Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Ah, rond 10 uur in de ochtend en nee, dat is niet te vroeg.

Zie ook dat jullie willen lootjes trekken en gedichten schrijven, leuk!

Nathje, stoffenmarkt is volgens mij net geweest dus in maart/april weer.

En ook nog bedankt voor complimenten geboortekaartje. Niet alleen hier maar ook van anderen krijg ik veel complimenten en dat is altijd leuk. Eigenlijk hou ik niet van gedichtjes maar deze raakte me omdat ik echt al heel veel van het kind hield nog voordat hij geboren was. Ik wist wat het werd, we spraken hier in huis al over hem met zijn naam. Bij GP en KP had ik dat veel minder sterk en pas na de geboorte.
Morning!

Fijn dat je je weer wat beter voelt Pebbles! Het is ook allemaal wel heftig natuurlijk, zo'n bevalling en die eerste vermoeiende weken. Lekker om vandaag te gaan wandelen, ik vond dat iedere keer weer leuk, lekker met een baby wandelen.

Wij hebben gisteren zo ongeveer de halve dag in de auto gezeten. 's Middags naar mijn moeder gereden om daar even wat te drinken. Zo leuk dat dat nu kan, gewoon even een uurtje langsgaan! Dat is echt heel lang geleden, ze hebben dit huis pas anderhalf jaar, en daarvoor sliepen ze altijd bij ons of bij vrienden en waren ze hier ook veel korter. Dus als we er dan heen gingen bleven we gelijk het hele weekend. Nu zitten ze hier tot half april dus is de druk eraf, heerlijk is dat. Daarna naar de verjaardag van nichtje (dochter van oudste zus van Sjaak). Was ook heel gezellig, en heel lekker gegeten. Ze hadden soort stamppotbuffet gemaakt. Zij hebben een stapelbed voor de kinderen, en dat zag er echt goed uit. Denk dat wij dat ook gaan laten maken, dan kunnen de jongens tenminste boven slapen. Met die twee bedden staat hun kamer echt vol nu,
Oh ja, lootjes trekken en gedicht schrijven leuk plan!

En pebbles, ik zou ook het liefst rond 10 uur komen, komt jou dat uit?
Nathje, veel plezier bij Peb!

Klinkt logisch hoor, Pebbles dat je je nu even wat minder voelt. De vermoeidheid gaat na zo'n week ook zijn tol op eisen + het verdiet en het gemis om je moeder. Vlak dat niet uit....

Daarnaast is Pebblo natuurlijk gewoon aan het werk (itt de kraamtijd van de grote Pebbletjes). En tot slot kun je ook niet poepen! Snap heel goed dat je dan even moet janken... hopelijk lucht het op en doet de wandeling je dadelijk goed.

Morrie, buurman had gisteren een indische rijsttafel genomen + saté, kip kerrie en wat pittig vlees. Ik had nog nooit toko op (GW en ik zijn een keer die zaak in gegaan en konden niet kiezen en weggegaan en nooit meer teruggekomen ) en vond het heerlijk!

Vreemde was dat ik onwijs het zuur had vordat we gingen eten en toen ik klaar was was het weg! Ik had juist verwacht dat het erger zou worden.

Fijn dat je moeder tot april in Nederland is, LLL. Lekker dat je gewoon op bezoek kunt en wanneer je zelf wilt. Lijkt me echt fijn.

Ik reed net op de Coolsingel en zag een bord staan van een stoffen markt in Rotterdam binnenkort. Entree gratis. Ik namelijk nog voor de kerst een tafelkleed maken (of twee) dus wil wel even stof kopen.Link
quote:Pebbles schreef op 16 november 2009 @ 08:54:

Had jij mijn zusje al eens eerder gezien Morrie?Nee
En goedemorgen
Morning!
Pffff, ik heb het zwaar. Gelukkig is het lunchtijd.
Bedoel je qua sfeer, werk en motivatie?

Begrijp ik helemaal....

Hang in there
Zo, ben er ook weer! En het onaangename met het aangename weten te combineren want al naar de tandarts geweest en dat liep onwijs uit: we moesten er 8.40 uur zijn en ik reed er 10 uur weg! (en de behandeling sla ik even over voor de tandarts-angstigen onder ons, maar dat zegt genoeg).

Gelukkig daarna naar Pebbles. Wat een scheetje, zo klein en heel tevreden. Pebbles ziet er ook heel goed uit! En Pebblo straalt als een trotse vader.

Ik vond het leuk dat ik al zo snel mocht langskomen, Peb!

voor Morrie. Zal wel een hoop energie kosten deze tijd op je werk. Pfff...

En die q-time voor jezelf en je eigen gedachten klinkt ook goed, Lien. Jammer dat je nu nog weer verder aan de slag moet, maar proberen het gevoel zo lang mogelijk vast te houden, hè?

Leuk dat jullie aan de gedichten willen. Zal zo even wat rondsturen. Apie vindt het helemaal leuk dat de Sint in het land is. Japie snapt er, net als Nano, er nog niet heel veel van maar vindt het wel gezellig. Is ook helemaal niet onder de indruk van een echte Sint of Zwarte Piet. Grappig om te zien.

Beetje net als Bries, toch Wind?

HVS was leuk. Heerlijk om werk en privé zo te combineren. Ik ben wel activiteiten moe en wil nu even gewoon werken. Dus dat gaan we vanaf morgen doen.

Nu weer de koffers uitpakken...
Klinkt allemaal goed Nath, behalve dat tandarts bezoek! Ik ben vorige week geweest en heb me voor het eerst laten verdoven bij het vullen. En ik moet zeggen, dat beviel goed. Het enige is dat die verdoving net zo voelt als een migraine aanval, dan krijg ik ook altijd een verdoofd gevoel in mijn gezicht.

En wat ook naar was was dat de tandarts de wig niet tussen mijn kiezen vandaan kreeg en mijn halve hoofd eraf trok voor mijn gevoel .

Zo, geluncht. En nu weer aan het werk.....

LLL, wilde nog zeggen dat ik het me voor kan stellen dat het fijn is dat je gewoon even naar je moeder kunt. Mijn schoonouders wonen in Friesland (das natuurlijk stukken dichterbij dan jouw moeder ) maar kamperen sinds deze zomer soms bij ons in de buurt. Dat vond ik al zo leuk, kwamen ze gewoon een keertje 's avonds oppassen!
Zeker heerlijk je moeder zo dichtbij. En fijn dat jij er zo van kan genieten, LLL!
Oe, dat klinkt ook als een halve bevalling Morrie! Nou ja, je hebt het weer gehad, toch? Sterkte op je werk!
LLL, 10 uur aanstaande zaterdag. Ik schrijf het op.

Ga nu naar mijn MP die niet langer dan 10 minuten wil slapen vandaag. Wandelen met wagen was leuk.
Lootjes zijn verstuurd! Als iemand geen mail ontvangt hoor ik het graag dan stuur ik hem weer!

Toch een beetje een rommeldagje voor MP, Peb?

Lekker dat het wandelen leuk was.
Ik heb mijn lootje ingeleverd!

Plaatsen we het gedicht hier of op SG?
Wat zet ik nu in mijn lootje?
Iemand zin (mmmhh... raar woord in deze context) om mee te gaan naar de bioscoop binnenkort? Wil graag naar "Er komt een vrouw bij de dokter..", maar geen film om met GW heen te gaan.
niks Wind, of je moet je verlangens met iemand hier willen delen?

Ik heb wel zin maar het de laatste tijd zo druk gehad dat ik even actief mijn agenda leeg ga houden. Vooral met het oog op drukke december-maand. Ik kijk wel al uit naar vrijdag. Heerlijk ontspannen!
Nu even Apie ophalen! Ik heb zin om het huis gezellig te maken dus misschien rijd ik wel even door naar Intratuin voor nieuwe planten ofzo.
Heb hem ingeleverd

Ja, wil eigenlijk ook rustig aan gaan doen, maar hoorde net op de radio in de auto dat hij in première gaat en ik denk dat ik deze film wel graag in de bios wil zien. Ik was ook zo onder de indruk van dat boek. Mmmh... bij nader inzien. Ik was toen ik het boek las zwanger van BRS en wel een week van slag geweest. Misschien is het wel helemaal niet verstandig om die film groots te gaan bekijken, maar lekker thuis op de bank met een kleedje. Nou, als iemand mee wil dan hoor ik het wel. Kan altijd mijn plannen nog bijstellen

Zin in vrijdag joh!

Hoe laat gaan we afspreken?
Haha, ik heb het boek ok zwanger gelezen en van begin tot eind gehuild zo ongeveer. Maar vond het een rotboek, dus ik hoef de film ook niet te zien. Ik vind Kluun ook zo'n vervelend mannetje, heb er niets mee. Deel 2 ook gelezen en zelfde gevoel.

Ik heb ook zin in vrijdag! Ben vanaf een uur of drie in Den Haag, dus aan mij zal het niet liggen .
Sjaak krijgt nog een aversie tegen naar Den Haag gaan door ons, als je elke keer als je in de buurt bent meteen een avond verdwijnt

Morrie, sterkte. Nog 12 minuten

Niet bijgelezen en bijster weinig tijd, kom later nog wel terug. Nu Nano helpen, want zijn broek zakt af
Ja, ik ga naar huis!
Haha, nee het is nog erger, ik laat hem vrijdag en zaterdag thuis met de jongens . Dus als hij al ergens aversie tegen zou krijgen zou het tegen jullie zijn . Maar hij vindt het wel gezellig, een weekendje met de mannen.

Wij hebben gewoon al om vijf uur gegeten vanavond. Stelletje burgers dat we zijn, om vijf uur aan de speklappen haha. Maar wel lekker hoor, kinderen aten supergoed en rustig tijd om alles op te ruimen en nog even wat te rommelen voordat we naar boven gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven