy
% gewijzigd
I did not have sexual relations with that woman, miss Lewinsky
Meds
quote:Chardonnay schreef op 13 november 2009 @ 22:49:

Een van de eerste 5 topics op deze pijler. TO is Elske.Dat zijn wel heel veel pagina's...pffff
Wij van de DSB bank zijn niet failliet gegaan... we zijn kapot gemaakt!!!!
quote:Charlotte69 schreef op 13 november 2009 @ 23:01:

[...]

Dat zijn wel heel veel pagina's...pffffLaat ook maar zitten Ik geef je nog wel een samenvatting
quote:meds schreef op 13 november 2009 @ 23:01:

Wij van de DSB bank zijn niet failliet gegaan... we zijn kapot gemaakt!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven