Bezemtopic deel 5 alweer
zondag 15 november 2009 om 20:04
Wij hebben het grootste deel van ons lijstje afgewikkeld, het enige wat nog rest is Boer zoekt Vrouw kijken
Wij hebben het zo druk dat wij blij zijn dat wij geen Sint-perikelen hebben, maar dat zal volgend jaar ook wel anders zijn want dan is Ixsje natuurlijk helemaal onder de indruk van die vent in zijn jurk. Zou hij nou net als die Schotten en die kilten er niets........laat maar, ik wil het niet weten.
En een verzoek: zullen wij nu eens ophouden over die haren van Zoeb, ik krijg die beelden niet van mijn netvlies
Wij hebben het zo druk dat wij blij zijn dat wij geen Sint-perikelen hebben, maar dat zal volgend jaar ook wel anders zijn want dan is Ixsje natuurlijk helemaal onder de indruk van die vent in zijn jurk. Zou hij nou net als die Schotten en die kilten er niets........laat maar, ik wil het niet weten.
En een verzoek: zullen wij nu eens ophouden over die haren van Zoeb, ik krijg die beelden niet van mijn netvlies
zondag 15 november 2009 om 20:50
Ik zal die haren niet meer scheren. Tenminste niet met manliefs scheerapparaat. Geen flauw idee dat ze dan hard worden. Nooit gehoord. Dat pincetje met lampje vind ik wel een goed idee. En anders maar harsen.
En nu hebben we het er niet meer over. Kan H_M ze tenminste vergeten. Hoewel, lieve schat (Jonna vergeef het me) je hoeft je er trouwens niets meer bij voor te stellen want nu zit er gewoon niets meer.
En nu hebben we het er niet meer over. Kan H_M ze tenminste vergeten. Hoewel, lieve schat (Jonna vergeef het me) je hoeft je er trouwens niets meer bij voor te stellen want nu zit er gewoon niets meer.
zondag 15 november 2009 om 21:35
Coebergh, in Princenhage, vijf minuutjes lopen van hiervandaan dus. Zou leuk zijn als jij daar ook bent volgende week zondag.
Ik heb hem ingefluisterd dat 'er heel veel mensen zijn die zeggen dat Sinterklaas niet bestaat' en hij zei 'Ja, weet ik', met zo'n gebaar van 'waar maak je je druk om'.
Op dit moment maak ik me weer druk om Oudste's huiswerk. Ik ben duidelijk de enige
Zennnnnnnt zichzelf naar eigen huiswerk, de afwas.
Ik heb hem ingefluisterd dat 'er heel veel mensen zijn die zeggen dat Sinterklaas niet bestaat' en hij zei 'Ja, weet ik', met zo'n gebaar van 'waar maak je je druk om'.
Op dit moment maak ik me weer druk om Oudste's huiswerk. Ik ben duidelijk de enige

zondag 15 november 2009 om 21:52
Ik denk niet dat jij wilt weten welke beelden ik voor mij zag, Zoeb.....ik wil het zelf niet eens meer weten. Maar het had weinig met baarden te maken, en vanaf vandaag wil ik een paar weken alleen nog aan de gezichtsbeharing van de Sint denken. En daarna aan die van de Kerstman. Of ik scheer mijzelf gewoon een maandje niet, kijken of dat helpt en of Jonna daar blij van wordt.
Wij zijn vorige week en vandaag druk geweest met de website van Jonna en de opdrachten stromen nu binnen. Zij zat vanavond letterlijk te stuiteren omdat zij het druk gaat krijgen.
Het wordt zo langzamerhand weer bedtijd want ik mag morgen weer rond een uur of 6 de snelweg op, dus welterusten allemaal.
Wij zijn vorige week en vandaag druk geweest met de website van Jonna en de opdrachten stromen nu binnen. Zij zat vanavond letterlijk te stuiteren omdat zij het druk gaat krijgen.
Het wordt zo langzamerhand weer bedtijd want ik mag morgen weer rond een uur of 6 de snelweg op, dus welterusten allemaal.
zondag 15 november 2009 om 22:21
zondag 15 november 2009 om 22:45
Hello! Nog even voor t slapen gaan een berichtje. Heb eerst even bijgelezen en gelachen.. dat haren-verhaal
MissM, ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren joh.. vind het gewoon helemaal spannend!!
Mijn vrijdagochtendje werken duurde door wat crisis op het werk opeens tot half 7 s'avonds. Was een heftige dag maar had er wel een goed gevoel over dus dat was lekker. Verder best een druk weekend, weer een hoop mensen opgezocht en bijgekletst, leuk maar wel een beetje veel. Net lekker So you think you can dance gekeken en nu... lekker slapen! Ik hoop dat het lukt want ben een beetje druk in mn hoofd...
Trusten voor straks allemaal!
MissM, ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren joh.. vind het gewoon helemaal spannend!!
Mijn vrijdagochtendje werken duurde door wat crisis op het werk opeens tot half 7 s'avonds. Was een heftige dag maar had er wel een goed gevoel over dus dat was lekker. Verder best een druk weekend, weer een hoop mensen opgezocht en bijgekletst, leuk maar wel een beetje veel. Net lekker So you think you can dance gekeken en nu... lekker slapen! Ik hoop dat het lukt want ben een beetje druk in mn hoofd...
Trusten voor straks allemaal!
maandag 16 november 2009 om 07:06
Oh Gelfling we zouden het niet meer over die haren hebben. H-M krijgt er trauma's van.
Goeiemmorgen allemaal.
Bijna klaar om te gaan werken. Blugh, ik heb zo slecht geslapen dat ik mijn wekker wel een keer of 5 uit heb geduwd. Maar helaas. De plicht roept.
MissM heeft de Chinees gewerkt? Hoe is 't nu? Zit de kleine ukkepuk nog steeds in de weg? Kun je net als toen bij Yamuna zorgen voor realtime nieuws tijdens de bevalling. Zou wel spannend zijn. Hoewel ik me dan weer niet kan voorstellen dat je daar dan aan denkt.
Goeiemmorgen allemaal.
Bijna klaar om te gaan werken. Blugh, ik heb zo slecht geslapen dat ik mijn wekker wel een keer of 5 uit heb geduwd. Maar helaas. De plicht roept.
MissM heeft de Chinees gewerkt? Hoe is 't nu? Zit de kleine ukkepuk nog steeds in de weg? Kun je net als toen bij Yamuna zorgen voor realtime nieuws tijdens de bevalling. Zou wel spannend zijn. Hoewel ik me dan weer niet kan voorstellen dat je daar dan aan denkt.
maandag 16 november 2009 om 07:11
Mogguh. Wat heb ik allejezusslecht geslapen zeg. Pfff, rond 1 uur eruit voor een kop thee, terug naar bed, 3 uur, nog wakker. En om half 4 schrik ik echt letterlijk wakker, stijf rechtop in bed omdat MrN met een hoop lawaai de slaapkamer binnenkomt. Fijn joh als dan om 630 de wekker gaat.
En als hij dan nog eens gaat liggen mopperen omdat mijn wekker 3 keer afgaat, grrrrrrrrrr.
En als hij dan nog eens gaat liggen mopperen omdat mijn wekker 3 keer afgaat, grrrrrrrrrr.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 16 november 2009 om 07:29
quote:zusenzo schreef op 15 november 2009 @ 13:30:
Goedemorgen!!
:
Vaatwasser uitruimen
Alle verdiepingen stofzuigen en dweilen
Toiletten soppen
Badkamer soppen
Bed op maken
1 wasje vouwen
5 overhemden strijken
rotzooitjes opruimen
stoffen
en vast nog meer.....
Dit heb ik allemaal al gedaan dus vandaag wordt een keuvel dagje.
Gisteren was man met de kinderen weg dus ik greep mijn kansen.
Goedemorgen!!
:
Vaatwasser uitruimen
Alle verdiepingen stofzuigen en dweilen
Toiletten soppen
Badkamer soppen
Bed op maken
1 wasje vouwen
5 overhemden strijken
rotzooitjes opruimen
stoffen
en vast nog meer.....
Dit heb ik allemaal al gedaan dus vandaag wordt een keuvel dagje.
Gisteren was man met de kinderen weg dus ik greep mijn kansen.

maandag 16 november 2009 om 07:46
Wat mij betreft kunnen Chinees en seks van het lijstje van mogelijke bevallingsopwekkers.
Niet dat ik veel geslapen heb, tussen de buikpijn, rugpijn en aanvallen van maagzuur door.
Maar ik geloof dat iedereen zo'n beetje slecht geslapen heeft vannacht.
Allemaal alvast een fijne dag toegewenst!
Oh, Zoeb, ik denk niet dat dat live verslag er gaat komen. James krijgt in ieder geval een telefoonverbod, die is iedereen aan het beloven dat 'ie ze onmiddelijk zal bellen als er nieuws is. Ik had zelf meer in gedachten om de eerste paar dagen alleen naaste familie te ontvangen...
Niet dat ik veel geslapen heb, tussen de buikpijn, rugpijn en aanvallen van maagzuur door.
Maar ik geloof dat iedereen zo'n beetje slecht geslapen heeft vannacht.
Allemaal alvast een fijne dag toegewenst!
Oh, Zoeb, ik denk niet dat dat live verslag er gaat komen. James krijgt in ieder geval een telefoonverbod, die is iedereen aan het beloven dat 'ie ze onmiddelijk zal bellen als er nieuws is. Ik had zelf meer in gedachten om de eerste paar dagen alleen naaste familie te ontvangen...
maandag 16 november 2009 om 07:54

maandag 16 november 2009 om 07:59
Mogu meisjes,jongen en bijna bezemerd!
MissM,dat had ik me bij eerste ook voorgenomen maar ik was zo apetrots dat ik haar aan iedereen wilde laten zien.Bij 2e kwam de aanloop pas na 3 dagen en dat was wel heel prettig om de eerste dagen samen door te brengen.
Ik ga even zorgen dat die apen hier gevoed en gewassen de deur uit kunnen...
Fijne dag allemaal!!
MissM,dat had ik me bij eerste ook voorgenomen maar ik was zo apetrots dat ik haar aan iedereen wilde laten zien.Bij 2e kwam de aanloop pas na 3 dagen en dat was wel heel prettig om de eerste dagen samen door te brengen.
Ik ga even zorgen dat die apen hier gevoed en gewassen de deur uit kunnen...
Fijne dag allemaal!!
maandag 16 november 2009 om 08:10
Herkenbaar Coebergh
Toen tut geboren was, had ik 1 uur na de ks een zh-kamer vol met familie en vrienden. Heel fijn, maar achteraf stortte ik echt in.
Toen terror geboren werd, ook al een ks, hebben we bewust niemand in het zh uitgenodigd ( kinderen en opa en oma uitgezonderd ) en zijn we pas toen ik thuis was de kaarten gaan versturen.
Toen tut geboren was, had ik 1 uur na de ks een zh-kamer vol met familie en vrienden. Heel fijn, maar achteraf stortte ik echt in.
Toen terror geboren werd, ook al een ks, hebben we bewust niemand in het zh uitgenodigd ( kinderen en opa en oma uitgezonderd ) en zijn we pas toen ik thuis was de kaarten gaan versturen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 16 november 2009 om 08:30
Groot gelijk Miss M. Lekker genieten van de ukkepuk en alleen diegene erbij die je echt wilt. Vooral de 1e dagen samen krijg je nooit meer terug.
Ben nu op mijn werk. Ik wilde om 8 uur beginnen, maar bleef hangen achter een tractor met een aardappelrooimachien. (Denk ik tenminste) En daar heb ik tien minturen achter gehangen. Ik was dus wel net voor 8 uur op mijn werk maar mijn pc was pas na achten opgestart. Ik was dus te laat. Nou ja eigenlijk ook weer niet, want ik mag nog steeds zelf weten hoe laat ik begin, maar toch vond ik dit zeer vervelend.
Ben dus om 8.15u begonnen.
Ben nu op mijn werk. Ik wilde om 8 uur beginnen, maar bleef hangen achter een tractor met een aardappelrooimachien. (Denk ik tenminste) En daar heb ik tien minturen achter gehangen. Ik was dus wel net voor 8 uur op mijn werk maar mijn pc was pas na achten opgestart. Ik was dus te laat. Nou ja eigenlijk ook weer niet, want ik mag nog steeds zelf weten hoe laat ik begin, maar toch vond ik dit zeer vervelend.
Ben dus om 8.15u begonnen.
maandag 16 november 2009 om 08:53
quote:Zoebie schreef op 16 november 2009 @ 07:06:
Oh Gelfling we zouden het niet meer over die haren hebben. H-M krijgt er trauma's van.
Goeiemmorgen allemaal.
HM wil vast weten dat ik hier las 'de pincet roept'
Goeiemorgen.
Ben enorm druk in mijn hoofd, in combinatie met drukke kinderen betekende dat vanochtend dus toch weer schreeuwen. Nog een geluk dat ik niet hard kan schreeuwen omdat ik hees ben.
Vandaag:
Een hele hoop me-time
Paar telefoontjes plegen voor clienten
Afwas van drie weken (dat kan niet, zoveel spullen heb ik niet, maar het ziet er wel zo uit)
Een wasje
Een wandeling
Benedenverdieping aan kant
Instorten
Kinderen van BSO naar muziekles
Goeiemmorgen allemaal.
HM wil vast weten dat ik hier las 'de pincet roept'
Goeiemorgen.
Ben enorm druk in mijn hoofd, in combinatie met drukke kinderen betekende dat vanochtend dus toch weer schreeuwen. Nog een geluk dat ik niet hard kan schreeuwen omdat ik hees ben.
Vandaag:
Een hele hoop me-time
Paar telefoontjes plegen voor clienten
Afwas van drie weken (dat kan niet, zoveel spullen heb ik niet, maar het ziet er wel zo uit)
Een wasje
Een wandeling
Benedenverdieping aan kant
Instorten
Kinderen van BSO naar muziekles