Gezondheid alle pijlers

Pijn in hand arm en vingers.

14-11-2009 20:18 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 weken heb ik pijn in mijn rechter arm hand en vingers. heel soms trekt het ook door naar mijn schouder/nek.

Het is een rare zeurende pijn die binnenin zit en als ik bijv zoals nu last heb van mijn vingers heb ik het later in mijn arm en is de pijn in mijn vingers weer weg en zo gaat het heen en weer van vingers naar arm naar hand naar (kan) nek. Volgende week ga ik naar de dokter hiervoor want dit is echt niet fijn en de pijn zit ook nog eens aan de rechterkant. ( Ik ben rechts). Wie herkent dit?
als ik veel achter de computer heb gezeten ja.

Gaat dan ook gepaard met tintelingen in de schouders en nek.

Misschien zit er een zenuw beneld bij je? Heb je iemand in de buurt die je rug/schouders even lekker los kan masseren?
Kan er inderdaad op duiden dat er iets bekneld zit in je nek/schouder, maar zou ook carpaaltunnelsyndroom kunnen zijn. Klachten lijken soms erg op elkaar.. Of nog iets heel anders... Laat je in ieder geval goed onderzoeken, en laat je niet zomaar met een kluitje het riet in sturen!

P.S. CTS onstaat o.a. door het vasthouden van vocht als gevolg van zwangerschappen/overgang/.......
IK herken het. Ik heb RSI.

Zit je veel aan de computer? Werk je veel met de muis?

Meer tussendoor iets anders gaan doen. Tevens ontspanningsoefeningen proberen, rek en strekoefeningen voor arm en schouder. Staan vast wel op internet.

En succes
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven