HompeltjePompeltje word iPig
zondag 15 november 2009 om 13:55
Slechts 3 weken aan het forummen en nu al een naamswijziging.
Om de verwarring er lekker in te houden.
Ik zag zoveel creatieve dingen mbt avatars en namen. En ik merkte dat ik ook graag creatief met mijn avatars wilde zijn. Met HompeltjePompeltje kon ik dus helemaal niets. Na wikken en wegen toch besloten onder een andere naam door te gaan namelijk iPig.
HompeltjePompeltje zal dus niet meer posten. iPig daarentegen weer volop!
Om de verwarring er lekker in te houden.
Ik zag zoveel creatieve dingen mbt avatars en namen. En ik merkte dat ik ook graag creatief met mijn avatars wilde zijn. Met HompeltjePompeltje kon ik dus helemaal niets. Na wikken en wegen toch besloten onder een andere naam door te gaan namelijk iPig.
HompeltjePompeltje zal dus niet meer posten. iPig daarentegen weer volop!
zondag 15 november 2009 om 17:05
quote:qwertu schreef op 15 november 2009 @ 16:58:
Dat bedoel ik. En qwerty was al bezet dus... Ohw, dan zou ik al afhaken. Wil geen nick die lijkt op die van een ander op het forum. Maar om eerlijk te zijn heb ik qwertY nog niet voorbij zien komen de afgelopen 3 weken dat ik hier forum. Misschien een ex-forummer of een die alleen maar mee leest ?
Dat bedoel ik. En qwerty was al bezet dus... Ohw, dan zou ik al afhaken. Wil geen nick die lijkt op die van een ander op het forum. Maar om eerlijk te zijn heb ik qwertY nog niet voorbij zien komen de afgelopen 3 weken dat ik hier forum. Misschien een ex-forummer of een die alleen maar mee leest ?
zondag 15 november 2009 om 17:29
zondag 15 november 2009 om 17:30
zondag 15 november 2009 om 18:16
Ik ben nog veel fantasielozer hoor. Qwerty was al bezet in de mIrc chatbox waar ik zo'n 100 jaar geleden mijn tijd zat te verdoen. Ik was naarstig op zoek naar een nieuwe naam, want op Jaquelien kreeg ik binnen 2 minuten zo'n 30 privéchats met Italiaanse mannen. Nu ben ik best dol op Italiaanse mannen hoor, maar 30 in 2 minuten was me een beetje te gortig. Ik wilde dus op stel en sprong een zo neutraal mogelijke en vooral geslachtloze nieuwe nickname.
Sindsdien heet ik op internet Qwertu dus. Nooit anders geheten. Ik ben niet alleen totaal fantasieloos, maar ook nog eens volslagen conservatief.
Sindsdien heet ik op internet Qwertu dus. Nooit anders geheten. Ik ben niet alleen totaal fantasieloos, maar ook nog eens volslagen conservatief.
zondag 15 november 2009 om 18:23
quote:qwertu schreef op 15 november 2009 @ 18:16:
Ik ben nog veel fantasielozer hoor. Qwerty was al bezet in de mIrc chatbox waar ik zo'n 100 jaar geleden mijn tijd zat te verdoen. Ik was naarstig op zoek naar een nieuwe naam, want op Jaquelien kreeg ik binnen 2 minuten zo'n 30 privéchats met Italiaanse mannen. Nu ben ik best dol op Italiaanse mannen hoor, maar 30 in 2 minuten was me een beetje te gortig. Ik wilde dus op stel en sprong een zo neutraal mogelijke en vooral geslachtloze nieuwe nickname.
Sindsdien heet ik op internet Qwertu dus. Nooit anders geheten. Ik ben niet alleen totaal fantasieloos, maar ook nog eens volslagen conservatief. Nou ja, je hebt in elk geval een lekker kontje uitgezocht. da's prettig om naar te kijken.
Sindsdien heet ik op internet Qwertu dus. Nooit anders geheten. Ik ben niet alleen totaal fantasieloos, maar ook nog eens volslagen conservatief. Nou ja, je hebt in elk geval een lekker kontje uitgezocht. da's prettig om naar te kijken.
zondag 15 november 2009 om 18:45
zondag 15 november 2009 om 18:59
quote:floor72 schreef op 15 november 2009 @ 18:40:
Kun je niet gewoon HompeltjePompeltje blijven met deze avater?
Ik vind de oude nick en deze avater leuk!Die oude nick heb ik natuurlijk ook niet gekozen omdat ik hem zo vreselijk vond. Maar goed, zoals gezegd... ben nogal van het knutselen en voelde me gewoon beperkt met hompeltjepompeltje.
Kun je niet gewoon HompeltjePompeltje blijven met deze avater?
Ik vind de oude nick en deze avater leuk!Die oude nick heb ik natuurlijk ook niet gekozen omdat ik hem zo vreselijk vond. Maar goed, zoals gezegd... ben nogal van het knutselen en voelde me gewoon beperkt met hompeltjepompeltje.
zondag 15 november 2009 om 19:04
zondag 15 november 2009 om 19:04
zondag 15 november 2009 om 19:05
zondag 15 november 2009 om 19:07
quote:iPig schreef op 15 november 2009 @ 18:59:
[...]
Die oude nick heb ik natuurlijk ook niet gekozen omdat ik hem zo vreselijk vond. Maar goed, zoals gezegd... ben nogal van het knutselen en voelde me gewoon beperkt met hompeltjepompeltje.Ja maar een hompeltjepompeltje is een fantasierijk iets. Kun je echt veel kanten mee op. Een Ipig blijft een pig. Ik wil gewoon HP
[...]
Die oude nick heb ik natuurlijk ook niet gekozen omdat ik hem zo vreselijk vond. Maar goed, zoals gezegd... ben nogal van het knutselen en voelde me gewoon beperkt met hompeltjepompeltje.Ja maar een hompeltjepompeltje is een fantasierijk iets. Kun je echt veel kanten mee op. Een Ipig blijft een pig. Ik wil gewoon HP

zondag 15 november 2009 om 19:12
zondag 15 november 2009 om 19:20
quote:floor72 schreef op 15 november 2009 @ 19:03:
Niemand weet wat een Hompeltjepompeltje is. Dat zou mij juist inspireren.
Als iemand dan vraagt; 'wat is dat jouw avater?'
Zeg jij;
'Zucht.... een Hompeltjepompeltje natuurlijk! Kom je uit de provincie ofzo?'
Weet je waar HompeltjePompeltje vandaan komt ?
Uit mijn kinderdagverblijf periode (ja, als stagaire niet als beeb).
Hompeltje en Pompeltje
Die klommen op een berg
Hompeltje was een kaboutertje
en Pompeltje een dwerg,
Ze klommen tot Booooooven in het topje.
En daar schudden ze met hun kopje.
Toen zijn ze in de berg gekropen.
En niemand heeft ze nog zien lopen.
(fluisterend) Ze sliepen daar zachtjes op 1 oor.
Sssssssst.... ik geloof dat ik ze hoor.
(keihard roepen) WAKKER WORRRRDEEEEEN !!!!!!
De kinderen vonden het geweldig, ik ook ! hihi.
Niemand weet wat een Hompeltjepompeltje is. Dat zou mij juist inspireren.
Als iemand dan vraagt; 'wat is dat jouw avater?'
Zeg jij;
'Zucht.... een Hompeltjepompeltje natuurlijk! Kom je uit de provincie ofzo?'
Weet je waar HompeltjePompeltje vandaan komt ?
Uit mijn kinderdagverblijf periode (ja, als stagaire niet als beeb).
Hompeltje en Pompeltje
Die klommen op een berg
Hompeltje was een kaboutertje
en Pompeltje een dwerg,
Ze klommen tot Booooooven in het topje.
En daar schudden ze met hun kopje.
Toen zijn ze in de berg gekropen.
En niemand heeft ze nog zien lopen.
(fluisterend) Ze sliepen daar zachtjes op 1 oor.
Sssssssst.... ik geloof dat ik ze hoor.
(keihard roepen) WAKKER WORRRRDEEEEEN !!!!!!
De kinderen vonden het geweldig, ik ook ! hihi.