Lang geleden... deel 4

maandag 9 november 2009 om 23:27
gun jezelf het verdriet en laat weten dat het klote gaat.
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *

zondag 15 november 2009 om 19:22

zondag 15 november 2009 om 20:08
Ik was inderdaad de enige die nog niemand kende. Dat maakte het wel spannend, vooral het moment dat ik als eerste aankwam op het afgesproken punt en ja, wie is wie? Het was een beetje een druk punt daar.
Gelukkig schoot Philo mij al snel aan en konden we samen op de anderen wachten.
En wat zijn het allemaal bijzondere, sprankelende vrouwen!
Gelukkig schoot Philo mij al snel aan en konden we samen op de anderen wachten.
En wat zijn het allemaal bijzondere, sprankelende vrouwen!
zondag 15 november 2009 om 21:49
Iry heeft het prachtig samengevat.
Ik vond het vooral leuk dat ik gaandeweg iedereen steeds meer herkende zoals ik ze hier ken.
Saar en Iry is een match made in heaven das duidelijk, die spreken reeds hun eigen taal.
Lynne herkende ik eigenlijk meteen maar ik durfde niet op haar af te stappen, dat deed ik pas toen we beiden al drie minuten op veilige afstand van de Starbucks stonden te posten.
Appel kwam gaandeweg steeds meer los en dat vond ik heel erg leuk, ontzettend lieve en grappige vrouw/meisje/dame.
Iry is gewoon Iry, in het echt en op het forum, je was veel kleiner alleen dan ik je in mijn hoofd had gemaakt. Een lief iemand waar heerlijk botte opmerkingen uit kunnen komen. Volgens mij heb ik daar pas het topje van de ijsberg van gezien. Oh en het shoppen, dat hebben we wel gemeen geloof ik.
Ach en Saar, dat vind ik gewoon een schatje.
Het was jammer dat ik een koppijn had die zich ondanks vele paracetamollen niet liet temmen. Ik denk dat het ook wel de spanning van de ontmoeting was, gecombineerd met het totaal vol zitten van alles dat zich hier afspeelt. Ik zit een beetje overvol. Ik ben dus vrij vroeg afgehaakt en samen met Lynne naar het station gewandeld.
Maar ik beloof dat ik de volgende keer heel hard zal gaan huilen.
Oh en een flip is een mini hd camera die je met een druk op de knop zo hopsakee in de computer kan steken. Een must have...
En een tovertas is leuk maar wel heel erg zwaar kan ik je vertellen.
Ik vond het vooral leuk dat ik gaandeweg iedereen steeds meer herkende zoals ik ze hier ken.
Saar en Iry is een match made in heaven das duidelijk, die spreken reeds hun eigen taal.
Lynne herkende ik eigenlijk meteen maar ik durfde niet op haar af te stappen, dat deed ik pas toen we beiden al drie minuten op veilige afstand van de Starbucks stonden te posten.
Appel kwam gaandeweg steeds meer los en dat vond ik heel erg leuk, ontzettend lieve en grappige vrouw/meisje/dame.
Iry is gewoon Iry, in het echt en op het forum, je was veel kleiner alleen dan ik je in mijn hoofd had gemaakt. Een lief iemand waar heerlijk botte opmerkingen uit kunnen komen. Volgens mij heb ik daar pas het topje van de ijsberg van gezien. Oh en het shoppen, dat hebben we wel gemeen geloof ik.
Ach en Saar, dat vind ik gewoon een schatje.
Het was jammer dat ik een koppijn had die zich ondanks vele paracetamollen niet liet temmen. Ik denk dat het ook wel de spanning van de ontmoeting was, gecombineerd met het totaal vol zitten van alles dat zich hier afspeelt. Ik zit een beetje overvol. Ik ben dus vrij vroeg afgehaakt en samen met Lynne naar het station gewandeld.
Maar ik beloof dat ik de volgende keer heel hard zal gaan huilen.
Oh en een flip is een mini hd camera die je met een druk op de knop zo hopsakee in de computer kan steken. Een must have...
En een tovertas is leuk maar wel heel erg zwaar kan ik je vertellen.
zondag 15 november 2009 om 22:02
zondag 15 november 2009 om 22:17
Ben dus gewoon weer thuis
Aardig gesloopt nu, want heb vandaag ook nog een bezoekje gebracht aan mijn ouders.
Hmm, wat kan ik nog toevoegen aan wat er al geschreven is...
Niet veel geloof ik.
Ik had ook niet echt een topdag gister. Net als Philo enorme hoofdpijn, die maar niet af wilde zakken.
Dat we toch nog zo laat naar bed zijn gegaan komt door Iry, die bond me vast op de bank.
Nou heb ik op zich niets tegen vastbinden, maar op bed was vannacht fijner geweest.
Maar ondanks de hoofdpijn en niet zo'n topbui vond ik het erg geslaagd!
Iry zeg ik niets meer over, die heeft de afgelopen tijd al genoeg veren in haar bevallige achterwerkje gehad.
Philo, ja, wat zal ik daar nog over zeggen...
Ben gewoon groot fan van Philo.
Die heeft mijn hart al wel een gestolen de eerste keer dat ik haar zag. Een topwijf!!
Lynne, een onwijs leuk mens!!
Herkende haar meteen en vond haar ook meteen top.
Echt iemand waar je je bij op je gemak voelt, gezellig en ontspannen.
Lief en mee te lachen.
En als laatste Appel.
Eigenlijk wel precies zoals ik had verwacht.
Voelde ook meteen oke voor mij.
Erg gelachen om haar carnavalsverhalen, hoewel ik er niets van snap.
En gewoon een lieve schat!
Kortom, ik vond het erg geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.
Nieuw plan voor volgende meeting volgt snel op hyves.
Ik hoop dat de rest er dan ook bij is.
EV, jij ook hoop ik.
En als ik mijn plan erdoor krijg zal het een stuk dichter bij jou in de buurt zijn.
Aardig gesloopt nu, want heb vandaag ook nog een bezoekje gebracht aan mijn ouders.
Hmm, wat kan ik nog toevoegen aan wat er al geschreven is...
Niet veel geloof ik.
Ik had ook niet echt een topdag gister. Net als Philo enorme hoofdpijn, die maar niet af wilde zakken.
Dat we toch nog zo laat naar bed zijn gegaan komt door Iry, die bond me vast op de bank.
Nou heb ik op zich niets tegen vastbinden, maar op bed was vannacht fijner geweest.
Maar ondanks de hoofdpijn en niet zo'n topbui vond ik het erg geslaagd!
Iry zeg ik niets meer over, die heeft de afgelopen tijd al genoeg veren in haar bevallige achterwerkje gehad.
Philo, ja, wat zal ik daar nog over zeggen...
Ben gewoon groot fan van Philo.
Die heeft mijn hart al wel een gestolen de eerste keer dat ik haar zag. Een topwijf!!
Lynne, een onwijs leuk mens!!
Herkende haar meteen en vond haar ook meteen top.
Echt iemand waar je je bij op je gemak voelt, gezellig en ontspannen.
Lief en mee te lachen.
En als laatste Appel.
Eigenlijk wel precies zoals ik had verwacht.
Voelde ook meteen oke voor mij.
Erg gelachen om haar carnavalsverhalen, hoewel ik er niets van snap.
En gewoon een lieve schat!
Kortom, ik vond het erg geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.
Nieuw plan voor volgende meeting volgt snel op hyves.
Ik hoop dat de rest er dan ook bij is.
EV, jij ook hoop ik.
En als ik mijn plan erdoor krijg zal het een stuk dichter bij jou in de buurt zijn.
zondag 15 november 2009 om 22:56
Ik vind dit echt allemaal leuk om te lezen!
Geeft wel aan dat de klik van het clubje die ik meende te zien en daardoor ook de heerlijk ontspannen sfeer.
Ben altijd bang dat ik dan de enige ben die het leuk vond en iedereen leuke vrouwen,maar dat de rest denkt wat een rukavond .
Saar ben nou eens duidelijk!!
Zit ik al die moeite op de bank te doen waar ik al niet goed raad wist waar ik het allemaal aan vast moest binden, wilde je liever een ander plekje!!
Tss.....je moet echt betere signalen gaan afgeven.
Nou en ik ga wel veren in je behind steken.
Want je bent echt een lieverd.
Fijn dat je gisterenavond toch het gesprek aan ging met mij (hoewel ik ook dacht,grrr...hoe eens op )
Wat mij bijna aan het huilen maakte (wat ik natuurlijk niet doe, kom nou! )
Lief dat je probeerde over te brengen dat ik wat meer trots mag zijn op mijzelf om wat ik in mijn eentje toch bereikt heb.
Tegelijk spijt het mij ook zo dat dat gegeven zo slecht binnen komt bij mij (eh...daar kwamen die domme zenuwachtige lachjes
En verdomme, in gezelschap ben ik gewoon retetrots op je,nie normaal
(ook als we samen zijn hoor,voordat ik daar op gepakt word )
En Appel,
Onze eerste ontmoeting vond ik je al zoals ik je van het net ken.
En nu weer was het vertrouwd appeltje voor mijn neus.
Soms voel ik mij wel wat triest als ik zo zie aan je dat je onzekerheden nog zo kunnen overheersen.
Want als je bent zoals jij Appel,dan ben je gewoon zo vreselijk oke, en zo leuk.
Bleh....wat ben ik soms ook een sentimentele trut.
Geeft wel aan dat de klik van het clubje die ik meende te zien en daardoor ook de heerlijk ontspannen sfeer.
Ben altijd bang dat ik dan de enige ben die het leuk vond en iedereen leuke vrouwen,maar dat de rest denkt wat een rukavond .
Saar ben nou eens duidelijk!!
Zit ik al die moeite op de bank te doen waar ik al niet goed raad wist waar ik het allemaal aan vast moest binden, wilde je liever een ander plekje!!
Tss.....je moet echt betere signalen gaan afgeven.
Nou en ik ga wel veren in je behind steken.
Want je bent echt een lieverd.
Fijn dat je gisterenavond toch het gesprek aan ging met mij (hoewel ik ook dacht,grrr...hoe eens op )
Wat mij bijna aan het huilen maakte (wat ik natuurlijk niet doe, kom nou! )
Lief dat je probeerde over te brengen dat ik wat meer trots mag zijn op mijzelf om wat ik in mijn eentje toch bereikt heb.
Tegelijk spijt het mij ook zo dat dat gegeven zo slecht binnen komt bij mij (eh...daar kwamen die domme zenuwachtige lachjes
En verdomme, in gezelschap ben ik gewoon retetrots op je,nie normaal
(ook als we samen zijn hoor,voordat ik daar op gepakt word )
En Appel,
Onze eerste ontmoeting vond ik je al zoals ik je van het net ken.
En nu weer was het vertrouwd appeltje voor mijn neus.
Soms voel ik mij wel wat triest als ik zo zie aan je dat je onzekerheden nog zo kunnen overheersen.
Want als je bent zoals jij Appel,dan ben je gewoon zo vreselijk oke, en zo leuk.
Bleh....wat ben ik soms ook een sentimentele trut.
zondag 15 november 2009 om 23:00
Oh Iry, gelukkig je bent er!
Voelde me heel alleen hier.
Ik doe even mee met je sentimentele bui oke?
Ik zag je zenuwachtige lachjes wel en moet mezelf dan heel erg beheersen om je niet even plat te knuffelen.
Je mag je best een keer laten gaan lieverd.
Echt hoor, de wereld vergaat dan niet.
(zeg ik heel stoer )
Voelde me heel alleen hier.
Ik doe even mee met je sentimentele bui oke?
Ik zag je zenuwachtige lachjes wel en moet mezelf dan heel erg beheersen om je niet even plat te knuffelen.
Je mag je best een keer laten gaan lieverd.
Echt hoor, de wereld vergaat dan niet.
(zeg ik heel stoer )
zondag 15 november 2009 om 23:08