Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zondag 15 november 2009 om 02:46
Zoveel zie je niet van d'r hoor, er staan zoveel bodyguards omheen! Lijkt me niet eens leuk stappen voor haar!
Anyways,
Ik nok hem af, morgen om half 8 op de trein naar A'dam, een vriendin uit New York komt me opzoeken dus dat is helemaal leuk. Maar wel een kort nachtje zo langzamerhand...6.30 op!
Fijne avond nog allemaal!
Anyways,
Ik nok hem af, morgen om half 8 op de trein naar A'dam, een vriendin uit New York komt me opzoeken dus dat is helemaal leuk. Maar wel een kort nachtje zo langzamerhand...6.30 op!
Fijne avond nog allemaal!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 15 november 2009 om 02:50
quote:La Vie en Rose schreef op 15 november 2009 @ 02:49:
Have you ever.... als in 'doen durven of waarheid' ?
Truste Bladoor. Veel plezier morgen!!Twee vriendinnen spreken vrijwel alleen Engels, daarom was het in het Engels. Er wordt een vraag gesteld die altijd begint met "Have you ever..." en zo ja, dan neem je een slokje. Deze vragen gaan uiteindelijk over seks voor het overgrote deel.
Have you ever.... als in 'doen durven of waarheid' ?
Truste Bladoor. Veel plezier morgen!!Twee vriendinnen spreken vrijwel alleen Engels, daarom was het in het Engels. Er wordt een vraag gesteld die altijd begint met "Have you ever..." en zo ja, dan neem je een slokje. Deze vragen gaan uiteindelijk over seks voor het overgrote deel.
zondag 15 november 2009 om 03:07
www.spelmagazijn.nl/nl/spelmag/blackbox.html
Is ook erg leuk. Geen sexvragen, maar je kan er wel enorm mee lachen of de grootste ruzie krijgen. Je moet het wel spelen met mensen die je goed kent.
Is ook erg leuk. Geen sexvragen, maar je kan er wel enorm mee lachen of de grootste ruzie krijgen. Je moet het wel spelen met mensen die je goed kent.