Bar TOO MUCH * 180 *
vrijdag 13 november 2009 om 09:57
vrijdag 13 november 2009 om 10:32
Mogge, koffie ( veel graag ), heb me kats verslapen, jongste zoon ook, dus hebben we een "dagje vrij genomen" .
Poetsadres en school zijn niet blij, maar jammer dan.
Hela, mijn missie is bijna voltooid.
Vanmiddag de achterstallige huur pinnen en een halve maand vooruit, kunnen ze me niets meer maken! Moet dan ook wel heel raar lopen wil ik de sleutel van het huisje niet krijgen....
Poetsadres en school zijn niet blij, maar jammer dan.
Hela, mijn missie is bijna voltooid.
Vanmiddag de achterstallige huur pinnen en een halve maand vooruit, kunnen ze me niets meer maken! Moet dan ook wel heel raar lopen wil ik de sleutel van het huisje niet krijgen....
vrijdag 13 november 2009 om 12:42
quote:Helaholalalala schreef op 13 november 2009 @ 09:50:
Hey Winx, knap je lekker op?
't gaat beter. Net bij huisarts geweest en die was blij dat de bloeddruk geen AEX van een paar jaar geleden meer was.
Nog een aanpassing van de meds, formulier voor bloed, afspraak gemaakt, 4 dwergen van de AH gekregen en toen stond ik weer buiten.
We zijn op de goede weg.
En je knie alweer genezen?
Bloes fijn dat het goed gaat komen met je huis!!!
Hey Winx, knap je lekker op?
't gaat beter. Net bij huisarts geweest en die was blij dat de bloeddruk geen AEX van een paar jaar geleden meer was.
Nog een aanpassing van de meds, formulier voor bloed, afspraak gemaakt, 4 dwergen van de AH gekregen en toen stond ik weer buiten.
We zijn op de goede weg.
En je knie alweer genezen?
Bloes fijn dat het goed gaat komen met je huis!!!
vrijdag 13 november 2009 om 18:52
vrijdag 13 november 2009 om 23:00
Ik heb idd. de zon gezien! Niet veel, niet vaak, maar zo nu en dan was het droog en warempel, Bluesy heeft met zoontje even van de herfst genoten! Even geen muizenissen, even nog genieten van deze woonomgeving. Niet dat ik dat gedaan had, maar vandaag dus wel. Gewoon een dag met een gouwen randje, door een paar kleine simpele mooie dingetjes.....
vrijdag 13 november 2009 om 23:31