Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Oeps...sorry....

Maccen: Een plaatselijk verschijnsel dat bestaat uit....speuren naar een grote paal met een grote gele M. Stoppen, in een lange rij gaan staan wachten tot een schoolverlater je verveelt vraagt wat je wilt hebben en vervolgens een medium ***menu met milkshake bestellen, dan goed controleren of je alles krijgt wat je wilt (inclusief rietjes, servetjes en 4! frites-saus) en vervolgens al knoeiend proberen het vette spul naar binnen te werken.

Wij eten de hele week gezond, roken niet meer, doen aan hardlopen en andere lichamelijke activiteiten....maar zondag is Mac-dag.
O hahahahahahaa zo maccen

Geniet er van!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ok Maccen, ik dacht een of andere game.

Ik heb in die klote regen gelopen, nu ben ik weer lekker fris en fruitig en het is droog.

Goed idee dat topic HotPip.

Mijn pa moet, waarschijnlijk dit jaar, onder het mes.

Hij krijgt nieuwe aderen in beide benen en andere toestanden dus ik wil mijn ma voor die tijd aan albert.nl hebben.

Maar het is me een digibeet.............
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Happy_Me schreef op 15 november 2009 @ 09:40:

Trouwens Zoeb, hoe ziet dat eruit: k*tharen in je gezicht? Ik probeer mij daar nu al een paar minuten een beeld bij te vormen, maar het wordt steeds vreemder...... en ik koffie tegen mijn beeldscherm. Je moet hier nog echt uit gaan kijken met die mannen erbij.

Blijkbaar was het de meissies nog niet opgevallen.

Wat een rot weer is het. Mijn kan ik wel vergeten. Ik heb het maar op zolder gehangen en wat in de droger kon, in de droger.
Nikki ik maar denken wat is dan weer albert.nl? Maar natuurlijk de appie.
Er hangen bij mij nog maar wat kleine dingetjes aan het lijntje, de rest is weggevouwen. Heerlijk, als je opeens zo'n efficiënte bui hebt

Nu onder GV het ondergoed en de sokken uitzoeken
Is het bij jullie al weer droog dan? Hier regent het nog steeds.

We willen hardlopen, maar het regent!!
Ook hier regent het nog steeds en het ziet er naar uit dat het voorlopig ook niet gaat stoppen. Maar ook wij zijn echte bikkels, net als Nikki & Sportman, en gaan nu dus hardlopen. Benieuwd of wij daarna ook fris en fruitig zijn.
Ow...ik hoor net dat ik een bikkel ben.....
De spanning stijgt hier... Sinterklaas kan ieder moment aankomen!
Oeh, ik hoor de muziek al!
Hij is er!

Zo, en als ze nu met alle herrie de stad in gaan kan ik nog even een dutje doen.

Wel eerst even poes p. uit bed verwijderen, die houdt niet zo van dit soort muziek en ligt met de pootjes over de oren onder de dekens
Mogguh maisjes En menneke...

Een beetje brak , maar wel voldaan na een hele leuke dag.

Bierproeffestval in de stad, dus lekker veel bier geproefd en de inhuldiging van de nieuwe Prins Carnaval en alle toestanden die daarbij horen gevierd.

Straks met de club naar een toneelvoorstelling van de 'concurentie'.

Net een kwartiertje lamp gedaan, al had ik vandaag niet het gevoel dat ik het nodig had.

Er schijnt hier ook alweer een lekker zonnetje, dus helemaal goed

Ik moest ook wel een beetje grinniken om die k*tharen in je gezicht Zoeb..

Pas je wel uit met een scheerapparaat? Muts! Koop liever een goeie pincet bij het Kruidvat, desnoods met een lichtje, die zijn erg handig en helemaal niet duur.

Seks wil ook wel eens een handje helpen MissM!

Ladies en Gentelman, fijne dag en gegroet! Alaaf X3.!
Het bewijs is dus onomstotelijk geleverd: Jonna is een bikkel....of is de vrouwelijke vorm bikkela/bikkeles?

MissM: Ik dacht bij het lezen van de eerste post dat er iets begonnen was....maar het ging dus echt om Sinterklaas en niet om het cadeautje...

En nu ontbijten en het lijstje verder afwerken.......veel plezier allemaal!
Jemig MissM, ik kreeg een hartverzakking van je 'hij is er', dacht in eerste instantie dat je de baby bedoelde.

GL, doen ze bij jullie ook aan carnaval dan? Nooit geweten.

Net brunch achter de kiezen, nu weer druk aan het niksen
Mogguh

Ik heb ook geen verstand van harsen, wel van k*tharen in het gezicht

Hier schijnt het zonnetje Wil dat graag zo houden zodat ik er met Muis op uit kan als de twee groten bij de harmonie een jaarfeestje hebben.

Zoebie, je kunt inderdaad een ander Pietje uitnodigen! Ik heb jouw voorstel wel aan Middelste gedaan, maar hij wilde een optocht lopen en niet in een verenigingsgebouw.

Waar ben ik aan begonnen by the way? Het jong gelooft nog rotsvast in Sinterklaas. Heb hem vandaag gevraagd wat hij zich erbij voorstelde en hij dacht dus een zaal in te komen waar alle Pieten en Sinterklaas al op hem zouden wachten en dat 'ie dan geholpen zou worden bij het verkleden en schminken. Ik heb hem maar snel uitgelegd van de hulppieten en de hulpsinterklaas. Hoop dat er tijdens zo'n schminksessie niet al te veel grappen en grollen over Sinterklaas over tafel gaan, zo wel dan heeft hij nog wat voorbereiding nodig. Hij hoopt wel dat de echte Sinterklaas toevallig tijd heeft om in zijn dorp te komen
Goedemorgen!!

Lekker uitgeslapen hier, man is weg met de kinderen dus ik ga:

Vaatwasser uitruimen

Alle verdiepingen stofzuigen en dweilen

Toiletten soppen

Badkamer soppen

Bed op maken

1 wasje vouwen

5 overhemden strijken

rotzooitjes opruimen

stoffen

en vast nog meer.....
Nou moet ik opeens gaan douchen.... Broer komt, gezellig!!!
Oh ik had wel in de gaten dat MissM Sinterklaas bedoelde. Vanwege de eerdere post. Maar die poes zie ik dan weer helemaal voor me, zo half onder het dekbed met de pootjes in ijn oren. Kon er geen plaatje bij vinden, maar deze komt er wel dichtbij.

Oei Mamz hoe ga je dat oplossen met een Pietje die nog in Sint gelooft. Lijkt me moeilijk. Ik heb dus een ander kind erg blij gemaakt omdat zij nu Zwarte Pietje mag worden.

Zus denk je er wel aan dat het zondag is. Met zo'n lijst.

Pips al klaar met douchen. Denk het wel 't is zo rustig hier.

Ik heb bezoek gehad. tv gekeken, met boer gebeld en verder erg weinig gedaan. Alleen een wasje tussendoor en het eten staat klaar om gekookt te worden.

Lekker zo'n hangzondag. (Manlief vind het verschrikkelijk).
Vandaag met Muis naar een poppentheater geweest, een prive-voorstelling

En ook even geMact.

Zoebie, op een of andere manier moet ik Middelste zover zien te krijgen dat Sinterklaas 'maken' minstens zo leuk is als in Sinterklaas geloven.
Hier staat het eten op.

Verder niet veel gedaan vandaag, behalve in bed en in bad liggen.
Hey allemaal ik heb de weg naar dit nieuwe topic gevonden en gelijk even bijgelezen...ik weet niet zo goed waar te beginnen met reageren op alles wat ik gelezen heb dus ik gooi er maar even een algemene knuffel tegenaan

Ik heb een behoorlijk hectische tijd achter de rug maar hoop dat ik nu in iets rustiger vaarwater terecht ben gekomen zodat ik weer met jullie mee kan bezemen.

Liefs!
Wij hadden een lekkere drukke dag, eerst lopen. Daarna naar Rosada geweest in Roosendaal, dat was niet veel bijzonders.

Toen naar Rotterdam, vast voor mijn kerstkado.

Je kan er niet vroeg genoeg aan beginnen!

Als het morgen meezit hoef ik nooit meer in dit washok te forummen!

Sportman kreeg het nu niet voor elkaar en gaat morgen verder met de laptop.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ola allemaal!

Vandaag best een lekker dagje gehad.Vanochtend beetje aangekeuveld en vanmiddag naar de intocht van de Sint.

Hij kwam met een trekker,hoe kan het ook anders in dit boerendurp

Ukkie was dikke vrienden met Zwarte Piet dus was leuk.Minder leuk was dat ik op de terugweg mijn moeder met mijn 2 broers en schoonzussen tegenkwam..ik wist niet eens dat die zouden gaan,wonen hier nl niet.Ik was dus erg verbaasd!

Daarna met de kinderen lekker gegourmet.

He 1609,leuk dat je er weer bent!

MissM.geniet nog maar van de rust :)Straks word je te pas en te onpas uit je slaap gehaald..al vond ik dat meestal ook wel weer iets hebben,samen met zo'n ukkie in het donker..

Zoeb..haren niet scheren hoor,worden ze hard van.

Mamz,welk durp wordt ie Piet?Wij hebben in naastliggende dorpen nog wat Sint bezoeken gepland staan.

Fuss,druk weekend of lekker aan het bijkomen?

ZeZ,wat een lijst voor de zondag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven