HompeltjePompeltje word iPig
zondag 15 november 2009 om 13:55
Slechts 3 weken aan het forummen en nu al een naamswijziging.
Om de verwarring er lekker in te houden.
Ik zag zoveel creatieve dingen mbt avatars en namen. En ik merkte dat ik ook graag creatief met mijn avatars wilde zijn. Met HompeltjePompeltje kon ik dus helemaal niets. Na wikken en wegen toch besloten onder een andere naam door te gaan namelijk iPig.
HompeltjePompeltje zal dus niet meer posten. iPig daarentegen weer volop!
Om de verwarring er lekker in te houden.
Ik zag zoveel creatieve dingen mbt avatars en namen. En ik merkte dat ik ook graag creatief met mijn avatars wilde zijn. Met HompeltjePompeltje kon ik dus helemaal niets. Na wikken en wegen toch besloten onder een andere naam door te gaan namelijk iPig.
HompeltjePompeltje zal dus niet meer posten. iPig daarentegen weer volop!

zondag 15 november 2009 om 14:10

zondag 15 november 2009 om 14:12
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 november 2009 @ 14:08:
Ik lees 'm als internet-varkentje. Tsja... of ik mezelf nou als varkentje zou betitelen, maar als jij daar niet ongelukkig van wordt
Nee joh, ik werk sinds kort op een boerderij een ochtend in de week. En sjeemp wat zijn die beesten geweldig! Zo grappig!
Voel me er totaal niet ongelukkig bij.
Wist trouwens niet dat de echte iPig bestond. maar leuk is ie wel.
Ik lees 'm als internet-varkentje. Tsja... of ik mezelf nou als varkentje zou betitelen, maar als jij daar niet ongelukkig van wordt
Nee joh, ik werk sinds kort op een boerderij een ochtend in de week. En sjeemp wat zijn die beesten geweldig! Zo grappig!
Voel me er totaal niet ongelukkig bij.
Wist trouwens niet dat de echte iPig bestond. maar leuk is ie wel.
zondag 15 november 2009 om 15:28
quote:La Vie en Rose schreef op 15 november 2009 @ 15:25:
Ik vond Hompeltje en de avatar die daarbij hoorde, veel leuker.
Sorry..
En welke ga je nemen als Sinterklaas voorbij is dan?
Tja, ook de avatar van hompeltje is elke keer maar weer zoeken geweest. Want wat past nou bij hompeltjepompeltje. Ik ben er nooit helemaal tevreden mee geweest (met de naam wel hoor, maar niet met wat ik er verder mee kon)
Welke avatar ik na sinterklaas neem ? Ik denk een kerst variant. En dan... iets van een varkentje vermoed ik
Ik vond Hompeltje en de avatar die daarbij hoorde, veel leuker.
Sorry..
En welke ga je nemen als Sinterklaas voorbij is dan?
Tja, ook de avatar van hompeltje is elke keer maar weer zoeken geweest. Want wat past nou bij hompeltjepompeltje. Ik ben er nooit helemaal tevreden mee geweest (met de naam wel hoor, maar niet met wat ik er verder mee kon)
Welke avatar ik na sinterklaas neem ? Ik denk een kerst variant. En dan... iets van een varkentje vermoed ik